het verschil tussen tribal wars en travian.

DeletedUser

Guest
Voor mij was het redelijk simpel. Begon ongeveer gelijktijdig aan travian en TW.

Persoonlijk ging na een week of twee mijn voorkeur uit naar TW omdat ik het gewoon leuker vond.

Is TW daarom beter? Voor mij wel, voor andere hoeft dat niet zo te zijn. Denk ook niet dat je hier makkelijk een vergelijking over kan maken, alleen de basis is in principe hetzelfde. Verover dorpen en wordt groot. Het hoe en wat is bij beide spelen verschillend uitgewerkt.
 

DeletedUser

Guest
goud plus regeling in travian bederft het spel.
zou het zelfde zijn als je hier voor elke 5 pa puntjes die je koopt extra moraal,verdedigings punten, sterke eenheden, extra grondstoffen per uur, dat gebouwen gelijk klaar zijn enzo.
 

DeletedUser16501

Guest
Ik had ook even het spel gespeeld, maar dat slapen, eten en wassen vond ik nou echt totaal nix. En ik vond het allemaal maar te lang duren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tribal wars is zeker wel mooier en beter als Travian. Zeker na de update 5.0 is Travian niet meer te vergelijken met Tribal Wars :D. Bij Travian heb je alleen maar van die kinderachtige tekeningetjes zoals iemand al eerder zei in dit topic.
Aldus de mening van Willows.
 
Bovenaan