Het tosti topic!

DeletedUser79867

Guest
Ik maak altijd tosti met willekeurige dingen.
En sommige mensen doen er ketchup of curry bij, maar ik pure sambal.
Van die flesjes die je in de supermarkt koopt heb ik bijna een halve fles nodig voor 2 tosti en heeft het geen nut meer dan alleen Kaas erop te doen.

Maar van mijn zelfgemaakte sambal niet zoveel, dan proef je de tosti tenminste nog en is het wat scherper.
Dan doe ik er vaak kaas, banaan en uitjes in. Soms ananas of tomaat. Op een gekke dag doe ik een eitje in de pan tot die beetje egaal is en gooi ik die tussen de tosti.

Maar ketchup vervangen door Sambal is een goed advies naar mijn mening. Geeft een brandende sensatie naar meer.

Ei tussen de tosti wil ik ook eens proberen! smaakt dat wel?:p
Verder ga ik zo eens sambal erop proberen


Tip voor de echte tosti-smikkelaars, gebruik geen plakken kaas maar strooikaas.

Strooikaas tussen de tosti? holy shit, ga ik zo ook erop doen!!
 
Reactiescore
1.728
Sowieso kaas. Maar met tomaat en italiaanse kruiden er bij op is lekker. Of met salami. En zoals fire drakan al aangaf, met huisgemaakte sambal maar dan wel van rawit of habanero pepers.
 

DeletedUser40402

Guest
Nu heb ik hier wel zin in. In een croque dan natuurlijk, niet in een tosti.
 
Reactiescore
770
godgeklaagd zeg dat heeft dan een wereldrijk weten te bemachtigen en de grootste specerijen-exporteur van de wereld geweest en dat komt dan af met een woordje als tosti
 
Reactiescore
770
Bike_255c42_7736439.jpg
 

DeletedUser40402

Guest
df2382fd43.png


lekker croqueske altijd goed?
 
Reactiescore
534
Oké ik heb zin in een tosti, maar geen gewone tosti.
Iemand die een goeie combinatie/creatie weet?
graag posten :cool::cool::cool:

Oprecht lekker: Smeer pindasaus (koud/warm maakt niet uit) aan de binnenkant van je tostibroodjes en stop daartussen dan kaas en eventueel plakjes gerookte kip.
 
Reactiescore
93
Ik lust geen croqueske. Dislike
 
Bovenaan