Het Seau. WanBeleid.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Waarom ga jij niet in op de gekregen reacties op jouw flutopeningspost?
 

DeletedUser75826

Guest
Je hebt geen regels verbroken, maar je wordt wel als een even grote stabber gezien als Dante door die actie.

Waarschijnlijk door Seau. omdat ze hun eigen stam moeten verdedigen. Ik zeg ook niet dat het netjes is wat ik gedaan heb, maar het is wel een heel andere periode in het spel. Niet dat dit het minder maakt. Maar wat ik wel vind is dat je het niet kan vergelijken met wat Dante heeft gedaan, die heeft afspraken gemaakt waar beide partijen vanaf wisten. Die heeft dus bewust afspraken geschonden.

Laat ik het makkelijk voor je maken, stel je hebt een contract. Je negeert bewust bepaalde voorwaarden van het contract, ben je strafbaar of kan je iets opgelegd krijgen. Ik heb geen contract, sterker nog geen mondelinge afspraak. Ik ben er uit gegaan, waarom mag ik dan hun niet aanvallen? Op dat moment zijn ze niks van mij, geen pb's, geen NAP. Dus waarom zou ik ze niet mogen aanvallen?
 

DeletedUser75826

Guest
Wat denk je zelf pipo, de posts van de inmiddels 3 spelers die jouw uithalen al hebben ontkracht?

Ik heb geen bewijzen gezien die het ontkracht hebben. Op die van Benji na. Ik volg de discussie niet heel actief, ik heb iets beters te doen namelijk. Ja lastig te geloven, maar echt zo.

Dus als je die wilt citeren zal ik er speciaal voor jou wel even kort op ingaan, pipo.
 

DeletedUser74430

Guest
Je noemt Dante een stabber omdat hij de afspraken niet is nagekomen? Maar wat ben jij dan? Gewoon 'niet netjes'? Ik zou wel denken dat Jannes op heel het AF zou verkondigen wat voor een stabber jij wel niet zou zijn moest je een beter aanbod krijgen van een vijandige stam van WAO, dat je nadien dit aanbod accepteert (net zoals bij iV) en dat je daarna in minder dan 24u WAO begint aan te vallen.

.KIWI was geen stam, er was al lang gedoe voordat ik weg was. Maar welke regels verbreek ik dan doordat ik binnen 24 uur aanviel?

Je verbreekt in principe geen regels, ik neem tenminste aan dat er geen regel bestond dat je de betreffende stam niet mocht aanvallen als je deze zou verlaten. Je gaat echter wel in tegen de morele waarden die algemeen gelden op tw, want in het maatschappelijke verkeer binnen tw is het niet gebruikelijk en ongehoord om je stam te verlaten, om ze vervolgens hetzelfde etmaal nog aan te vallen.

Verder gaf je een poosje terug aan dat je jezelf niet bezig hield met P&P, nu moet ik zeggen dat dit zo ongelooflijk droevig is dat het nog niet eens in de buurt van slechte P&P komt. Graag vraag ik wel of je het vanaf nu ook niet meer wilt proberen, scheelt een hoop voor de rest :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Wauw, ik volg de discussie niet heel actief. Waarom open je dan in godsnaam een topic? Ik zal ze vanmiddag voor je citeren, ik heb wel wat beters te doen namelijk :D
 

DeletedUser73696

Guest
Waarschijnlijk door Seau. omdat ze hun eigen stam moeten verdedigen. Ik zeg ook niet dat het netjes is wat ik gedaan heb, maar het is wel een heel andere periode in het spel. Niet dat dit het minder maakt. Maar wat ik wel vind is dat je het niet kan vergelijken met wat Dante heeft gedaan, die heeft afspraken gemaakt waar beide partijen vanaf wisten. Die heeft dus bewust afspraken geschonden.

Laat ik het makkelijk voor je maken, stel je hebt een contract. Je negeert bewust bepaalde voorwaarden van het contract, ben je strafbaar of kan je iets opgelegd krijgen. Ik heb geen contract, sterker nog geen mondelinge afspraak. Ik ben er uit gegaan, waarom mag ik dan hun niet aanvallen? Op dat moment zijn ze niks van mij, geen pb's, geen NAP. Dus waarom zou ik ze niet mogen aanvallen?

Jij snapt het niet echt he jochie. Jij laat mensen denken jou vrienden te zijn, maar tegelijkertijd val je dezelfde spelers aan. Hier is een uitgebreid discussie over geweest op een paar classics geleden, met betrekking tot Lokboy en Laurens/Mark hun account. Wat jij hebt gedaan is een pure stab, wil best het topic erbij zoeken. (Laurens ik ga verder niet op in wie het was, rustig maar.) Dat het een stab is, is door vele TW'ers bevestigd, wat dezelfde situatie schetst.

Zoals ik al eerder aangeef, waar je niet op reageert, overtreed Dante een afspraak. Dat hij vijandig is, wisten jullie al. Hij heeft moreel onverantwoord gepleegd, en is binnen Seau sterk aangesproken op desbetreffende actie. Het nogmaals negeren van zo'n afspraak, zou misschien wel een kick kunnen opleveren. Casimodo heeft meerdere malen geCF't en kwam de smoes "Nieuwe spelers, blabla", waarom worden deze spelers niet gekickt? Precies, zij verdienen ook een tweede kans.
 

DeletedUser75826

Guest
Jij snapt het niet echt he jochie. Jij laat mensen denken jou vrienden te zijn, maar tegelijkertijd val je dezelfde spelers aan. Hier is een uitgebreid discussie over geweest op een paar classics geleden, met betrekking tot Lokboy en Laurens/Mark hun account. Wat jij hebt gedaan is een pure stab, wil best het topic erbij zoeken. (Laurens ik ga verder niet op in wie het was, rustig maar.) Dat het een stab is, is door vele TW'ers bevestigd, wat dezelfde situatie schetst.

Zoals ik al eerder aangeef, waar je niet op reageert, overtreed Dante een afspraak. Dat hij vijandig is, wisten jullie al. Hij heeft moreel onverantwoord gepleegd, en is binnen Seau sterk aangesproken op desbetreffende actie. Het nogmaals negeren van zo'n afspraak, zou misschien wel een kick kunnen opleveren. Casimodo heeft meerdere malen geCF't en kwam de smoes "Nieuwe spelers, blabla", waarom worden deze spelers niet gekickt? Precies, zij verdienen ook een tweede kans.
Geen idee wat je bedoelt met je voorbeeld, beetje vaag. Omdat zij niet wisten dat er een afspraak was, Dante wist dat wel en schond opzettelijk meerdere malen de afspraak.

De goeie die het zegt. Gestopt terwijl het meer en meer vorm krijgt en dichter bij je komt. Geen tijd zeker, terwijl je wel het forum onderspamt met je hersenloos gezever.

Tijd genoeg hoor, daar ga je nog wel achter komen.
 
Reactiescore
1.015
Tijd genoeg, maar toch stoppen? Ik dacht hier altijd te lezen dat iedereen tevreden was in WAO :)? Nogal tegenstrijdig, vind je niet?
 

DeletedUser75826

Guest
Tijd genoeg, maar toch stoppen? Ik dacht hier altijd te lezen dat iedereen tevreden was in WAO :)? Nogal tegenstrijdig, vind je niet?

Wat heeft dit te maken met WAO?

Had je het niet gehoord? Ik stop niet met TW, ik kreeg een aanbod op Grommende Tijger. Ik ga spelen met Mike!
 

DeletedUser73696

Guest
Volgende keer moeten ze toch overwegen het nageboorte weg te gooien en het kind te houden, ipv andersom..
 

DeletedUser

Guest
Iets geloofwaardigs.... Mmmm.... Jij stopt zodra je meer dan 10 aanvallen krijgt?

Jij stopt zodra je nog geen aanvallen krijgt :D
Spijtig dat je niet ingaat op Progidii zijn post, hij legt namelijk mooi uit dat jouw acties weinig tot niets verschillen van een acties van een stabber.

Waarschijnlijk door Seau. omdat ze hun eigen stam moeten verdedigen.

Niet alleen door Seau. hoor. Jannes vond het ook 'niet netjes' :rolleyes: en volgens mij nog een hele boel meer. Indien je nog verdere uitleg zoekt voor je post, kijk naar het antwoord van Progidii, dat is exact wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Jij stopt zodra je nog geen aanvallen krijgt :D
Spijtig dat je niet ingaat op Progidii zijn post, hij legt namelijk mooi uit dat jouw acties weinig tot niets verschillen van een acties van een stabber.

Zie niet het nut om erop in te gaan. Want ik zie duidelijk wel het verschil en uit zijn post leid ik ook af dat er een verschil is. Dat het niet netjes is, is een ander verhaal. Want dat heb ik zelf ook toegegeven.

1 dorpje gepakt van Jou, eentje van een MB. Mijn missie is voltooid hier.

Niet alleen door Seau. hoor. Jannes vond het ook 'niet netjes' :rolleyes: en volgens mij nog een hele boel meer. Indien je nog verdere uitleg zoekt voor je post, kijk naar het antwoord van Progidii, dat is exact wat ik bedoel.
Ik zeg toch dat het niet netjes was, maar ik heb niks overtreden. Jij hebt ook wel moeite met dingen begrijpen, jeetje.
 
Bovenaan