Het trieste gezelschap, Rain.

Reactiescore
389
Ik zeg expres dat ik het alleen over die 3 dorpen nu heb en dat ik over die andere nog niet eens begin, kom op zeg
 

Deleted User - 487946624

Guest
(...)
Ik wil helemaal geen afspraken met jou, dat is ook helemaal niet nodig. (...)
Pak vooral die dorpen terug van noordter, dan zijn het idd geen cfs meer, probleem opgelost.

Deel één is dan al opgelost lijkt mij. Misschien dat deel twee nog komt / wat in de tweede zin staat?

Ben benieuwd :like:

Hoewel ik denk dat die dorpen nooit meer naar DivaLicious gaan, aangezien deze zelf aangeeft helemaal te gaan stoppen met Tribal Wars.
 
Reactiescore
3
Leuke titel dit topic, maar meest trieste is toch wel dat er zoveel mensen aan beide kanten er zo'n gigantische gezeik van maken.

Schrap aub die regels, stammen nog uit de tijd dat de wereld er compleet anders bij lag.

Ondertussen mij wel verwijten dat ik geen leuk intern plan bedenk met tig keer doorgeven, om als 8mil, <500k accounts te gaan internen.

Ja, het is mijn eigen verantwoording om clusters te dichten. Heb dit niet gedaan en zit nog steeds met inactieven rondom--> deal with it...

Misschien moet de rest ook even in de spiegel kijken, diezelfde verantwoording en eigen adviezen ter harte nemen, range is toch weg?

Als je het zo belangrijk vind, ruim je cluster dan op. Op mij kunnen ook wel meermaals 50+ clears op 1 dorp gegooid worden, dus kom niet aan met moraal etc.
 
Reactiescore
3
Maar hoezo verdiend dit niet de schoonheidsprijs als we letterlijk vragen of het oke is, anders had ik het dorp teruggegeven. Wat kan ik nog meer doen lol, gewoon niemand meer aanvallen want wie weet vind iemand het ergens toch niet helemaal netjes xD

Gezien mijn naam veelvuldig in begin wordt gebruikt, wil ik hier wel antwoord opgeven.

Het verdient niet de schoonheidsprijs omdat hier een pm van mij gepost wordt die niks te maken heeft met het discussie dorp dat pedik aanhaalde en doet laat overkomen voor de rest van forum alsof dit wel zo is.
Dit is een pm tussen marcvs en mij, over een geheel ander dorp dat ik persoonlijk verloren ben en niet een 3e partij in mijn cluster. Zelf verloren aan conquest waarna marcvs vraagt of hij mag edelen in mijn cluster.
Dat andere dorp en teruggeven is nooit sprake van geweest, maar zo laat je dat wel overkomen voor de buitenwereld.

Nu maakt het mij niks uit, want zoals je mij al gequote hebt vind ik die regels onzin en moeten derde partijen gewoon gedeeld kunnen worden.

Maar omgekeerd was er echt wel een klacht gekomen als ik bijv conquest in safer gebied ga edelen.

Het verdient dus niet de schoonheidsprijs omdat het gedrag is dat blijkbaar afkeurt wordt, maar omdat ik er geen punt van maak, is het allemaal prima.
Noemen ze ook wel hypocrisie ;)
 
Reactiescore
389
Gezien mijn naam veelvuldig in begin wordt gebruikt, wil ik hier wel antwoord opgeven.

Het verdient niet de schoonheidsprijs omdat hier een pm van mij gepost wordt die niks te maken heeft met het discussie dorp dat pedik aanhaalde en doet laat overkomen voor de rest van forum alsof dit wel zo is.
Dit is een pm tussen marcvs en mij, over een geheel ander dorp dat ik persoonlijk verloren ben en niet een 3e partij in mijn cluster. Zelf verloren aan conquest waarna marcvs vraagt of hij mag edelen in mijn cluster.
Dat andere dorp en teruggeven is nooit sprake van geweest, maar zo laat je dat wel overkomen voor de buitenwereld.

Nu maakt het mij niks uit, want zoals je mij al gequote hebt vind ik die regels onzin en moeten derde partijen gewoon gedeeld kunnen worden.

Maar omgekeerd was er echt wel een klacht gekomen als ik bijv conquest in safer gebied ga edelen.

Het verdient dus niet de schoonheidsprijs omdat het gedrag is dat blijkbaar afkeurt wordt, maar omdat ik er geen punt van maak, is het allemaal prima.
Noemen ze ook wel hypocrisie ;)

In jou pm zeg je letterlijk "wat mij betreft zijn jullie vrij saus aan te vallen en wij conquest, en dan ook de dorpen die daar uit gewonnen worden door te zetten"
Het dorp dat pedik aanhaalde was een dorp dat ik van een speler van saus heb overgenomen. Hoe heeft dit dan niet met het dorp dat pedik aan haalde?
Ik laat idd aan de buitenwereld weten dat als jij in die pm had gezegd, ik had verwacht dat we niet van 3rd party spelers zouden edelen, ik dat dorp had teruggegeven ja. Mijn co twijfelde er zelf ook aan, daarom was ik blij dat je het zelf gewoon zei. Het is ook niet meer dan logisch dat ik mag edelen van een stam, die mij 30 clears geeft, maar dat terzijde.

De aanname dat er een klacht komt als jij van conquest zou edelen slaat echt nergens op. Conquest is een bg van ons, valt jullie ook aan, waarom zou je er dan niet van mogen edelen?
Dusja je kan wel 'hypocrisie' zeggen, allemaal leuk en aardig, maar als je je eigen quotes niet eens kan onthouden houdt het wel ver op natuurlijk
 
Reactiescore
3
De aanname dat er een klacht komt als jij van conquest zou edelen slaat echt nergens op. Conquest is een bg van ons, valt jullie ook aan, waarom zou je er dan niet van mogen edelen?
Dusja je kan wel 'hypocrisie' zeggen, allemaal leuk en aardig, maar als je je eigen quotes niet eens kan onthouden houdt het wel ver op natuurlijk

kan mijn eigen woorden zeker wel onthouden, maar ik heb een afwijkende mening van al die regels. Ik maak alleen het vergelijk tussen wat gebeurt is en de regels. Jullie hanteren die regels als leidraad voor het fair-play, maar buigen het als het jullie uitkomt, of geen bezwaar komt.

Sorry, maar op heel cas8 nog nooit gezeur gehad, behalve 2x vanuit jullie kamp kwam klagen (en natuurlijk het nodige interne gezeur AKA, Saus en bigb etc^^). Keer over een niet bestaande NAP en keer over een vermeende CF waar ik op dat moment niet eens van afspraken af wist.
En trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds niet aan deelneem, omdat ik er niet achter sta en het complete onzin vindt.
Je hebt dus helemaal terecht daar een dorp gepakt, aanname is misschien kort door de bocht, maar is erop gebaseerd dat in verleden ook bij enige twijfel je eerst voor stabber en laf spel wordt uitgemaakt, voordat het gesprek aangegaan wordt.

Dat jullie twijfelen geef je zelf al aan en vraagt letterlijk toestemming aan mij, was dus zeker wel discussie geworden als het omgekeerd had plaatsgevonden.
Is wel erg makkelijk om te zeggen, "als" er bezwaar was gekomen dan stellen wij ons het meest-schappelijk als mogelijk op. Daarvan is de TW-community wel het slechtste voorbeeld ooit.
 
Reactiescore
112
Dat jullie twijfelen geef je zelf al aan en vraagt letterlijk toestemming aan mij, was dus zeker wel discussie geworden als het omgekeerd had plaatsgevonden.
Is wel erg makkelijk om te zeggen, "als" er bezwaar was gekomen dan stellen wij ons het meest-schappelijk als mogelijk op. Daarvan is de TW-community wel het slechtste voorbeeld ooit.

Twijfelen is een groot woord, maar om de fair play hoog te houden klopt iets meer denk ik. En ALS jij dit indd geen fair play vond kreeg je dat dorp gewoon terug, was het niet van Carlo dan was het van mij. Hoewel Carlo reeds zelf aan mij had aangegeven dat hij daar geen probleem van zou maken. Er zijn indd rotte appels in de tw community maar hier moet de leiding dan in tussen komen imo, natuurlijk als dat langs beide kanten gebeurt. Bij H8 zou dit dus het geval zijn omdat er in mijn ogen wederzijds respect is tussen RaBa en H8.
 
Reactiescore
362
Kamp Rain vindt dat wij de regels verdraaien wanneer het ons uitkomt.
Kamp RA/BA vindt dat kamp Rain de regels verdraait wanneer het hen uitkomt.

Conclusie: gewoon stoppen met die domme afspraken, stoppen met dit domme topic en het gewoon een beetje netjes houden (geen kata's en dergelijk).

De wereld is toch al zo goed als beslist, laten we aub geen tijd verdoen aan zulke onzin verder.
 
Reactiescore
273
Waren de regels een jaar geleden niet afgeschaft? Niet dat ik dit topic heb doorgelezen, maar ik zie Faithless praten over die regels.
 
Reactiescore
0
Kamp Rain vindt dat wij de regels verdraaien wanneer het ons uitkomt.
Kamp RA/BA vindt dat kamp Rain de regels verdraait wanneer het hen uitkomt.

Conclusie: gewoon stoppen met die domme afspraken, stoppen met dit domme topic en het gewoon een beetje netjes houden (geen kata's en dergelijk).

De wereld is toch al zo goed als beslist, laten we aub geen tijd verdoen aan zulke onzin verder.

Vind ik ook... feit dat ze al zeggen dat ze geen afspraken moeten maken met DR zegt mij al genoeg en vind ik niet dat ze nu met de vinger moeten liggen wijzen omdat ik als stoppende speler dorpen aan mijn stamgenoten en bg-genoten geef. Lijkt me trouwens niet meer dan normaal dat ik mijn dorpen binnen de stammen houdt... zij doen dit ook, maar daar mag niemand iets over zeggen...

Continu excuses enz over een oude kaart, terwijl deze kaart afstamt van de data die ze vernoemen. Eveneens komen ze met foutieve feiten af zoals zeggen dat de bovenste 3 dorpen al in bezit waren van Noordter, wat absoluut niet kan aangezien die eerst dorpen dichtbij zijn eigen dorpen heeft overgenomen om vervolgens op mijn vraag, de overige dorpen te nemen. niemand wou ze en Noordter heb ik altijd een goede band mee gehad voorbije jaren. Top team op dat account en alle respect voor hen.

Als ze nu lopen klagen over cf's vind ik heel triest, ze hadden in mijn ogen maar afspraken met alle partijen moeten maken. ze hebben immers wel een oorlogsverklaring met als titel : Diva gedrag naar DR gestuurd... Dan hadden ze ook maar afspraken moeten maken. Nu omdat het niet naar hun zin verloopt gaan ze hier even een mensen door het slijk halen. Zielig is dit!

Mocht het andersom geweest zijn dan zou je niemand van hen horen. En eerlijk? ik snap het probleem niet, RaBa is aan de winnende hand dus waarom eigenlijk liggen zeveren over 5 dorpjes?? Is echt commentaar geven om toch maar iets te kunnen zeggen
 
Reactiescore
112
het is toen doorgegeven aan RaBa dat wegens corona die bepaalde speler er niet was en hem daarom met rust te laten. TWS-KMK heeft toen het enige goede gedaan in zijn hele tw carrière en is ermee naar support gestapt waardoor de speler geblokkeerd werd gedurende 1 of 2 maanden en jullie hem dus niet meer konden aanvallen... Ondanks het feit dat dit aan jullie gemeld werd bleven de aanvallen komen.
Bekijk bijlage 25365

Wanneer was dat dan precies? Er is 1 dorp overgenomen 2 weken geleden door ons, daarvoor heeft er letterlijk 7 maanden lang, niemand in range gelegen
Dit is niet DR ;) onze tag is -DR- ...

In je 1ste post zeg je dat het gaat om de speler "TWS-KMK", Hierop wordt ingegaan met een foto van de overnames van de speler met de naam "TWS-KMK" en nu reageer je dat het gaat over een andere stam? Waarom gaf je de opmerking over deze specifieke speler dan in de 1ste plaats als hij toch niet in -DR- zit maar in +DR+ ?


Mocht het andersom geweest zijn dan zou je niemand van hen horen. En eerlijk? ik snap het probleem niet, RaBa is aan de winnende hand dus waarom eigenlijk liggen zeveren over 5 dorpjes?? Is echt commentaar geven om toch maar iets te kunnen zeggen

Puur uit principe, als je regels maakt dienen beide partijen deze na te leven. Is dat niet zo gaan wij daarop in. Zo gebeurt dat in de wereld waarin we nu leven.
 
Reactiescore
0
In je 1ste post zeg je dat het gaat om de speler "TWS-KMK", Hierop wordt ingegaan met een foto van de overnames van de speler met de naam "TWS-KMK" en nu reageer je dat het gaat over een andere stam? Waarom gaf je de opmerking over deze specifieke speler dan in de 1ste plaats als hij toch niet in -DR- zit maar in +DR+ ?




Puur uit principe, als je regels maakt dienen beide partijen deze na te leven. Is dat niet zo gaan wij daarop in. Zo gebeurt dat in de wereld waarin we nu leven.

omdat die speler begin dit jaar in onze stam zat... als je even naar zijn geschiedenis gaat kijken dan zou je dat weten ;) TWS was toen leiding in DR² en heeft een pm gestuurd naar de moderators van TW toen onze stamgenoot plots niet meer online kwam maar wel massaal werd aangevallen... Staat ook duidelijk in die mail te lezen hoor maja als je enkel leest wat je wilt lezen... :rolleyes:

nadien is TWS uit de stam gekickt wegens ongepast gedrag. Daarom ook dat ik erbij zet dat dat bericht naar TW mods het enige goede is dat hij heeft gedaan... ik heb dus nergens gezegd dat het ging over TWS
 
Reactiescore
389
Diva, het zou denk ik iedereen in dit forum helpen, ook jezelf, als je is 1x probeert om dan fatsoenlijke teksten neer te zetten.
Je hebt het over een speler die corona zou hebben, waar wij helemaal niks van weten
Dan noem je TWS met echt een zo slecht mogelijke zin die er is en moeten wij daar schijnbaar iets uit opmaken?
Zeg dan uberhaupt eens om wie het gaat my god.

Het probleem is ook niet dat jij die dorpen aanbied aan noordter, het probleem is dat noordter die dorpen pakt. Ik hoef geen regels met jou te hebben, als ik regels met noordter heb die zeggen dat ze die dorpen van jou niet mogen overnemen. Ik ben ook totaal niet geïnteresseerd in regels met jou.

Zoals je al zelf zei, neem die dorpen terug over van noordter en alles is opgelost.
 

Deleted User - 487946624

Guest
Ik heb zomaar eens even rondgekeken en ik stuitte op dit dorp:


Hij was van Solar Eclipse (RA) maar is in september overgenomen door marcsv200 (BA).

Gezien de ligging is dit duidelijk een CF.

Dorpje is wit gemarkeerd op dit kaartje (waarbij groen kamp Rain / Fourth is, Zwart Solar Eclipse, roze Pathos (nu 1585 TerrainCut) en wit marcsv200.

1607679273192.png

Ik laat even in het midden dat het hier gaat om één dorpje en in het geval van Noordter meer dorpjes.

Maar de afspraak, -als die al nog steeds geldt, want daar ga ik allang niet meer vanuit, zie: -
Conclusie: gewoon stoppen met die domme afspraken, stoppen met dit domme topic en het gewoon een beetje netjes houden (geen kata's en dergelijk).
geldt dan toch ook voor dit dorpje, of zie ik dat verkeerd? Daar ben ik wel benieuwd naar.
 
Reactiescore
123
Ik heb zomaar eens even rondgekeken en ik stuitte op dit dorp:


Hij was van Solar Eclipse (RA) maar is in september overgenomen door marcsv200 (BA).

Gezien de ligging is dit duidelijk een CF.

Dorpje is wit gemarkeerd op dit kaartje (waarbij groen kamp Rain / Fourth is, Zwart Solar Eclipse, roze Pathos (nu 1585 TerrainCut) en wit marcsv200.

Bekijk bijlage 25391

Ik laat even in het midden dat het hier gaat om één dorpje en in het geval van Noordter meer dorpjes.

Maar de afspraak, -als die al nog steeds geldt, want daar ga ik allang niet meer vanuit, zie: -

geldt dan toch ook voor dit dorpje, of zie ik dat verkeerd? Daar ben ik wel benieuwd naar.

RA en BA zijn al vanaf het begin van de afspraken aangekaart als BG's en mogen intern dorpen aan elkaar doorgeven omdat die dorpen al in het bezit waren bij deze partijen bij het aangaan van de regels en zijn daarom geen illegale cf's. Dit is anders in het geval bij Rain waarbij Rain nieuwe BG's heeft gerekruteerd na het aangaan van de afspraken (o.a. -DR-) en daarbij dus ook meteen tientallen nieuwe cf's hebben gerekruteerd waaronder dorpen van DivaLicious, gregory078 en BiGdAdDy123. Nu zijn er verscheidene directe cf's gelegd door NoordTer door die dorpen van DivaLicious te edelen en enkele indirecte illegale cf's door lancel. Volgens de regels mogen er nieuwe stammen/spelers gerekruteerd worden, dat is geen enkel probleem, maar de cf's die de nieuwe recruits hebben mogen niet worden doorgegeven aan de stammen die deze afspraken met elkaar zijn aangegaan. Dat is momenteel de overtreding die Rain begaat maar niet wil erkennen. Vandaar dat er nu open boek gespeeld wordt.
 

Deleted User - 487946624

Guest
RA en BA zijn al vanaf het begin van de afspraken aangekaart als BG's en mogen intern dorpen aan elkaar doorgeven omdat die dorpen al in het bezit waren bij deze partijen bij het aangaan van de regels en zijn daarom geen illegale cf's. Dit is anders in het geval bij Rain waarbij Rain nieuwe BG's heeft gerekruteerd na het aangaan van de afspraken (o.a. -DR-) en daarbij dus ook meteen tientallen nieuwe cf's hebben gerekruteerd waaronder dorpen van DivaLicious, gregory078 en BiGdAdDy123. Nu zijn er verscheidene directe cf's gelegd door NoordTer door die dorpen van DivaLicious te edelen en enkele indirecte illegale cf's door lancel. Volgens de regels mogen er nieuwe stammen/spelers gerekruteerd worden, dat is geen enkel probleem, maar de cf's die de nieuwe recruits hebben mogen niet worden doorgegeven aan de stammen die deze afspraken met elkaar zijn aangegaan. Dat is momenteel de overtreding die Rain begaat maar niet wil erkennen. Vandaar dat er nu open boek gespeeld wordt.
Afgezien dat ik eens ben met Faithless. en daarom het een beetje onzin vindt die cf's (ik vind de cf die ik aankaart ook prima kunnen ook al was BA wel gerekruteerd) geeft dit wel enige verheldering wat de visie van RA/BA hierop is, dank hiervoor.
 
Reactiescore
389
Kijk diva reageert hier echt zeer furieus, alsof we vinden dat divalicious de regels heeft overschreden ofzo.
Dat is gewoon niet het geval. Tuurlijk mag diva zelf weten wat er met die dorpen gedaan wordt en tuurlijk mogen die aan noordter worden aangeboden. Alleen Noordter is gebonden aan regels en die hadden nee moeten zeggen, aangezien het gewoon is afgesproken dat het niet mag.
Nu is de deur open om random personen in onze clusters te rekruteren om dan daarna even wat dorpjes te internen om zo cf's te leggen.

Het dorpje wat je aanhaalt begrijp ik op zich ook wel hoor, maar wij zijn de afspraken aangegaan als RA/BA. Rain onderling ruilt ook dorpen om uitkijktorens op andere fronten te leggen etc, dat is volgens de regels. Maar die dorpen van diva overnemen gewoon niet.
 

Deleted User - 487946624

Guest
Nu is de deur open om random personen in onze clusters te rekruteren
Ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren, er is natuurlijk een verschil met een BG tussen -DR- en Rain / Fourth -die al langer duurt, maar blijkbaar later dan de oorlogsafspraken- en een random stam die benaderd wordt puur om die dorpen vervolgens te kunnen internen. Mijn vermoeden is dus dat beide partijen dat niet zullen doen. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan jullie zelf.

Het dorpje wat je aanhaalt begrijp ik op zich ook wel hoor
Fijn :tongue:

In mijn ogen zit het probleem dan in het feit dat -DR- direct betrokken had moeten zijn met de oorlog. Weer wat geleerd.

Ps. Je mag best weten dat ik in het kamp Rain / Fourth / H8 / -DR- zit.
 
Bovenaan