Het trieste gezelschap, Rain.

Reactiescore
389
Ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren, er is natuurlijk een verschil met een BG tussen -DR- en Rain / Fourth -die al langer duurt, maar blijkbaar later dan de oorlogsafspraken- en een random stam die benaderd wordt puur om die dorpen vervolgens te kunnen internen. Mijn vermoeden is dus dat beide partijen dat niet zullen doen. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jullie zelf.

Nouja het is iig al gedaan, BiGdAdDy123 is nu ineens van DR naar Fourth gegaan, heeft enkel nog dorpen letterlijk midden in onze clusters...
En toevallig wordt er nu ineens midden in de nacht vanaf aangevallen...
 

Deleted User - 487946624

Guest
Nouja het is iig al gedaan, BiGdAdDy123 is nu ineens van DR naar Fourth gegaan, heeft enkel nog dorpen letterlijk midden in onze clusters...
En toevallig wordt er nu ineens midden in de nacht vanaf aangevallen...
Zoals ik zei, buiten -DR- om. Overigens als je even naar de stats kijkt, zie je waarom hij initieel naar Fourth is gegaan (en overigens niet naar Rain). Dat BiGdAdDy123 nu aanvallen stuurt vanuit die cf's heeft natuurlijk niks te maken met de kwestie Noordter. Dat had hij ook kunnen doen als hij in de stam -DR- zat. Verder kan ik me niet herinneren dat BiGdAdDy123 dorpen heeft gegeven aan Rain.

Als je dat niet bedoelt, dan nodig ik je graag uit om aan te geven wat je wel naar refereert met "het is iig al gedaan".
 
Reactiescore
0
RA en BA zijn al vanaf het begin van de afspraken aangekaart als BG's en mogen intern dorpen aan elkaar doorgeven omdat die dorpen al in het bezit waren bij deze partijen bij het aangaan van de regels en zijn daarom geen illegale cf's. Dit is anders in het geval bij Rain waarbij Rain nieuwe BG's heeft gerekruteerd na het aangaan van de afspraken (o.a. -DR-) en daarbij dus ook meteen tientallen nieuwe cf's hebben gerekruteerd waaronder dorpen van DivaLicious, gregory078 en BiGdAdDy123. Nu zijn er verscheidene directe cf's gelegd door NoordTer door die dorpen van DivaLicious te edelen en enkele indirecte illegale cf's door lancel. Volgens de regels mogen er nieuwe stammen/spelers gerekruteerd worden, dat is geen enkel probleem, maar de cf's die de nieuwe recruits hebben mogen niet worden doorgegeven aan de stammen die deze afspraken met elkaar zijn aangegaan. Dat is momenteel de overtreding die Rain begaat maar niet wil erkennen. Vandaar dat er nu open boek gespeeld wordt.

Rain en -DR- zijn al langer BG van elkaar, zelfs voordat RA en BA bij elkaar nr1 stam werd. Daarom zie ik niet in dat er sprake is geweest van een CF aangezien die dorpen altijd in Rain en DR gebied hebben gelegen. Wanneer zijn die afspraken dan gemaakt? ik mis iets denk ik
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
389
Zoals ik zei, buiten -DR- om. Overigens als je even naar de stats kijkt, zie je waarom hij initieel naar Fourth is gegaan (en overigens niet naar Rain). Dat BiGdAdDy123 nu aanvallen stuurt vanuit die cf's heeft natuurlijk niks te maken met de kwestie Noordter. Dat had hij ook kunnen doen als hij in de stam -DR- zat. Verder kan ik me niet herinneren dat BiGdAdDy123 dorpen heeft gegeven aan Rain.

Als je dat niet bedoelt, dan nodig ik je graag uit om aan te geven wat je wel naar refereert met "het is iig al gedaan".


Wat ik bedoel dat al gedaan is, is dat er rekruuts in onze clusters plaats vinden.
 
Reactiescore
323
Rain en -DR- zijn al langer BG van elkaar, zelfs voordat RA en BA bij elkaar nr1 stam werd. Daarom zie ik niet in dat er sprake is geweest van een CF aangezien die dorpen altijd in Rain en DR gebied hebben gelegen. Wanneer zijn die afspraken dan gemaakt? ik mis iets denk ik
Wat een onzin. Toen was Rain een klein stammetje met Erwin Wouter en Leon. RA en BA werken sinds het begin met elkaar samen.
 
Reactiescore
273
Ik herrinner me niet dat DR een BG had met Rain toen ik nog speelde. En RABA spelen zoals Jimmy al zegt sinds het begin met elkaar en hebben hier ook nooit een geheim van gemaakt.

Blijf wel van mening dat RABA niet goudeerlijk gespeeld heeft door het ledenlimiet te omzeilen en twee stammen te maken die, wat ze zelf toegegeven hebben, bij elkaar als één stam horen.
Maar dat is niet echt relevant in deze lachwekkende discussie.
 
Reactiescore
323
Ik herrinner me niet dat DR een BG had met Rain toen ik nog speelde. En RABA spelen zoals Jimmy al zegt sinds het begin met elkaar en hebben hier ook nooit een geheim van gemaakt.

Blijf wel van mening dat RABA niet goudeerlijk gespeeld heeft door het ledenlimiet te omzeilen en twee stammen te maken die, wat ze zelf toegegeven hebben, bij elkaar als één stam horen.
Maar dat is niet echt relevant in deze lachwekkende discussie.
Maar met 10 spelers win je de wereld niet. Als wij (RABA) strict met 10 spelers waren blijven spelen, had Abdullah de rest wel als BG genomen om ons weg te spelen. Zo zou ik het liefst ook willen spelen, maar dat kan op de huidige casuals niet meer. Cas6 probeerden we het, maar speelden we ook tegen een overmacht die 2x zo groot was. En ik ga niet twee werelden om dezelfde reden verliezen.
 
Bovenaan