Het verval van wereld 30 [Illuminate]

DeletedUser

Guest
oe, wereld gestopt wegens alle geheimen binnen te hebben? Ik las nochtans dat er afspraken waren gemaakt om deze geheimen niet te gaan veroveren zodat er nog wat entertainment kon zijn op deze wereld met het oorlog tussen ODA & +/- :eek:

Inactiviteit heerst in +/-, & ze gaan er een vals spelletje van maken, nooooobs :D

Zo zo, grote jongen hoor. Herhalen wat al zo'n 30 keer gezegd is. :eek:
 
Reactiescore
86
Soort herkent zijn eigen soort, dus juist wel. Verder laat ik je herinneren dat je aan het ontwijken bent op het reactie maar enkel reageert op de benaming ik jullie onserieus gaf. Ongesteld ofzo :p?

Antwoord is ook al 30x gegeven, beetje onzinnig om het speciaal voor jou te herhalen.
 

DeletedUser

Guest
oe, wereld gestopt wegens alle geheimen binnen te hebben? Ik las nochtans dat er afspraken waren gemaakt om deze geheimen niet te gaan veroveren zodat er nog wat entertainment kon zijn op deze wereld met het oorlog tussen ODA & +/- :eek:

Inactiviteit heerst in +/-, & ze gaan er een vals spelletje van maken, nooooobs :D

Met een vals spelletje wat jij denkt te weten, vraag ik me eigenlijk af, wat een reeds weggevaagde speler, die nooit mee in de onderhandelingen zat, en ook geen weet heeft wat de afspraken toen waren. Aiaiaiai eerst informeren voor je u belachelijk maakt op het AF zou ik zeggen ;)
 

DeletedUser44415

Guest
Met een vals spelletje wat jij denkt te weten, vraag ik me eigenlijk af, wat een reeds weggevaagde speler, die nooit mee in de onderhandelingen zat, en ook geen weet heeft wat de afspraken toen waren. Aiaiaiai eerst informeren voor je u belachelijk maakt op het AF zou ik zeggen ;)

Ik was genobelt door me eigen fout, inderdaad, ik heb met deze onderhandelingen een grote mispunt gemaakt & de vijand teveel vertrouwt. Maak ik me ermee zelf belachelijk mee terwijl jullie afspraken maakten om het wereld niet te beëindigen de geheimen te besparen?

Puuuuuuuuuuuut

Verder zoals ik al moest lezen dat het al 30x moest uitgelegd worden, moet het dus zeker een punt zijn dat jullie in de zwakpunt zat om het iedere keer terug uit te leggen hoe het zat bij jullie positie... Ik achter 5x uit te leggen & jullie hadden altijd een excuus net als deze, ikzelf was inactief & noire was overactief + het feit dat ik enkel gefocussed was op flash... Verder weet ik al langer dan vandaag dat jullie je eigen ego graag ten hoogte wilt geven, net als jij zei dat wouter je plots lief had wat je niet verwacht had met je inactiviteit...

Ik lees dit forum elke dag, maar jullie hebben het sarcasme zelfs nog niet door wat mijn werkelijke doel was :D.

Jullie kunnen uitleggen, & mijn antwoord is: jullie kwamen inactief & wouden er een stop op geven door de afspraken te verbreken. Punt uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Moest het wel 3 keer lezen om het te ontraadselen, maar +1 voor inactieve Spamo.
 

DeletedUser44415

Guest
Moest het wel 3 keer lezen om het te ontraadselen, maar +1 voor inactieve Spamo.

Mweuh, ik & argumenteren op de avondstatus is inderdaad niet optimaal, maar mijn punt wordt altijd wel gezet :p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan