Het tosti topic!

DeletedUser79867

Guest
Oké ik heb zin in een tosti, maar geen gewone tosti.
Iemand die een goeie combinatie/creatie weet?
graag posten :cool::cool::cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Ik maak altijd tosti met willekeurige dingen.
En sommige mensen doen er ketchup of curry bij, maar ik pure sambal.
Van die flesjes die je in de supermarkt koopt heb ik bijna een halve fles nodig voor 2 tosti en heeft het geen nut meer dan alleen Kaas erop te doen.

Maar van mijn zelfgemaakte sambal niet zoveel, dan proef je de tosti tenminste nog en is het wat scherper.
Dan doe ik er vaak kaas, banaan en uitjes in. Soms ananas of tomaat. Op een gekke dag doe ik een eitje in de pan tot die beetje egaal is en gooi ik die tussen de tosti.

Maar ketchup vervangen door Sambal is een goed advies naar mijn mening. Geeft een brandende sensatie naar meer.
 

DeletedUser70476

Guest
Tip voor de echte tosti-smikkelaars, gebruik geen plakken kaas maar strooikaas.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Fancy ass naam voor een tosti... een Croque lol.


Ik maak altijd tosti met willekeurige dingen.
En sommige mensen doen er ketchup of curry bij, maar ik pure sambal.
Van die flesjes die je in de supermarkt koopt heb ik bijna een halve fles nodig voor 2 tosti en heeft het geen nut meer dan alleen Kaas erop te doen.

Maar van mijn zelfgemaakte sambal niet zoveel, dan proef je de tosti tenminste nog en is het wat scherper.
Dan doe ik er vaak kaas, banaan en uitjes in. Soms ananas of tomaat. Op een gekke dag doe ik een eitje in de pan tot die beetje egaal is en gooi ik die tussen de tosti.

Maar ketchup vervangen door Sambal is een goed advies naar mijn mening. Geeft een brandende sensatie naar meer.

Jij bent echt een gekkie.
 

DeletedUser70476

Guest
En voor de echte tosti-gekkies kun je ook de buitenkant van je tosti beleggen met wat strooikaas, smeer wat boter op de buitenkant van je brood en doe er dan wat kaas over en een klein beetje olijfolie op het tosti ijzer zo dat het niet blijft plakken. Smakelijk!
 

DeletedUser79832

Guest
En voor de echte tosti-gekkies kun je ook de buitenkant van je tosti beleggen met wat strooikaas, smeer wat boter op de buitenkant van je brood en doe er dan wat kaas over en een klein beetje olijfolie op het tosti ijzer zo dat het niet blijft plakken. Smakelijk!

Of voor de echte liefhebberss, bak hem met een n goeie klomp boter op de pan :)
 
Bovenaan