Het verzet zoekt nieuwe leden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72524

Guest
Beste forumgenoten,

Wie herinnert het strenge regime van Noralie nog? Waar plezier van anderen vaak gepaard ging met bannen, topiques in potentie sneller werden gesloten dan de V&D warenhuizen in 2016. Het verzet destijds kende een twaalf-koppig team geleid door ons meesterbrein Calamus Incedium. Het verzet werd al snel zeer succesvol en Noralie werd al snel weggejaagd, waardoor onze eigen leider hoofd van het VF mocht worden. Dit leek de grootste overwinning ooit. Een overwinning waar zelfs orcfighter U tegen zou zeggen.

De eerste weken van CI als vf-god zag er rooskleurig uit, hij leek echter al snel in de macht van Duckje en Poo. Waardoor CI's gedrag snel veranderde en daardoor ook het gedrag van andere leden van het verzet. Waar dus leek dat onze masterplan werkte, waren het uiteindelijk Duckje en Poo die met een masterplan won. Aangezien ik dit snel door had, verliet ik het verzet rapidement.

Momenteel is het zo dat er geen vf-mod meer is, omdat onze vijand (het TW-team) ons gedrag hebben aangepast en daarnaast ook menig leden van hun onder ons hebben geplaatst om een sociale druk op ons gedrag uit te voeren. Ik merk de laatste tijd dat het tw-team steeds meer ons zelfvertrouwen naar beneden wil werken door middel van discriminatie, beschuldigen op leugens of gewoon flinke sneren. Waar ze dit heel genieperig via via deden, lijkt vooral modt Jenskeuh zijn ware aard te laten zien.

Dus mijn vraag:
Wie wil in het verzet 2.0 om het TW-team lastig te maken in hun plan om ons te onderdrukken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
@Stalov zie ik het liefst als leider van het verzet 2.0. Naar mijn mening iemand die het meest puur is gebleven.
 
Reactiescore
770
1. Hopeful
2. Poo.


btw,
"lijkt vooral modt Jenskeuh..."
Deze meen je toch niet he? modt?

gast jouw naam hier als community manager is gewoon letterlijk het woord drol maar dan in het Engels
 
Reactiescore
2.489
1. Hopeful
2. Poo.
3. itsARTificial
4. Duckje (Maar mijn belangen als voorzitter in het Anti-Duckje-Front gaan voor op de doelen van dit verzet)
 
Reactiescore
25
Ja die tijden ken ik nog wel :cool2:

1. Hopeful
2. Poo.
3. itsARTificial
4. Duckje (Maar mijn belangen als voorzitter in het Anti-Duckje-Front gaan voor op de doelen van dit verzet)
5. Ramoth
 

DeletedUser72524

Guest
Enig verband met het TW-team is natuurlijk verboden. Dus tot nu toe worden alleen Hopeful en ART toegelaten.

@Ramoth afgewezen omdat hij ooit geïndoctrineerd is tijdens een meeting in Tienen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan