Het spelniveau van BLOOD

Reactiescore
3

Er staat werelden haha. De rest waren succesvol. Maar toch geen slechte poging in w81 toch? Eerste keer als grote acc mee gaan. Waren alleen te veel regeltjes tegen ons, we hadden een afspraak (dorpenruil) wij zouden safe def krijgen richting rim en er zou bij ons een stuk front gepakt worden al maanden geleden. Ging steeds niet door. Helaas niet meer te houden dan he? Het is wat het is. We hebben daar helaas verloren, vanaf het begin al alles tegen zitten, dus toch niet slecht dat we toch aardig eindje zijn gekomen op zo'n manier!

En Cult zijn uitstekende spelers, zo ben ik dan ook weer. Knap werk van ze (weet niet of jij daar ook bij zat). Maarja 10+ spelers per acc is dan ook wel een stuk makkelijker natuurlijk, maar dan alsnog netjes gedaan! Ik zelf ben door al dat gezeik al een tijd gestopt daar, moet leuk blijven uiteraard he :)

Wij praten nooit via het forum en andere natuurlijk wel altijd over ons, dus hun konden lekker slecht lullen over dit account, zonder verhaal te halen bij ons. Dus jammer dat mensen ons niet echt kennen. We zijn gewoon een groepje gasten die op Pony spelen voor de fun en niet van toxic mensen houden.

De cf's zijn al terug gegeven en de reden waarom we zeiden dat het geen cf was, was omdat een stamlid had gemeld dat er al eerder een discussie hierover ging, over een ergere cf, die goedgekeurd werd door de grootste accs.
In w81 hadden wij ook zo'n discussie wat ook 1 van de redenen was dat ik er klaar mee was. Onze mber had 3 cf's gepakt bij Kyuka, wij moeten 15 dorpen inleveren toen, wat we gedaan hebben. Later was het andersom en kregen wij geen dorpen.

Onze excuses hiervoor, ik ben een weekend weg dus ben weinig online geweest dit weekend, alleen mijn co's dus ik heb blijkbaar een fout gemaakt.

Ik heb niks tegen iemand, gewoon lekker de game spelen en fun hebben. Zo slechte personen zijn we niet zoals mensen blijkbaar verzinnen :)

Groetjes,

Martijn
 
Reactiescore
736
Er staat werelden haha. De rest waren succesvol. Maar toch geen slechte poging in w81 toch? Eerste keer als grote acc mee gaan. Waren alleen te veel regeltjes tegen ons, we hadden een afspraak (dorpenruil) wij zouden safe def krijgen richting rim en er zou bij ons een stuk front gepakt worden al maanden geleden. Ging steeds niet door. Helaas niet meer te houden dan he? Het is wat het is. We hebben daar helaas verloren, vanaf het begin al alles tegen zitten, dus toch niet slecht dat we toch aardig eindje zijn gekomen op zo'n manier!

En Cult zijn uitstekende spelers, zo ben ik dan ook weer. Knap werk van ze (weet niet of jij daar ook bij zat). Maarja 10+ spelers per acc is dan ook wel een stuk makkelijker natuurlijk, maar dan alsnog netjes gedaan! Ik zelf ben door al dat gezeik al een tijd gestopt daar, moet leuk blijven uiteraard he :)

Wij praten nooit via het forum en andere natuurlijk wel altijd over ons, dus hun konden lekker slecht lullen over dit account, zonder verhaal te halen bij ons. Dus jammer dat mensen ons niet echt kennen. We zijn gewoon een groepje gasten die op Pony spelen voor de fun en niet van toxic mensen houden.

De cf's zijn al terug gegeven en de reden waarom we zeiden dat het geen cf was, was omdat een stamlid had gemeld dat er al eerder een discussie hierover ging, over een ergere cf, die goedgekeurd werd door de grootste accs.
In w81 hadden wij ook zo'n discussie wat ook 1 van de redenen was dat ik er klaar mee was. Onze mber had 3 cf's gepakt bij Kyuka, wij moeten 15 dorpen inleveren toen, wat we gedaan hebben. Later was het andersom en kregen wij geen dorpen.

Onze excuses hiervoor, ik ben een weekend weg dus ben weinig online geweest dit weekend, alleen mijn co's dus ik heb blijkbaar een fout gemaakt.

Ik heb niks tegen iemand, gewoon lekker de game spelen en fun hebben. Zo slechte personen zijn we niet zoals mensen blijkbaar verzinnen :)

Groetjes,

Martijn

Cult top

Mvgkes
 
Reactiescore
3
Interessante keuze om dan Vexus toe te voegen aan je lijst met MB's:confused2:

We gaven veel mensen een kans om leuk door te spelen en wat groter te worden. We hebben altijd gezegd dat we andere spelers met respect moesten behandelen. Heb nooit geklaag gehoord van andere mensen. Waren zelfs veel spelers die met ons wilde spelen ipv hun moraalheer die ze hadden, omdat het bij ons gewoon leuk was. Wij zijn niet zo mega serieus als de meeste grote accs. Gewoon fun hier en we doen ons best. Verliezen we, dan is dat helaas zo. Thats the game. Zijn helaas een hoop slechte verliezers..
 
Reactiescore
214
De cf's zijn al terug gegeven en de reden waarom we zeiden dat het geen cf was, was omdat een stamlid had gemeld dat er al eerder een discussie hierover ging, over een ergere cf, die goedgekeurd werd door de grootste accs.

Waarover heb je het net als ik vragen mag? En, "teruggegeven" als in deze vorm?

8f6b3d8f9a7fee6243c5cc5a62aa94b6.png
 
Reactiescore
903
Er staat werelden haha. De rest waren succesvol. Maar toch geen slechte poging in w81 toch? Eerste keer als grote acc mee gaan. Waren alleen te veel regeltjes tegen ons, we hadden een afspraak (dorpenruil) wij zouden safe def krijgen richting rim en er zou bij ons een stuk front gepakt worden al maanden geleden. Ging steeds niet door. Helaas niet meer te houden dan he? Het is wat het is. We hebben daar helaas verloren, vanaf het begin al alles tegen zitten, dus toch niet slecht dat we toch aardig eindje zijn gekomen op zo'n manier!

En Cult zijn uitstekende spelers, zo ben ik dan ook weer. Knap werk van ze (weet niet of jij daar ook bij zat). Maarja 10+ spelers per acc is dan ook wel een stuk makkelijker natuurlijk, maar dan alsnog netjes gedaan! Ik zelf ben door al dat gezeik al een tijd gestopt daar, moet leuk blijven uiteraard he :)

Wij praten nooit via het forum en andere natuurlijk wel altijd over ons, dus hun konden lekker slecht lullen over dit account, zonder verhaal te halen bij ons. Dus jammer dat mensen ons niet echt kennen. We zijn gewoon een groepje gasten die op Pony spelen voor de fun en niet van toxic mensen houden.

De cf's zijn al terug gegeven en de reden waarom we zeiden dat het geen cf was, was omdat een stamlid had gemeld dat er al eerder een discussie hierover ging, over een ergere cf, die goedgekeurd werd door de grootste accs.
In w81 hadden wij ook zo'n discussie wat ook 1 van de redenen was dat ik er klaar mee was. Onze mber had 3 cf's gepakt bij Kyuka, wij moeten 15 dorpen inleveren toen, wat we gedaan hebben. Later was het andersom en kregen wij geen dorpen.

Onze excuses hiervoor, ik ben een weekend weg dus ben weinig online geweest dit weekend, alleen mijn co's dus ik heb blijkbaar een fout gemaakt.

Ik heb niks tegen iemand, gewoon lekker de game spelen en fun hebben. Zo slechte personen zijn we niet zoals mensen blijkbaar verzinnen :)

Groetjes,

Martijn

Voor jou even duidelijkheid te geven, je praat met een van de leiders van Cult.

Discussie met betrekking tot de dorpen van Kyuka was vrij helder en is tot de dag van vandaag nog steeds helder. Jullie hebben gewoon je mbs niet in de hand en ben blij dat het bij 15 dorpen is gebleven. Geheel Kyuka als bij Bunny lagen al cfs van mbs die je niet in de hand had. Volgens mij is het op 77 ook niet goed gegaan?

De wereldafspraken zijn besproken tussen beide leidingen en zijn zelf meerdere x besproken omdat jullie leiding inmiddels al 7x is veranderd. Dus er word zelf mee ingestemd en in principe valt het allemaal wel mee met regels “tegen” jullie
 
Reactiescore
903
Reactiescore
3
Voor jou even duidelijkheid te geven, je praat met een van de leiders van Cult.

Discussie met betrekking tot de dorpen van Kyuka was vrij helder en is tot de dag van vandaag nog steeds helder. Jullie hebben gewoon je mbs niet in de hand en ben blij dat het bij 15 dorpen is gebleven. Geheel Kyuka als bij Bunny lagen al cfs van mbs die je niet in de hand had. Volgens mij is het op 77 ook niet goed gegaan?

De wereldafspraken zijn besproken tussen beide leidingen en zijn zelf meerdere x besproken omdat jullie leiding inmiddels al 7x is veranderd. Dus er word zelf mee ingestemd en in principe valt het allemaal wel mee met regels “tegen” jullie

Dat zou inderdaad misschien kunnen ja, maar jullie eiste 15 dorpen, die hebben jullie gekregen. Helaas toen het andersom was werd er moeilijk gedaan. Maarja zo zie je maar dat sommige mensen dit spel voor hun plezier spelen en andere dit zien alsof hun leven er vanaf hangt.

In w77 was ik mber en heb ik de regels niet 1 keer overtreden. Ik speelde in mn 1tje op mijn acc en daarmee 2mil+ gekomen. Niet slecht toch voor een noob?
 

DeletedUser84257

Guest
Wees blij dat Pony die dorpen voor je uitbouwt, vanaf de midgame geeft hij ze graag af
 
Reactiescore
18
Uhu jullie geven dorpen terug en vandaag weer een nieuwe pakken daar. Man man jullie blijven verbazen wat een niveau bah
 
Reactiescore
214
"Dorpen zijn teruggegeven" na het leegbashen ervan, en nu weer dit;

green.png
001 (469|559) K547,647CubaLibre CallMeReese [BLOOD]2021-11-29 09:43:00


Beetje frappant hoe goed Reese naar de stamleiding luistert. Of laat de stamleiding hem gewoon doen omdat het toch maar een "noobstammetje" is? Dit grapje begint ons ook wat gs te gaan kosten, ik begrijp dat voor jullie gs gewoon aangekocht kan worden, maar niet iedereen heeft daar noodzaak aan. Nog zo een grapje en we gaan voor compensaties beginnen vragen.
 
Reactiescore
417
Dat zou inderdaad misschien kunnen ja, maar jullie eiste 15 dorpen, die hebben jullie gekregen. Helaas toen het andersom was werd er moeilijk gedaan. Maarja zo zie je maar dat sommige mensen dit spel voor hun plezier spelen en andere dit zien alsof hun leven er vanaf hangt.

In w77 was ik mber en heb ik de regels niet 1 keer overtreden. Ik speelde in mn 1tje op mijn acc en daarmee 2mil+ gekomen. Niet slecht toch voor een noob?
Klopt ik ben op zoek naar validatie die ik gelukkig in dit online browser spel kan vinden.

Nu terugkomend op je vraag. Het ligt er een beetje aan wat je eigen meet graad is. Als je het vooral staaft naar punten of rang denk ik persoonlijk dat je verkeerd bezig bent. Je zou met wat hulp snel aan 2m punten kunnen geraken (neem 81 als voorbeeld). Ik zou eerder kijken naar de vaardigheden van het individu (de speler). Van wat ik zelf heb gezien zijn er nog wel wat verbeterpuntjes. Enkele voorbeelden; recaps op 8u+, het timen van edels achter clears (ik heb enkele voorbeelden gezien waarbij er tussen de clear en de edel een minuut of 20 zat). Nu moet ik er wel bij zeggen dat dit het account woeste betrof en ik dus niet weet wat jij precies wel of niet deed.
 
Reactiescore
18
Even ter afsluiting, na een weekend vol irritatie´s en vraagtekens is het uiteindelijk nog goed afgelopen.

De speler Martijn van pony en tevens een van de leiders was een weekend weg, en heeft gister de situatie eens bekeken. En heeft hierin de fout vanaf hun kant toegegeven en zo ook gezorgd dat de dorpen bij ons terug zijn gekomen + excuses.

Hij lijkt me een zeer redelijke en geschikte vent na een klein babbeltje. Van enkele spelers hebben we rare reactie´s gehad maar ach zand r over eind goed al goed lijkt me.

Hierbij even ons respect richting de leiding van Blood dus. Al het verdere modder gooien lijkt me dan ook overbodig.

Op een leuke wereld en een sportief front verloop. Persoonlijk heb ik r alle vertrouwen in dat dit goed moet komen
 
Reactiescore
736
Fijn dat het goed is opgelost en er stammen zijn die wel hun eigen fouten kunnen inzien!

Antiek kan het iig niet.

Mvgkes
 
Reactiescore
470
Dat zou inderdaad misschien kunnen ja, maar jullie eiste 15 dorpen, die hebben jullie gekregen. Helaas toen het andersom was werd er moeilijk gedaan. Maarja zo zie je maar dat sommige mensen dit spel voor hun plezier spelen en andere dit zien alsof hun leven er vanaf hangt.

In w77 was ik mber en heb ik de regels niet 1 keer overtreden. Ik speelde in mn 1tje op mijn acc en daarmee 2mil+ gekomen. Niet slecht toch voor een noob?
Jij niet maar we hebben het over het debiele mb leger van panda die op 77 ook zomaar wat deden zonder er over na te denken (als ze dat überhaupt deden).
 
Reactiescore
18
Bovenaan