[Inschrijftopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

Reactiescore
941
Zeker hoort de beste te winnen hoor haha, maar voor mensen hoger dan elo 1600 is er geen kunst aan de rest te verslaan

Nja dan is dat maar zo. Iedereen mag zich gewoon inschrijven en als hij wint dan wint hij. Iedereen zal voldoende wedstrijden spelen en het is misschien eens leuk voor ons om tegen een super goede schaker te spelen. Nadal speelt soms ook tegen een wild card in Roland Garros die vervolgens in de pan wordt gehakt. Het grote verschil is dat die wild card direct naar huis moet, terwijl je hier sowieso minstens x aantal wedstrijden zult spelen.

Kort gezegd: Noah stop met zagen irritant ventje.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik was ongeslagen kampioen van de gemeente in 2006/07 dus mij heb je niet zomaar verslagen :cool2:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Nja dan is dat maar zo. Iedereen mag zich gewoon inschrijven en als hij wint dan wint hij. Iedereen zal voldoende wedstrijden spelen en het is misschien eens leuk voor ons om tegen een super goede schaker te spelen. Nadal speelt soms ook tegen een wild card in Roland Garros die vervolgens in de pan wordt gehakt. Het grote verschil is dat die wild card direct naar huis moet, terwijl je hier sowieso minstens x aantal wedstrijden zult spelen.

Kort gezegd: Noah stop met zagen irritant ventje.

Dat je hierin gezaag ziet en die laatste opmerking moet maken toont weer eens aan wat voor een degoutant mannetje je bent
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Kom gerust met een voorstel Noah dan kan de spelleiding bekijken of dit geïmplementeerd zal worden in latere edities.

Ik heb mijn suggestie reeds gedaan Thomas. Zie maar wat je ermee doet. Het is dan ook maar een suggestie.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ik lees nergens een suggestie behalve een "handicap".
Ah zo, nuja dit is vooral meer als diegene dat ook wil.

Maar die zou je minder tijd per zet kunnen geven bijvoorbeeld
 

Deleted User - 487976997

Guest
Zeker.
Zeker hoort de beste te winnen hoor haha, maar voor mensen hoger dan elo 1600 is er geen kunst aan de rest te verslaan
Eens haha kunnen die mensen svp hun koningin na drie zetten prijsgeven? dank bij voorbaat. :biggrin:

EDIT: Ik wil zeer graag wel even peilen of iedereen blij is met 30 minuten. Da's een uur per potje, wat minder tijd per pot zou ik persoonlijk geen tegenstander van zijn. Maar kijk maar of je daar aanpassingen in wilt doen of niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Mogen @Nowhere in the sun en ik 1 team vormen?!
Zou wel leuk zijn moest bas meedoen, maar wel een klein beetje ondeerlijk

doe je zelf mee rob?

Misschien een ideetje dat Bas tegen de winnaar van het toernooi een pot speelt?

Gelukkig maar dat ik op 2200 zit dan. Wil het voor de rest een beetje leuk houden, dus schrijf mij niet in.
Je kan mij wel altijd om tips vragen! :)
2200, kan je bijna voor IM doorgaan :D
Kom tegen me oefenen Bas <3

Ik doe ook wel mee :)
 
Reactiescore
941
Misschien een ideetje dat Bas tegen de winnaar van het toernooi een pot speelt?


2200, kan je bijna voor IM doorgaan :D
Kom tegen me oefenen Bas <3

Ik doe ook wel mee :)

Dat is wel een leuk idee ja! De winnaar van het tornooi zal kan het dan opnemen tegen @Nowhere in the sun als dat goed is voor hem?

@Spamkaboutertje ik heb je toegevoegd.

We zitten nu op 17, wat natuurlijk een kut aantal is. Zou leuk zijn om toch nog tot aan 20 of 24 te komen. Graag nog eens rondsturen bij je vrienden en vriendinnetjes dus!
 
Reactiescore
499
Dat is wel een leuk idee ja! De winnaar van het tornooi zal kan het dan opnemen tegen @Nowhere in the sun als dat goed is voor hem?

@Spamkaboutertje ik heb je toegevoegd.

We zitten nu op 17, wat natuurlijk een kut aantal is. Zou leuk zijn om toch nog tot aan 20 of 24 te komen. Graag nog eens rondsturen bij je vrienden en vriendinnetjes dus!

En misschien als het knock-out systeem wordt de onderlinge partijen een best uit 3 ofzo te doen? Of een verliezersbracket dat je niet met een partij waarin je zwaar blundert eruit ligt :p
Ik wil nog wel eens blunderen namelijk :eek: :engel:
 
Reactiescore
941
En misschien als het knock-out systeem wordt de onderlinge partijen een best uit 3 ofzo te doen? Of een verliezersbracket dat je niet met een partij waarin je zwaar blundert eruit ligt :p
Ik wil nog wel eens blunderen namelijk :eek: :engel:


Ja ik was sowieso van plan een verliezersbracket te maken, en dan in de knock-out inderdaad een best of 3.
 
Reactiescore
397
Hmm.. Dat zou wel betekenen dat de slechte spelers onder ons (waaronder ik) dus veel minder wedstrijden spelen. Ik dacht dat het een competitie zou worden in plaats van knock-out fase.
 
Reactiescore
499
Hmm.. Dat zou wel betekenen dat de slechte spelers onder ons (waaronder ik) dus veel minder wedstrijden spelen. Ik dacht dat het een competitie zou worden in plaats van knock-out fase.
Competie kan inderdaad wel met een pot per spelers, tenzij je iedereen een keer wit en zwart geeft tegen elkaar, zoals bij voetval haha.
Alleen krijg je dan wel een hele lange competitie :p
Is opzich wel leuk
 
Reactiescore
561
  1. blond
  2. calamus incendium
  3. simeco
  4. bappos
  5. killingsspree
  6. Rob.
  7. Speeder.
  8. Pedik
  9. Korjakskaja Sopka
  10. Kerouac
  11. Combino Pastasaus
  12. nonkel
  13. miketijger
  14. chmegers
  15. ILT
 
Bovenaan