Het Time-Topic!

DeletedUser26928

Guest
Ik wil eens zien dat hier iemand een def kan plaatsen tussen die 4 edels in 1 seconde...
Eerder ben ik niet meer onder de indruk :)

Klinkt als een uitdaging die ik aan ga. Heb het al meerdere malen meegemaakt at gelukt is.
Volgens tw zelf zou het in theorie niet kunnen maar het kan!
 

DeletedUser

Guest
Ik wil eens zien dat hier iemand een def kan plaatsen tussen die 4 edels in 1 seconde...
Eerder ben ik niet meer onder de indruk :)

Alsjeblieft TSL ;)


bla.png




Wel met eigen troepen, niemand valt mij aan ^^
 

DeletedUser

Guest
Wel interessante vraag die TSL hier opwerpt.

Stel dat je weet waar de edels staan, en je hebt def op afstand met precies dezelfde looptijd als de edels. Kan het dan zijn dat het tussen de edels komt? :D
 

DeletedUser

Guest
Nah het succes van W5, gaan we nu op W4 ermee vanstart. ;)

Laat hier de mooie kunsten zien, van edeltreinen en getimede aanvallen zoals; Fakes en Clears.
Alvast veel plezier met je kunsten.



Mvg, Marton

Een woord: N@@B! Waar blijven jouw kunsten? Ik zie je alleen maar opscheppen, opscheppen en nog eens opscheppen. Een hoop geblabla, maar daden? Hoe zielig kun je zijn:(
 

DeletedUser7085

Guest
Ik wil eens zien dat hier iemand een def kan plaatsen tussen die 4 edels in 1 seconde...
Eerder ben ik niet meer onder de indruk :)

snipen noemen ze dat ;) (lekker bijdehand :p)
als je op W15 speelt kan ik je laten zien, het is serieus na wat oefenen niet moeilijk... meestal na 1/ 2 pogingen lukt het wel...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22635

Guest
Bedoeling is dat je in feite treintjes post.
Maw clears + edels in 1seconde en niet enkel de edels.
Aangezien dat zo simpel is als maar zijn kan.
Of een treintje waar je os hebt tussengezet om te snipen.
 
Reactiescore
30
duiven jager zei:
Klinkt als een uitdaging die ik aan ga. Heb het al meerdere malen meegemaakt at gelukt is.
Volgens tw zelf zou het in theorie niet kunnen maar het kan!


Dit klinkt erg onlogisch:p In theorie zou het moeten kunnen, maar in de praktijk niet bedoel je denk ik. Zoals jij het zegt heb ik nog nooit gehoord!:p
 

DeletedUser28206

Guest
hmm ik weet niet hoor...als het volgens de theorie van tw niet mogelijk is en het in praktijk wel gelukt is dan praat duif geen onzin (en dat zeg ik toch niet vaak) en klopt de theorie van tw gewoon simpelweg niet. Wat is er zo onlogisch aan zeggen dat het theoretisch niet kan maar in de praktijk wel....dat is toch simpelweg een vorm bewijzen dat de theorie niet klopt.
 
Reactiescore
30
Als het in theorie al niet mogelijk is, kan het in de praktijk ook niet mogelijk zijn:rolleyes:
 

DeletedUser21510

Guest
Als je het topic wilt kopiëren, Kopieer dan ook meteen de openings post.

Beste W5 spelers


Aangezien het altijd maar meer zelden wordt dat er effectief getimed en deftig getimed wordt introduceer ik even een nieuw rubriekje op het algemeen forum van W5 waar jullie alle prachtige timingen kunnen plaatsen. 3 clears & 4 edels zijn al genoeg om te posten, aangezien ik betwijfel ofdat er nog veel spelers het effectief kunnen, terwijl ze beweren er pro in te zijn.

Dit is echter niet alleen voor de aanvallende speler maar ook voor de deffer, dus kan je mooi wat edels onderscheppen, neem een printscreentje en post het even hier op het forum. Altijd mooi om te bewonderen, en zo kunnen we eens zeggen wie er écht skilled is op W5.

Discussies toegelaten? Ja! Spam toegelaten? Nee! Toch de neiging om te spammen, dan halen we er de mods bij.

Hopende dat dit tot een mooi complimententopicje mag uitgroeien waar de andere eens in de bloemetjes wordt gezet, aldanniet door de vijand/

Met vriendelijke groet
Lil-John

Beter dan 4 edels in 1 sec, dat kan iedereen onderhand wel.

Groeten,
Jeroen.
Niemand.. @ W5
 

DeletedUser28206

Guest
Als het in theorie al niet mogelijk is, kan het in de praktijk ook niet mogelijk zijn:rolleyes:

Als theorie van tw zegt het kan niet...en duif heeft het al eens eerder gedaan dan is het de theorie die niet klopt...lezen is moeilijk maar ook begrijpen vaak nog wat lastiger:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dit klinkt erg onlogisch:p In theorie zou het moeten kunnen, maar in de praktijk niet bedoel je denk ik. Zoals jij het zegt heb ik nog nooit gehoord!:p

ehm. Hoe DuivenJager het zegt klinkt juist wel logisch.
 
Reactiescore
30
Dan zouden jullie beiden de woorden ''theorie'' en ''praktijk'' maar eens een keer in het woordenboek op moeten gaan zoeken:rolleyes:
 

DeletedUser26928

Guest
Dan zouden jullie beiden de woorden ''theorie'' en ''praktijk'' maar eens een keer in het woordenboek op moeten gaan zoeken:rolleyes:

he ga jij eens wat onderzoek doen.

zijn diverse discussies hier op tw forum al geweest afgelopen tijd er over vooral over w17 dat het daar heel vaak mis ging. dat tw met zijn theorie niet klopt.

Want tw zegt. wat eerst verstuurt is komt als eerste aan en dat klopt niet.
heel vaak komen dodge worden voor de aanval gezet inplaats van er tussen of er na zoals het hoort.

maar zal binnenkort wel even treintje die in 4seconde staat snipen. om je te tonen dat mogelijk is.
 

DeletedUser

Guest
Dan zouden jullie beiden de woorden ''theorie'' en ''praktijk'' maar eens een keer in het woordenboek op moeten gaan zoeken:rolleyes:

En daar is er weer 1 hoor! ''Ik speel een spelletje en kan lekker beter Nederlands dan jou!!!!! Dat zit mij nou echt zo dwars!''

Kwakje. Al zoveel mensen hebben dit geprobeerd. Ga toch weg met je discussies of wij nou goed nederlands praten of niet. Het zit met ons nederlands prima. Als je daaraan twijfeld en je kan het niet aanzien dan rot je toch lekker op. Ik hoop dat je stikt in je woordenboek. :)

Word toch gek van mensen die het altijd beter weten. Zeker als ze zelf telkens vergeten punten te zetten en komma's plaatsen op plekken waar het nou juist net even niet hoeft. Ik gok dat jij dit woordenboek hebt gelezen kwakje-stakkertje.

winnie%20de%20pooh%20eerste%20groot%20woordenboek%20(winkel).JPG
 
Reactiescore
30
Ik WEET dat het mogelijk is. Maar het ging mij om de betekenis van de woorden theorie en praktijk:p
Ik geef een voorbeeld:

Het Nederlands elftal zal in theorie met 10-0 van Brazilië kunnen winnen. Echter, in de praktijk weet je dat dit niet zal gebeuren. Daarmee wil ik dus zeggen: Iets dat in de praktijk kan gebeuren, moet in theorie dus ook kunnen gebeuren.

"Volgens tw zelf zou het in theorie niet kunnen maar het kan!"

Dus OF de theorie slaat nergens op, OF hij had het woord theorie niet moeten gebruiken, want iets dat in de praktijk mogelijk is, moet in theorie ook mogelijk zijn:cool:

Maar laten we weer on topic gaan. :)
 
Reactiescore
30
@KJ: Rustig maar meneertje. Ik had niet de intensie iemand belachelijk te maken of iets dergelijks. Als jij het zo opvat ligt dat aan jou, en niet aan mij. Verder ga ik niet in op jouw post, redelijk zinloos:eek:
 

DeletedUser

Guest
En ja hoor. Vervolgens probeert hij nog een les te geven. Snap je het dan niet? Het intresseert ons geen klote. We weten wat er gezegd en bedoeld word. Is dat niet genoeg?

ontopic.. Goh goed idee van de man die WEL zinvolle posts plaatst! :rolleyes:
 
Reactiescore
30
Nee, ik snap jou niet. Ik zie niet eens een les in mijn post, ik weet niet waar je dat vandaan haalt!? En als je het niet interesseert dan reageer je gewoon niet. Logisch toch?:)

PS. Gelukkig zijn jouw posts wel zinvol:rolleyes:
 
Bovenaan