het Tasic. is gefrustreerd topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Hier kunnen we bespreken hoe boos Tasic. is dat hij een ban heeft.

Zo hoorde ik van reporter Stalov, god hebben zijn ziel, dat Tasic. aan het "ragen"is in stamchats.
Laten we dit hier herdenken.

Ook kunnen we hier updaten wat hij zegt in die chats en wanneer hij besluit emo te worden.

Als je nog meer info weet over dit gevaarlijke sujet, graag hier geven.

Mods, dit is geen spamtopic, maar een serieus topic over een speler van w29 :)
 
Reactiescore
60
:confused:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Niet spammen aub, serieus topic verdient alleen serieuze bijdragen.
 

DeletedUser

Guest
rot eens een eind op man :D

dat die stalov jou nou heeft ingehuurd, maakt ons niks uit..
 
Reactiescore
60
dat ja, anders kunnen we er ook wel één aanmaken voor stavlov, over hoe gefrustreerd die is, dat ie zelfs anderen gaat vragen om voor hem te posten
 

DeletedUser

Guest
Ik speur een lichte frustratie in je post.

WIl je er meer over vertellen?

graaaaaaaaaaaaaaag :)

Leuk dat Stalov inzag dat hij weinig tot geen feiten gebruikte in zijn, prima verwoord, waardeloze bijdragen en is gestopt met posten en dus maar zijn vriendjes heeft gehaald. :cool:

Zal leuk voelen , als jou zijnde, om eigenlijk alleen maar wat te doen als je vriendje het niet kan :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Geinig, dat je, in de ene zin, geen kommas, gebruikt, en in de ander, weer veel, je tekst slaat, dan ook kant noch wal, net als de rest van je nerdige leventje :)

Maargoed, stalov zei alleen dat Tasic. was gebanned. Een zeer blijde gebeurtenis.
 

DeletedUser

Guest
Geinig, dat je, in de ene zin, geen kommas, gebruikt, en in de ander, weer veel, je tekst slaat, dan ook kant noch wal, net als de rest van je nerdige leventje :)

Maargoed, stalov zei alleen dat Tasic. was gebanned. Een zeer blijde gebeurtenis.

nerdige leventje?
ahah alsof jij daar iets vanaf weet :)
grammatica maakt mij toch weinig tot niets uit op een forum.
Zolang het maar te begrijpen is, vind ik het goed :)

Is stalov nou ook geband?
 

DeletedUser34690

Guest
Bans worden niet besproken op het forum, en een nieuw topic is al helemaal niet de bedoeling :)
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan