Het theater

DeletedUser60153

Guest
Geweldig! Geweldig! geweldig! Eindelijk een manier voor innogames om geld te verdienen zonder veel veranderingen aan het spel te doen.

Wat vinden jullie van de toevoeging "Het Theater"?
 
Reactiescore
38
Geen idee wat ze willen bereiken, maar ik hoop alleszins dat ze geen geld willen verdienen.
Ik vind het nogal zielig dan... :eek:
 
Reactiescore
2.490
Correctie, voorlopig enkel op wereld 31.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Tribal Wars Team vandaag om 20:19 uur
Beste spelers,

Onze excuses voor de voorgaande mail. Het theater is voorlopig enkel actief op wereld 31.

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

fail !!! :O
 

DeletedUser34772

Guest
Heb ik nu dat filmpje voor niks gekeken op w30? :p
 

DeletedUser60153

Guest
Lol:

Beste spelers,

Onze excuses voor de voorgaande mail. Het theater is voorlopig enkel actief op wereld 31.

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Voor mensen die niet weten wat Het Theater inhoud:

"Kom dichterbij, gewaardeerde burgers!" wordt er luid geroepen over de drukbezochte marktplaats. Eenvoudige boeren, verveelde stadswachters en rijke handelslieden scharen nieuwsgierig om de bode heen om te luisteren naar het nieuws dat hij te brengen heeft.

"Het theater opent haar deuren, en biedt jullie dagelijks twee shows. Tussen de shows zal het theater gesloten zijn om de volgende show voor te bereiden. Deze voorbereiding zal maximaal vier uur duren. Aan het eind van de voorstellingen van de dag zullen toeschouwers een dag gratis Farm Assistent krijgen, ter bescherming en uitbreiding van het rijk."

Laat de show beginnen!

Als je dan klikte op het theater dan kon je een filmpje bekijken. Dat was een reclame filmpje, oftewel een manier voor innogames om geld te verdienen. Maar in mijn ogen wel een onschuldige manier :)
 

DeletedUser61042

Guest
Het blijf moeilijk volgens mij voor innogames om de mails juist te sturen.
 

DeletedUser

Guest
oh haha snap het staat bij het grafisch overzicht jha daar werk ik nooit mee XD
 

DeletedUser66036

Guest
Klinkt best leuk eigenlijk. In elk geval beter dan de grondstoffenproductie upgrades enzo
 

DeletedUser60969

Guest
Persoonlijk vind ik het geen goede toevoeging, je kon op vele andere manieren dit beter uitpakken dan het nu gedaan is. Ook vanuit Innogames kun je het verleidelijker maken om mensen op je filmpje te laten klikken, denk dat daar ook nog wel meer uit te halen is. Nu maar wachten tot de bugs en typo's uit het theater zijn.
Maar goed, je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken :)
 

DeletedUser68354

Guest
Hahaha, ik dacht dat ze 4h gingen bezig zitten aan een virtueel filmpje or something maar het is gewoon een advertentie :( ZEER TELEURGESTELD :(

Okee neen, op zich goed idee voor Innogames zelf, maar uiteindelijk echt wel stom.....
 

DeletedUser

Guest
Ongelofelijk hoe belachelijk TW zich weeral maakt, eerst de PP enorm verhogen, nu advertenties in het spel toevoegen, wat een kneuzen.

Ook al is de community het er niet mee eens, tw drijft zijn zin op .NL altijd door.

Misschien een manier vinden om die troep uit te zetten ? ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Jongens jongens. Jullie willen geen PA shit er meer bij, dus verzint Innogames een oplossing die je niet hoeft te gebruiken maar die je kan gebruiken en iedereen begint erop te vitten. Tuurlijk, TW maakt een fout door het perongeluk overal in te stellen maar het idee is goed. Je hoeft het niet perse te doen, je hebt er amper voordeel aan en het kost geen geld maar het haalt wel wat op voor Innogames.
 

DeletedUser65921

Guest
Na 3x ken ik het filmpje wel al bijna van buiten. Maar ik vind het wel een leuk idee, voor 2x per dag ff een filmpje in een ander tabblad af te laten spelen gratis FA krijgen, waarom niet. Het zijn toch weer pa die je bespaart.
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft maar even te kijken en krijgt iets gratis, waarom weer zeuren?
 

DeletedUser

Guest
Het is leuk en aardig had van mij niet gehoeven.
Maar alsnog is 't wel fijn om een dag gratis FA te krijgen. ;)
 
Bovenaan