Het stabtopic van W63

DeletedUser73162

Guest
Post hier alle stabverhalen zodat we een lijst kunnen bijhouden

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73657

Guest
Aux d mag je meermaals in de lijst zetten

- Spionage bij onix/onix²
- Mensen forceren te fuseren
- Trieste speelstijl door overal bg's aan te gaan
- Andere spelers via pm uitschelden omdat ze autisme hebben

@Zuur

We accepteren je ook al heb je autisme, niet iedereen is zoals aux d!
 
Reactiescore
3.540
Als bondgenoot van Aux D. ben ik het niet eens met dit lijstje. Sterker nog, ik vind dat jij hier Aux D. behoorlijk mee stabt eigenlijk, dus zet jezelf maar op dat lijstje Hidde!
 

DeletedUser79644

Guest
Alle W61 boys be like:

giphy.webp


Na meer dan een week continu nieuwe topics spammen en altijd hetzelfde zeggen, is het écht niet meer grappig hoor.
 
Reactiescore
831
Als bondgenoot van Aux D. ben ik het niet eens met dit lijstje. Sterker nog, ik vind dat jij hier Aux D. behoorlijk mee stabt eigenlijk, dus zet jezelf maar op dat lijstje Hidde!

Maar Hidde hoort bij iedereen en Aux D heeft een BG met iedereen en daardoor is Aux D dus ook medeplichtig met de stab.
 
Reactiescore
3.540
Alle W61 boys be like:

giphy.webp


Na meer dan een week continu nieuwe topics spammen en altijd hetzelfde zeggen, is het écht niet meer grappig hoor.

Dit is discriminatie en kunnen we niet tolereren. Persoonlijk identificeer ik mezelf als een W62 boy, jij ongevoelige zak.
 

DeletedUser79218

Guest
Post hier alle stabverhalen zodat we een lijst kunnen bijhouden

- Aux D.
- @Vetus Bellator

Denk dat je zelf beetje medeplichtig bent aan het neerhalen van deze wereld.

Geef toe is geen echte top-wereld maar,die stab topics en dat zogenaamde verplichte fuseren is allemaal uit de duim gezogen.

Maar ga er lekker mee door,de meeste worden toch niet serieus genomen.

Dacht gooi er maar weer eens een post tegenaan kunnen jullie lekker daar weer op lopen zaniken.

Maar eens kom je erachter dat je mss toch volwassener bent dan dat je laat blijken en,ga je proberen zelf ook een dorpje te bemachtigen.

En dan is het feest,hoef je geen domme dingen meer te posten,heb je twee keer zoveel tijd nodig om door je dorpjes te scrollen,ben je blij,ga je mss wel aan jezelf twijfelen heb ik dat dorpje nu eerlijk gepakt of heb ik mezelf mss gestabbed.
 

DeletedUser73162

Guest
Denk dat je zelf beetje medeplichtig bent aan het neerhalen van deze wereld.

Geef toe is geen echte top-wereld maar,die stab topics en dat zogenaamde verplichte fuseren is allemaal uit de duim gezogen.

Maar ga er lekker mee door,de meeste worden toch niet serieus genomen.

Dacht gooi er maar weer eens een post tegenaan kunnen jullie lekker daar weer op lopen zaniken.

Maar eens kom je erachter dat je mss toch volwassener bent dan dat je laat blijken en,ga je proberen zelf ook een dorpje te bemachtigen.

En dan is het feest,hoef je geen domme dingen meer te posten,heb je twee keer zoveel tijd nodig om door je dorpjes te scrollen,ben je blij,ga je mss wel aan jezelf twijfelen heb ik dat dorpje nu eerlijk gepakt of heb ik mezelf mss gestabbed.

Jij bent sowieso ook lid van Aux D!!!
 

DeletedUser79711

Guest
Wow gewoon geen enkele opsomming over aux D klopt gewoon xD

Net een kindertuin hier
 
Reactiescore
3.540
Wow gewoon geen enkele opsomming over aux D klopt gewoon xD

Net een kindertuin hier

Niet? Ik had een opsomming met uitleg over spelers die het niet konden bolwerken op w62 maar toch wel meedraaien op w63 met PP omdat ze niet hoeven te farmen, die was toch vrij accuraat.
 

DeletedUser79711

Guest
- Spionage bij onix/onix²(weinig kans)

- Mensen forceren te fuseren( als het voorstellen van fusies al niet meer mag)

- Trieste speelstijl door overal bg's aan te gaan
(Welke bg's als ik mag vragen?)
- Andere spelers via pm uitschelden
omdat ze autisme hebben(Hier kan ik niks over zgeggen aangezien er geen duidelijke namen gegeven worden)
 
Bovenaan