Het trieste gezelschap, Rain.

Reactiescore
0
1607543685167.png
Hier is een correct mapje van wat jullie beweren cf's door noordter overgenomen. paars is Aztec, blauw DR en lichtblauw is Noordter. De enigen die hier zielig zijn is RaBa met beschuldigingen op het adres van Rain, volledig onterecht! cirkeltjes mag je negeren, is niet van belang
 
Reactiescore
389
Natuurlijk zijn ze niet overgenomen van Raba. Het hele punt is dat rain bgs rekruteerd die dorpen in onze clusters hebben liggen. Daar an zich is niks verkeerd mee maar we hebben dan gewoon regels gemaakt dat rain niet die dorpen dan mag gaan lopen internen.

Diva het boeit me ook idd echt geen ene moer wat jij met die dorpen wil, alleen noordter had ze nooit mogen internen van je. Dat is tegen onze regels. Wij hebben geen regels met Dr maar wel met rain en rain schend de regels hier. Het is gewoon echt heel simpel hoor.

Nu heeft bv rain ook big daddy in hun bg stam gerekruteerd, die speler ligt echt midden in ons cluster. Volgens de regels mogen die dorpen niet ge internd worden, is toch niet meer dan logisch?

Of moeten we gewoon altijd proberen om maar mensen in het cluster van rain als mb te vragen en dan te internen? Dat is toch absoluut kansloos gedrag of niet dan...

Als de regels niet bevallen, maak ze dan niet of zeg ze op. Maar nu heb oa ik uren moeten luisteren naar het intense gehuil van rain en hebben wij meermaals 'cfs' teruggegeven. En op het moment dat ze zelf echt extreem duidelijk de regels overtreden is er ineens niks aan de hand.

Het is gewoon absurd triest dat je zo dit spel wil spelen.
 
Reactiescore
389
Bekijk bijlage 25359
Hier is een correct mapje van wat jullie beweren cf's door noordter overgenomen. paars is Aztec, blauw DR en lichtblauw is Noordter. De enigen die hier zielig zijn is RaBa met beschuldigingen op het adres van Rain, volledig onterecht! cirkeltjes mag je negeren, is niet van belang

Wat is dit nou voor een zinloze kaart en post überhaupt de dorpen waar het om gaat die noordter heeft gepakt zijn niet eens blauw op dit kaartje xD
 
Reactiescore
123
Ben het met je eens! Laatste punt verdient wel een beetje nuance: Mark lag precies op de dag dat de laatste wereldfase inging vol onder aanval en had eerder nog niet de mogelijkheid bepaalde spelers uit zijn cluster te werken. Had logischerwijs andere prioriteiten die dagen.

Klopt, misschien is het iets lastiger te combineren maar de mogelijkheid was er tenminste. :p In tegenstelling tot bijvoorbeeld een eerder voorval waarbij lancel (Rain) cf's heeft gelegd op illegale wijze door spelers te edelen in het vijandige cluster door dorpen te edelen die destijds niet weg te werken waren in verband met de aanvalsrange.

Even ter illustratie, de 3 zwarte puntjes in de onderstaande afbeelding ver vanaf lancel zijn eigen cluster en in de clusters van de vijand zijn illegaal dorpen gepakt van spelers die niet in aanvalsrange lagen van de benadeelde Red Army spelers l0rsl4 & pathos11 (nu 1585 TerrainCut).

Cfslancel.png

Cfslancel1.png
Cfslancel2.png
Cfslancel3.png

Als het allemaal op zo'n manier moet dan gaat de lol er al gauw af. Als het eerlijk verdiende cf's waren geweest op dorpen die ze gewoon veroverd hebben bij een offensief en hebben weten te behouden was er niks aan de hand, maar op de manier hoe het nu steeds gaat slaat echt helemaal nergens op.

Geen idee verder wat voor boekwerk aan regels jullie met elkaar hebben afgesproken, maar als ik over de map scroll zie ik aan beide kanten CF's liggen. Ik weet niet hoe elke CF tot stand is gekomen, dus welke 'legaal' en 'illegaal' is. Maar ik ben een simpel man, waarom niet gewoon de CF's met elkaar ruilen?
En dan niet gierig doen en zeggen jullie mogen 1 CF wij willen er 20. Maar gewoon 1 om 1.

Om nu met kata's te gaan dreigen terwijl je 3x zo groot bent is onnodig. Win de wereld gewoon fair en square zou ik zeggen.

Normaliter geen problemen mee om cf's te ruilen, maar legaal verkregen cf's ruilen voor illegaal verkregen cf's is echt een no-go.

Katapulten zijn ongewenst en er is nooit de neiging geweest vanuit RA/BA om die te gaan gebruiken, wij willen juist een eerlijke en leuke endgame waarin er fair wordt gespeeld. Maar zeg maar hoe we anders de grens moeten trekken als continu de afgesproken regels worden overtreden zonder dat er actie op ondernomen wordt of dat er sancties aan gebonden zijn? We kunnen zulk soort fratsen wel blijven incasseren maar het geduld raakt een keer op. Maar goed, laten we hopen dat het niet zo ver komt. :)

Hi, ik wil hier graag even zelf op reageren...

1. Ik geef mijn dorpen aan wie ik wil. Mijn dorpen waren absoluut GEEN cf's op het ogenblik dat ik besloot om mijn dorpen aan mijn stam en bg's af te staan omdat ik niet meer degelijk kon spelen wegens tijdgebrek.
2. Wie geeft jullie het recht om MIJN dorpen op te eisen, gewoon omdat jullie 2jaager en nog een paar spelers daar weggewerkt hebben?? Zo kan ik ook gaan beginnen janken dat er CF's overgenomen worden door een bg.
3. Het interesseert mij letterlijk niets dat jullie misschien een afspraak hebben, ik heb hier niets mee te maken want die afspraak is nooit met DR gemaakt! Jullie hadden maar een afspraak met ALLE tegenstanders moeten maken en niet met slechts 1 stam. Ik kan hier echt geen rekening mee houden en ik ga mij niet verontschuldigen hiervoor.

Ik heb afspraak gemaakt met Noordter dat hij mijn dorpen mocht hebben omdat wij altijd (ook in andere casual werelden) een fijne samenwerking hebben gehad. Het interesseert mij niet dat jullie nu lopen te wenen dat er zogezegd cf's zijn overgenomen door hem want voor de limiet omlaag ging was dit totaal nog niet het geval en toen was deze afspraak er ook al met Noordter dat hij deze dorpen zou overnemen. Dat hij deze dorpen heeft overgenomen is dus op mijn vraag en staat al van de zomervakantie vast dat hij die dorpen zou nemen.

Zullen maar zwijgen hoe jullie vuil spel hebben gespeeld toen er een speler in het begin van de Covid crisis plots ziek viel en niet meer online kwam? Toen waren jullie lekker stil en begonnen jullie massaal te profiteren van het feit dat hij niet meer online kwam...

Ik stop sowieso eens mijn dorpen weg zijn, net omwille van onder andere spelers zoals jullie die over alles wat zogezegd niet eerlijk verloopt moeten aan de schandpaal nagelen.

Mijn respect voor de spelers van Rain blijft groot en vooral voor Master Roshi. die keer op keer zijn beste beentje voorzet en heel veel te verduren krijgt van de vijanden

Toen is Noordter op 22 november begonnen met Divalicious te internen achter het front wat wij hadden met hem.
De 4 witte stipjes waren dorpen die noordter op 21 november had en alle zwarte dorpjes zijn geinternd van Divalicious. Noordter had in deze cirkel voor de intern nog geen enkel dorp dus.

Wat je hier aangeeft klopt helemaal niet want 2Jaager lag nog boven me en Patjuhh ligt er ook nog tussenin samen met Blackball... dus cf door Noordter? denk het niet!!

Denken jullie nu echt dat wanneer ik stop, ik mijn dorpen leuk aan jullie ga geven omdat het anders zogezegd een cf is?? Ik herhaal: ik geef mijn dorpen aan wie ik wil, ongeacht wat jullie al dan niet hebben afgesproken met anderen. had maar afspraken met DR ook gemaakt, dan lag dit geheel anders maar stop met Rain door het slijk te halen!!!!

Je staat volledig in je recht om te zeggen en te bepalen aan wie je je dorpen wilt afstaan, is allemaal je eigen keuze waar wij niks over kunnen zeggen. Wij zouden je dorpen in onze clusters niet opeisen als je die zelf had behouden die al in onze clusters lagen, het probleem is nu dat NoordTer die dorpen heeft overgenomen IN onze clusters en daarmee de regels schendt die zijn opgesteld tussen RA/BA en Rain. NoordTer had die dorpen nooit mogen pakken in ons cluster, die dorpen erbuiten en aan het front zal ons een worst wezen want dat mogen jullie zelf bepalen en daar hebben wij ook geen enkel probleem mee.

In ieder geval, is het niet eens tijd dat de Rain leiding iets van zich laat horen? Dan kunnen we er gezamenlijk voor zorgen dat we er tenminste een leuke en eerlijke eindstrijd van maken.
 
Reactiescore
362
Rain > Charlezz
Zullen maar zwijgen hoe jullie vuil spel hebben gespeeld toen er een speler in het begin van de Covid crisis plots ziek viel en niet meer online kwam? Toen waren jullie lekker stil en begonnen jullie massaal te profiteren van het feit dat hij niet meer online kwam...

Wat is dit voor dom kul stuk zeg. Ik was vorige maand ook verkouden, hoe durfde jullie toen dorpen te pakken... Zullen we gezamenlijk iemand aanwijzen die alle ziektes van de stammen bij houdt, zodat we die mensen niet kunnen aanvallen? Jij moet wel echt van de oude stempel zijn.

De hele discussie slaat nergens op. De 51% is in theorie al binnen, RA/BA heeft eigenlijk al gewonnen, maar dreigen met kata's slaat indd nergens op. Zijn er genoeg binnen kamp RA/BA die dergelijke acties ook zeker niet zullen goedkeuren. Ik vind het persoonlijk ook geen cf's, ik snap ook niet waarom er überhaupt nog afspraken zijn.
 
Reactiescore
0
Natuurlijk zijn ze niet overgenomen van Raba. Het hele punt is dat rain bgs rekruteerd die dorpen in onze clusters hebben liggen. Daar an zich is niks verkeerd mee maar we hebben dan gewoon regels gemaakt dat rain niet die dorpen dan mag gaan lopen internen.

Diva het boeit me ook idd echt geen ene moer wat jij met die dorpen wil, alleen noordter had ze nooit mogen internen van je. Dat is tegen onze regels. Wij hebben geen regels met Dr maar wel met rain en rain schend de regels hier. Het is gewoon echt heel simpel hoor.

Nu heeft bv rain ook big daddy in hun bg stam gerekruteerd, die speler ligt echt midden in ons cluster. Volgens de regels mogen die dorpen niet ge internd worden, is toch niet meer dan logisch?

Of moeten we gewoon altijd proberen om maar mensen in het cluster van rain als mb te vragen en dan te internen? Dat is toch absoluut kansloos gedrag of niet dan...

Als de regels niet bevallen, maak ze dan niet of zeg ze op. Maar nu heb oa ik uren moeten luisteren naar het intense gehuil van rain en hebben wij meermaals 'cfs' teruggegeven. En op het moment dat ze zelf echt extreem duidelijk de regels overtreden is er ineens niks aan de hand.

Het is gewoon absurd triest dat je zo dit spel wil spelen.

Kan jij niet meer nadenken ofzo?? geel zijn mijn dorpen... voor een speler met ervaring kom je heel dom over.... ga je nu echt liggen zeggen dat Rain nog cf's heeft gepakt?? het is overduidelijk op die kaart dat alle gele dorpen door Noordter gepakt zijn en dat er helemaal niks schending was of cf, behalve misschien 5 dorpen...

had ik ze aan jullie moeten geven dan?? ik blijf erbij, als je toch een oorlog wilt voeren, maak je afspraken met IEDEREEN, zeker als je zo'n belachelijke oorlogsverklaring uitstuurt aan ons adres ;)
 
Reactiescore
389
prut in uw ogen ofzo?? ik ben geel op de kaart... alle gele dorpjes zijn MIJN dorpen ;)

Ja en dit is een oud kaartje want die bovenste dorpjes zijn van noordter en dat is waar deze hele post om gaat, echt ongekend dit haha

Overigens heb ik nooit iemand iets horen zeggen over dat iemand ziek is geworden? Moeten wij ruiken dat er iemand ziek wordt? Wat is dat ook weer voor pauper opmerking zeg.
 
Reactiescore
0
Klopt, misschien is het iets lastiger te combineren maar de mogelijkheid was er tenminste. :p In tegenstelling tot bijvoorbeeld een eerder voorval waarbij lancel (Rain) cf's heeft gelegd op illegale wijze door spelers te edelen in het vijandige cluster door dorpen te edelen die destijds niet weg te werken waren in verband met de aanvalsrange.

Even ter illustratie, de 3 zwarte puntjes in de onderstaande afbeelding ver vanaf lancel zijn eigen cluster en in de clusters van de vijand zijn illegaal dorpen gepakt van spelers die niet in aanvalsrange lagen van de benadeelde Red Army spelers l0rsl4 & pathos11 (nu 1585 TerrainCut).


Als het allemaal op zo'n manier moet dan gaat de lol er al gauw af. Als het eerlijk verdiende cf's waren geweest op dorpen die ze gewoon veroverd hebben bij een offensief en hebben weten te behouden was er niks aan de hand, maar op de manier hoe het nu steeds gaat slaat echt helemaal nergens op.



Normaliter geen problemen mee om cf's te ruilen, maar legaal verkregen cf's ruilen voor illegaal verkregen cf's is echt een no-go.

Katapulten zijn ongewenst en er is nooit de neiging geweest vanuit RA/BA om die te gaan gebruiken, wij willen juist een eerlijke en leuke endgame waarin er fair wordt gespeeld. Maar zeg maar hoe we anders de grens moeten trekken als continu de afgesproken regels worden overtreden zonder dat er actie op ondernomen wordt of dat er sancties aan gebonden zijn? We kunnen zulk soort fratsen wel blijven incasseren maar het geduld raakt een keer op. Maar goed, laten we hopen dat het niet zo ver komt. :)



Je staat volledig in je recht om te zeggen en te bepalen aan wie je je dorpen wilt afstaan, is allemaal je eigen keuze waar wij niks over kunnen zeggen. Wij zouden je dorpen in onze clusters niet opeisen als je die zelf had behouden die al in onze clusters lagen, het probleem is nu dat NoordTer die dorpen heeft overgenomen IN onze clusters en daarmee de regels schendt die zijn opgesteld tussen RA/BA en Rain. NoordTer had die dorpen nooit mogen pakken in ons cluster, die dorpen erbuiten en aan het front zal ons een worst wezen want dat mogen jullie zelf bepalen en daar hebben wij ook geen enkel probleem mee.

In ieder geval, is het niet eens tijd dat de Rain leiding iets van zich laat horen? Dan kunnen we er gezamenlijk voor zorgen dat we er tenminste een leuke en eerlijke eindstrijd van maken.
leer het kaartje te lezen, die dorpen lagen helemaal niet in jullie cluster, hebben ook nooit in jullie cluster gelegen behalve de laatste week ;) Noordter had dus alle recht om mijn dorpen te pakken... ik stop met dit spel, ik ga ze echt niet op barbaar laten gaan zodat jullie ermee kunnen lopen, sorry maar dat zijn jullie niet waard en zo zou het echt wel makkelijk zijn om winst te krijgen!!

Ik werk al jaren samen met noordter en dus krijgt hij van mij die dorpen, nogmaals jullie hadden maar met DR een afspraak moeten maken net zoals bij Rain, aangezien jullie eveneens met ons een lopende oorlog hebben staan, wat trouwens ook onder de gordel was de titel enz...

het is echt heel makkelijk van jullie om nu te lopen mekkeren... kaart spreekt nochtans voor zich en is heel duidelijk dat er nergens sprake is van een cf op 5 dorpen na (geef ik toe ja). en als het nog niet duidelijk is... jullie zijn roze, die gele zijn mijn dorpen

1607545277923.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
0
Ja en dit is een oud kaartje want die bovenste dorpjes zijn van noordter en dat is waar deze hele post om gaat, echt ongekend dit haha

Overigens heb ik nooit iemand iets horen zeggen over dat iemand ziek is geworden? Moeten wij ruiken dat er iemand ziek wordt? Wat is dat ook weer voor pauper opmerking zeg.

die bovenste dorpen zijn nu van noordter ja, maar dat zijn net de dorpen die hij van mij heeft overgenomen. sorry maar op deze manier kan je altijd je gelijk halen. kaartje is van vlak voordat noordter het tweede deel van mijn centrum cluster ging overnemen... jullie spreken van een cf, ik zeg nu, bewijs die cf! kaartje spreekt voor zich en dit is nog geen 2 weken oud by the way ;) Tuurlijk is dit relevant aangezien jullie hier lopen te mopperen over een zogezegde cf door noordter overgenomen... kaartje bewijst het tegendeel dat er geen sprake was van een cf toen noordter mijn dorpen overnam...
 
Reactiescore
0
Ja en dit is een oud kaartje want die bovenste dorpjes zijn van noordter en dat is waar deze hele post om gaat, echt ongekend dit haha

Overigens heb ik nooit iemand iets horen zeggen over dat iemand ziek is geworden? Moeten wij ruiken dat er iemand ziek wordt? Wat is dat ook weer voor pauper opmerking zeg.

het is toen doorgegeven aan RaBa dat wegens corona die bepaalde speler er niet was en hem daarom met rust te laten. TWS-KMK heeft toen het enige goede gedaan in zijn hele tw carrière en is ermee naar support gestapt waardoor de speler geblokkeerd werd gedurende 1 of 2 maanden en jullie hem dus niet meer konden aanvallen... Ondanks het feit dat dit aan jullie gemeld werd bleven de aanvallen komen.

ik heb al langer gemerkt dat ook al kunnen jullie de wereld winnen, jullie toch heel graag dezelfde mensen door het slijk blijven halen... triest vind ik dit. Nu wordt er een kaart gegeven van voor de overname door NoordTer en toch kankeren jullie omdat het NU een cf zou zijn... kaart bewijst het tegendeel overduidelijk en toch geven jullie niet af...

zwart op die kaart is trouwens solar eclipse, het lichtblauwe dat daar ligt van Noordter was mijn oude cluster deel 1 dat hij reeds had overgenomen, onderstaande deel even afgeknipt voor jullie is het deel waar jullie nu over liggen te zeuren... nochtans is al het blauw en paars bg van Rain, roze zijn jullie... bij mijn weten is een cf trouwens een dorp of meerdere dorpen die middenin een cluster liggen en niet de dorpen die aan het front liggen...

1607545868740.png
 
Reactiescore
389
Hier is een correct mapje van wat jullie beweren cf's door noordter overgenomen. paars is Aztec, blauw DR en lichtblauw is Noordter. De enigen die hier zielig zijn is RaBa met beschuldigingen op het adres van Rain, volledig onterecht! cirkeltjes mag je negeren, is niet van belang

prut in uw ogen ofzo?? ik ben geel op de kaart... alle gele dorpjes zijn MIJN dorpen ;)

Alle gele dorpjes zijn jou dorpen, maar de bovenste 3 dorpen waren al van noordter, dus je post gewoon een slechte kaart.

Kan jij niet meer nadenken ofzo?? geel zijn mijn dorpen... voor een speler met ervaring kom je heel dom over....

Dus ja ik kan nog nadenken, nogmaals, miss moet je eerst een goeie kaart posten ipv meteen zo kansloos 'kan je nog nadenken' te zeggen xD.
Geel waren dus niet meer jou dorpen.

leer het kaartje te lezen,
Leer een goeie kaart maken.

het is echt heel makkelijk van jullie om nu te lopen kankeren... kaart spreekt nochtans voor zich en is heel duidelijk dat er nergens sprake is van een cf op 5 dorpen na (geef ik toe ja). en als het nog niet duidelijk is... jullie zijn roze, die gele zijn mijn dorpen
jullie spreken van een cf, ik zeg nu, bewijs die cf!

Je ziet toch dat je zegt dat je toegeeft dat er 5 cfs zijn en je 1 minuut later zegt bewijs dat er cfs zijn?
 
Reactiescore
389
het is toen doorgegeven aan RaBa dat wegens corona die bepaalde speler er niet was en hem daarom met rust te laten. TWS-KMK heeft toen het enige goede gedaan in zijn hele tw carrière en is ermee naar support gestapt waardoor de speler geblokkeerd werd gedurende 1 of 2 maanden en jullie hem dus niet meer konden aanvallen... Ondanks het feit dat dit aan jullie gemeld werd bleven de aanvallen komen.

1607546143482.png

Wanneer was dat dan precies? Er is 1 dorp overgenomen 2 weken geleden door ons, daarvoor heeft er letterlijk 7 maanden lang, niemand in range gelegen
 
Reactiescore
362
het is toen doorgegeven aan RaBa dat wegens corona die bepaalde speler er niet was en hem daarom met rust te laten. TWS-KMK heeft toen het enige goede gedaan in zijn hele tw carrière en is ermee naar support gestapt waardoor de speler geblokkeerd werd gedurende 1 of 2 maanden en jullie hem dus niet meer konden aanvallen... Ondanks het feit dat dit aan jullie gemeld werd bleven de aanvallen komen.

Nou dan wil ik heeeeeeeel graag zien bij wie dit gemeld is, aangezien echt niemand er van weet. Volgens mij lul je maar wat.
 
Reactiescore
0
Alle gele dorpjes zijn jou dorpen, maar de bovenste 3 dorpen waren al van noordter, dus je post gewoon een slechte kaart.



Dus ja ik kan nog nadenken, nogmaals, miss moet je eerst een goeie kaart posten ipv meteen zo kansloos 'kan je nog nadenken' te zeggen xD.
Geel waren dus niet meer jou dorpen.


Leer een goeie kaart maken.




Je ziet toch dat je zegt dat je toegeeft dat er 5 cfs zijn en je 1 minuut later zegt bewijs dat er cfs zijn?

die bovenste dorpen zijn als laatste overgenomen door Noordter, dus klopt al niet wat je zegt ;) bovenste dorpjes kreeg ik vorige week nog aanvallen op en zijn nog maar recent naar Noordter overgegaan.

En stop met mekkeren van een slechte kaar want dat is helemaal niet waar, je wilt gewoon je eigen punt duidelijk blijven maken ook al bewijst dit het tegendeel... het is gewoonweg duidelijk dat er op 5 dorpen na geen sprake is van een cf + ik heb die dorpen aan noordter gegeven, ik heb nooit weet gehad van afspraken en ik blijf erbij dat het jullie eigen dikke vette schuld is ;) hadden jullie afspraken op een deftige manier gemaakt en dus ook met DR dan was er geen probleem geweest.

Ik heb nog lekker 2 cf's over en omdat jullie nu zo rot liggen doen, behoud ik mijn account tot het einde van de wereld om die 2 te behouden. Ik ga het lekker simpel maken voor jullie op die manier want met mij hebben jullie niks afspraken. Als het moet, neem ik die dorpen van Noordter ook terug over (die 5 dorpen dan) en heb ik 7 cf's.

Echt als jullie hier gaan blijven mekkeren en blijven beweren dan ga ik het echt zover drijven want jullie zijn zo kinderachtig bezig!! heb het zo hard gehad met jullie stelletje zagemannen!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
die bovenste dorpen zijn als laatste overgenomen door Noordter, dus klopt al niet wat je zegt ;) bovenste dorpjes kreeg ik vorige week nog aanvallen op en zijn nog maar recent naar Noordter overgegaan.

En stop met kankeren van een slechte kaar want dat is helemaal niet waar, je wilt gewoon je eigen punt duidelijk blijven maken ook al bewijst dit het tegendeel... het is gewoonweg duidelijk dat er op 5 dorpen na geen sprake is van een cf + ik heb die dorpen aan noordter gegeven, ik heb nooit weet gehad van afspraken en ik blijf erbij dat het jullie eigen dikke vette schuld is ;) hadden jullie afspraken op een deftige manier gemaakt en dus ook met DR dan was er geen probleem geweest.

Ik heb nog lekker 2 cf's over en omdat jullie nu zo rot liggen doen, behoud ik mijn account tot het einde van de wereld om die 2 te behouden. Ik ga het lekker simpel maken voor jullie op die manier want met mij hebben jullie niks afspraken. Als het moet, neem ik die dorpen van Noordter ook terug over (die 5 dorpen dan) en heb ik 7 cf's.

Echt als jullie hier gaan blijven kankeren en blijven beweren dan ga ik het echt zover drijven want jullie zijn zo kinderachtig bezig!! heb het zo hard gehad met jullie stelletje zagemannen!!

Hoezo klopt het niet wat ik zeg? Heel deze post gaat om die laatst overgenomen dorpen wat je zelf zegt dat het cfs zijn XD
Ik wil helemaal geen afspraken met jou, dat is ook helemaal niet nodig. Er zijn afspraken met rain, hun moeten zich er aan houden.
Pak vooral die dorpen terug van noordter, dan zijn het idd geen cfs meer, probleem opgelost.
 
Reactiescore
362
die bovenste dorpen zijn als laatste overgenomen door Noordter, dus klopt al niet wat je zegt ;) bovenste dorpjes kreeg ik vorige week nog aanvallen op en zijn nog maar recent naar Noordter overgegaan.

En stop met kankeren van een slechte kaar want dat is helemaal niet waar, je wilt gewoon je eigen punt duidelijk blijven maken ook al bewijst dit het tegendeel... het is gewoonweg duidelijk dat er op 5 dorpen na geen sprake is van een cf + ik heb die dorpen aan noordter gegeven, ik heb nooit weet gehad van afspraken en ik blijf erbij dat het jullie eigen dikke vette schuld is ;) hadden jullie afspraken op een deftige manier gemaakt en dus ook met DR dan was er geen probleem geweest.

Ik heb nog lekker 2 cf's over en omdat jullie nu zo rot liggen doen, behoud ik mijn account tot het einde van de wereld om die 2 te behouden. Ik ga het lekker simpel maken voor jullie op die manier want met mij hebben jullie niks afspraken. Als het moet, neem ik die dorpen van Noordter ook terug over (die 5 dorpen dan) en heb ik 7 cf's.

Echt als jullie hier gaan blijven kankeren en blijven beweren dan ga ik het echt zover drijven want jullie zijn zo kinderachtig bezig!! heb het zo hard gehad met jullie stelletje zagemannen!!
Neem een Snicker zeg. Alsof iemand het van ons wat boeit wat jij doet...
 
Reactiescore
0
Hoezo klopt het niet wat ik zeg? Heel deze post gaat om die laatst overgenomen dorpen wat je zelf zegt dat het cfs zijn XD
Ik wil helemaal geen afspraken met jou, dat is ook helemaal niet nodig. Er zijn afspraken met rain, hun moeten zich er aan houden.
Pak vooral die dorpen terug van noordter, dan zijn het idd geen cfs meer, probleem opgelost.

Daar ben je dus fout... je zegt zelf in je eerste post dat noordter mij is gaan overnemen op 22 nov en dus ALLE dorpen die hij van toen heeft overgenomen tot nu, een cf zijn. mapje toont aan dat dit niet het geval is op 5 misschien, maar om eerlijk te zijn vind ik die geen cf. de 2 die ik overhoud dat zijn cf's, dat is ook de reden waarom ik ze nog niet heb weggegeven...
en voordat er weer een paar moraalridders erop springen, ik heb het nu over mijn 2 dorpen en dat zijn deze. (voor al die verstandige mensen hier: de 2 cirkeltjes in het blauw zijn de 2 dorpen die ik nu nog heb en die dus ook cf's zijn voor jullie)

1607547281137.png
 
Bovenaan