Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser75826

Guest
CF:
.Deathstroke had een tijdje terug een klein barbarendorpje (300p) midden in WAO cluster geëdelt. Daarna volgestopt met def dus was geen foutje, hoe zit dit?


Was een mb van casi ;)

Jannes heeft me nog gezegd dat hij al eeuwen geen mb was ( na dat ik het dorp nam)


https://i.gyazo.com/2a30fbbba7b567fa5049c0b0eaa6800d.png

nadien volgde dit pm verkeer.

Verder ga ik me er niet mee bemoeien of hij nu nog een mb is of niet, boeit mij ook niet tbh

Oké, goed het onterecht bewezen:D
 

DeletedUser51467

Guest
Lekker subjectief man, het moge duidelijk zijn dat jij dit topic liever leest dan een topic met uithalen richting Vitae. Alleszins sla je de plank behoorlijk mis door te suggereren dat deze beginpost meer inhoud bevat. Laat ik eens kijken naar de gegeven onderbouwing voor de verwijten :p

1) Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?

Ja is dat algemeen bekend? Als extreem actief AF volger heb ik nog nooit iemand zien schrijven dat Seau de dader was. Algemeen bekend is dan ook al totaal misplaatst. Goede uithaal, met een geweldige onderbouwing. Als ik zeg dat het algemeen bekend is dat Ennioo een prut AF-poster is, dan is het dus ook 'waarheid' Vetrix?

2) NoP: De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?

Het feit dat je het als vraagstelling brengt en niet als feit indiceert eigenlijk al dat je maar in het duister aan het tasten bent. Maar deze vraagstelling is waarheid blijkbaar. Verder moge het duidelijk zijn dat Seau, als bondgenoot van Rush op de hoogte was van het ontstaan van de stam. Met de vorming van de stam is niets mis, zoals Rise Against gisteren zei in een discussie. Buiten kijf latende of er sprake van was stabben, de acties van Kale Poes zijn nooit bekend geweest bij Seau :eek:

3)BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?


Misschien wilt Vetrix deze zin, welke de waarheid is nader toelichten. Gaan we weer de discussie voeren over wanneer de gesprekken met Rush startte? Zodra er dan bewijzen komen dat de officiele gesprekken pas na: het ingaan van de nap en stoppen van de bg, worden deze bewijzen 'vals genoemd'. Lees anders even de discussie die vandaag plaats vond omtrent het contact tussen WAO en Vitae, daar is het de normaalste zaak van de wereld dat stammen contact hebben. Daarnaast kom je weeral met een vraagstelling, goede onderbouwing voor het aantonen van een wanbeleid.

Over die CF heb ik geen weet. Even ingaande op Aftersky, sinds wanneer maakt het schenden van een katapultafspraak iemand een stabber? :eek: Verder hoef ik eigenlijk maar één woord te reppen om de mond te snoeren, Gaetan, nietwaar? :eek:


Vind van het Seau beleid wat je wilt, maar er is een enorm verschil tussen Seau en Vitae. Vitae loopt te koop met haar geweldige beleid, haar actie-reactie principe, haar stricte katapultafspraken en ga zo maar door. Seau doet dat niet. Het topic van Mike zou hypocrisie moeten aantonen, ''Vitae haar beleid is niet zo goed als dat het zou zijn''. Dit topic is een uiting van kritiek op Seau? De enige beweegreden tot het schrijven van dit topic is het uiten van je haat naar Seau/Mike?

Het is jammer dat Jannes dit topic niet heeft geschreven, dan had het topic tenminste nog enige waarde gehad. Nu bevat het een stel loze kreten, iets waar ik totaal niet op wilde reageren. Maar als Vetrix, een prima poster, dit waarheid noemt en meer inhoud vind hebben dan dat van Mike.. zal ik zeker niet stil blijven. Beschouw deze post als respons op de beginpost en op Vetrix.

Zou even goed nadenken wat je gaat antwoorden, heb het respons op de vermoedelijke reactie al klaar staan :D

Dit topic is vreselijk om te lezen zoals ik al zei, het verbaast me dat je zelfs zoveel tijd hebt genomen om zo een antwoord te schrijven. Het is geen topic vanuit een bepaalde stam en denk dat niemand het topic echt serieus neemt. Mooi dat je enkele punten (blijkbaar toch niet allemaal, je was het beu wellicht) aanhaalt en mijn naam er af en toe tussenplaatst. Geen idee waarom eigenlijk. Ik heb nergens gezegd dat de post waarheid is, ik zeg gewoon dat er meer waarheid inzit dan in het topic van Mike. Dante heeft kata-afspraken geschonden, er is op Kale Poes vv gedraaid door Seau., Seau. zou een bg hebben met NoP, ... Hiermee zeg ik nergens dat er sprake is van wanbeleid, geen zin om in die discussie terecht te komen. Ik zeg gewoon dat er duidelijk al meer waarheid te vinden is dan in de post van Mike, waar van de 4 punten er sowieso al 2 niet kloppen en dat weet heel het AF, van de andere 2 is er gewoon te weinig informatie.

Die laatste zin, naar wie is die eigenlijk gericht? Even nadenken wat ik antwoord, het is nu niet dat er zoveel afhangt van mijn antwoord.
 

DeletedUser73147

Guest
Nog een nutteloze topic, waar gaat het heen met de wereld..

Sluiten die shit
 

DeletedUser75826

Guest
Achja, Poo. neemt wel de moeite om mijn belediging te berispen en iedere post aan te passen, maar de geringe moeite om dit belachelijke topic te sluiten neemt hij niet.

Nee klopt, als hij de tijd had. Had hij het Vitae wanbeleid ook wel gesloten. Is namelijk precies hetzelfde principe.
 

DeletedUser73195

Guest
Kale Poes:
Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?
Ja, prima contact. Leek me een prima kerel ook. De echte 'stab' kwam ons pas ten gehore op het moment dat Jannes zijn topic creëerde. Maar we moeten verder niet gaan doen alsof die stab de ergste gebeurtenis in de geschiedenis van W42 was.

NoP:
De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?
Groot, voor de zoveelste keer. Probleem mee? Jammer. Hangt verder bijster weinig samen met een vermeend wanbeleid.

BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?

Vitae en Seau. hebben geen vrolijke afsluitende periode van de BG gehad, laten we dat vooropstellen. Ja, er zijn enkele incidentjes geweest waarin de afspraken inderdaad geschonden werden. Maar dit gebeurde bij beide stammen, maar hierin zijn wij volwassen genoeg om er geen aandacht meer aan te schenken. Zoveel stelde het namelijk echt niet voor.

VV:
Het VV draaien van een stabber, Kale poes.


Kale Poes staat niet onder VV van Seau.

Dante/Aftersky:
De speler die kata afspraken heeft geschonden, die speelt nu bij Seau.. Is het waar? Heeft Seau. een stabber in hun stam...
Jep, ik heb Dante een account in Seau. aangeboden. Wilde beschuldigingen zijn dit, Dante is absoluut geen stabber.



Volgens mij is het bovenstaande vrij duidelijk. Maar het punt waar het mij om gaat is de conclusie die je hieruit trekt. Want, hoe kom je erbij dat Seau. een wanbeleid voert? Ik voer het beleid, welk volgens mij heel rechttoe-rechtaan is. Het beleid wordt nergens geprofileerd zijnde een heilig boek. Het beleid is fair. Heb verder ook weinig zin om hier dieper op in te gaan. De reden dat ik het topic bij Vitae nog gegrond vond, is omdat daar dus wel bijna iedereen het heilig boontje uithangt. Ieder z'n meuk natuurlijk, maar goed.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Dit topic is vreselijk om te lezen zoals ik al zei, het verbaast me dat je zelfs zoveel tijd hebt genomen om zo een antwoord te schrijven. Het is geen topic vanuit een bepaalde stam en denk dat niemand het topic echt serieus neemt. Mooi dat je enkele punten (blijkbaar toch niet allemaal, je was het beu wellicht) aanhaalt en mijn naam er af en toe tussenplaatst. Geen idee waarom eigenlijk.

Ik heb nergens gezegd dat de post waarheid is, ik zeg gewoon dat er meer waarheid inzit dan in het topic van Mike. Dante heeft kata-afspraken geschonden, er is op Kale Poes vv gedraaid door Seau., Seau. zou een bg hebben met NoP, ... Hiermee zeg ik nergens dat er sprake is van wanbeleid, geen zin om in die discussie terecht te komen. Ik zeg gewoon dat er duidelijk al meer waarheid te vinden is dan in de post van Mike, waar van de 4 punten er sowieso al 2 niet kloppen en dat weet heel het AF, van de andere 2 is er gewoon te weinig informatie.

Die laatste zin, naar wie is die eigenlijk gericht? Even nadenken wat ik antwoord, het is nu niet dat er zoveel afhangt van mijn antwoord.

Ja is hier meer waarheid in te vinden dan in het topic van Mike? Doe dan ook even de moeite om in ieder geval één van zijn inmiddels 6 punten te winnen. Ik zal voor het gemak de impact grootte van de actie even buiten beschouwing laten. Als je je niet wilt mengen in dit topic, en er niet achter staat had je beter niet een spottende en ook bevestigende post moeten maken als: ''Het bevat meer inhoud en waarheid dan de post van Mike''. Het moge duidelijk zijn dat er van inhoud geen sprake is. Van waarheid misschien wel, maar je wilt je niet mengen in de discussie en dus ook niet één punt van waarheid proberen te winnen? Ik denk eerder dat je even een ''net goed'' gevoel kreeg en er nu al spijt van hebt. De discussie met Ennioo ga ik niet aan, de reden ga ik quoten :D

''It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.'' -- Vetrix 20 augustus 2015, 21:25

Ik heb weinig tijd dus ik ga even snel op Dante in. Dus oke Gaeten, wij hebben hetzelfde dan gehad. Maar waarom hebben jullie dan wel Annabelle in je topic staan als jullie hetzelfde hebben? Volgens jouw argumentatie zou dat ook onterecht zijn.

Wat vind je nou zelf van jouw propaganda? Je gaat zelf onderuit en het enige wat je hoopt is Seau mee te slepen? Verder ben ik heel blij dat je de situatie omtrent annabelle hetzelfde acht als de situatie omtrent Dante, daarmee bevestig je namelijk mijn verwijten jegens vitae :)
 

DeletedUser73696

Guest
Dit topic is vreselijk om te lezen zoals ik al zei, het verbaast me dat je zelfs zoveel tijd hebt genomen om zo een antwoord te schrijven. Het is geen topic vanuit een bepaalde stam en denk dat niemand het topic echt serieus neemt. Mooi dat je enkele punten (blijkbaar toch niet allemaal, je was het beu wellicht) aanhaalt en mijn naam er af en toe tussenplaatst. Geen idee waarom eigenlijk. Ik heb nergens gezegd dat de post waarheid is, ik zeg gewoon dat er meer waarheid inzit dan in het topic van Mike. Dante heeft kata-afspraken geschonden, er is op Kale Poes vv gedraaid door Seau., Seau. zou een bg hebben met NoP, ... Hiermee zeg ik nergens dat er sprake is van wanbeleid, geen zin om in die discussie terecht te komen. Ik zeg gewoon dat er duidelijk al meer waarheid te vinden is dan in de post van Mike, waar van de 4 punten er sowieso al 2 niet kloppen en dat weet heel het AF, van de andere 2 is er gewoon te weinig informatie.

Die laatste zin, naar wie is die eigenlijk gericht? Even nadenken wat ik antwoord, het is nu niet dat er zoveel afhangt van mijn antwoord.

Je lijk wel verliefd op me! Ik vraag me af of je geen poster van me hebt hangen in je kanmertje, zou me niks verbazen. Wij hebben op Kale Poes VV gedraaid, omdat Vitae geen geldige reden had om Kale Poes te kata'en, Actie --> Reactie. Seau zag toekomst in een mogelijke BG met NoP, maar de officiele BG stond er nog niet. Wat is daar trouwens mis mee, mag Seau. geen BG hebben? Dante heeft kata-afspraken geschonden, kan je dat even bewijzen?
 

DeletedUser76151

Guest
Je lijk wel verliefd op me! Ik vraag me af of je geen poster van me hebt hangen in je kanmertje, zou me niks verbazen. Wij hebben op Kale Poes VV gedraaid, omdat Vitae geen geldige reden had om Kale Poes te kata'en, Actie --> Reactie. Seau zag toekomst in een mogelijke BG met NoP, maar de officiele BG stond er nog niet. Wat is daar trouwens mis mee, mag Seau. geen BG hebben? Dante heeft kata-afspraken geschonden, kan je dat even bewijzen?

Jullie draaiden er al VV op voordat er uberhaupt zekerheid was dat de aanvallen van vitae kata's waren. Slecht argument dus..
 

DeletedUser69813

Guest
MWR neemt zijn eigen topic zelf al niet serieus, zie niet in waarom ik het dan wel zou doen.

Slotje dus.
 

DeletedUser73696

Guest
Jullie draaiden er al VV op voordat er uberhaupt zekerheid was dat de aanvallen van vitae kata's waren. Slecht argument dus..

Wij draaide VV vanaf Vitae uit volle monde verkondigde het hele account plat te kata'en en ze hier nog steeds geen geldige reden voor hebben gegeven.
 

DeletedUser76151

Guest
Wij draaide VV vanaf Vitae uit volle monde verkondigde het hele account plat te kata'en en ze hier nog steeds geen geldige reden voor hebben gegeven.

Wat was dan de exacte reden dat er vanuit KP door een Seau vv'er een blitz werd gedaan op een WAO speler? Een blitz die overigens ook nog eens voor het einde van de NAP aankwam?
 

DeletedUser73696

Guest
Wat was dan de exacte reden dat er vanuit KP door een Seau vv'er een blitz werd gedaan op een WAO speler? Een blitz die overigens ook nog eens voor het einde van de NAP aankwam?

Zou ik eerlijk gezegd niet weten. Hoe weet je 100% dat dit een Seau'er was dan?
 

DeletedUser76151

Guest
had PM contact met benji destijds, gaf al aan dat hij zich vergist had in de NAP aankomstdag :p
 

DeletedUser74430

Guest
Wat was dan de exacte reden dat er vanuit KP door een Seau vv'er een blitz werd gedaan op een WAO speler? Een blitz die overigens ook nog eens voor het einde van de NAP aankwam?

Ondanks alles, die NAP was totaal niets waard, want het was een Niet Aankomst Pact, bij een Niet Aanvals Pact wordt er niet aangevallen, wat hier niet het geval was.

Voor zover ik weet is er absoluut geen actie ondernomen om de vv van KP te krijgen, maar kwam hij met de vraag of wij niet wilden vv'en. Als je als stam een account krijgt toegeschoven, wordt die gewoon aangenomen. Jullie kunnen er allemaal ethische praatjes bij houden, maar ik denk dat elke stam op w42 de vv gewoon zou gebruiken om er tenminste nog iets op te doen, zie ik oprecht het probleem niet van. Hele zaakje rond KP stonk en stinkt nog na, dat is natuurlijk ook meegenomen in het besluit.
 

DeletedUser76151

Guest
Ondanks alles, die NAP was totaal niets waard, want het was een Niet Aankomst Pact, bij een Niet Aanvals Pact wordt er niet aangevallen, wat hier niet het geval was.

Voor zover ik weet is er absoluut geen actie ondernomen om de vv van KP te krijgen, maar kwam hij met de vraag of wij niet wilden vv'en. Als je als stam een account krijgt toegeschoven, wordt die gewoon aangenomen. Jullie kunnen er allemaal ethische praatjes bij houden, maar ik denk dat elke stam op w42 de vv gewoon zou gebruiken om er tenminste nog iets op te doen, zie ik oprecht het probleem niet van. Hele zaakje rond KP stonk en stinkt nog na, dat is natuurlijk ook meegenomen in het besluit.

Skype logjes die Danny destijds had gepost beweren anders.. Er werden plannen gemaakt over hoe ze trigger zouden gaan faken en Sparta aanvallen, Benji was hier ook bij betrokken :p
 
Bovenaan