DeletedUser16381
Guest
dan kan jij dus niet lezen, er staat leer jij nou nooit eens lezen.waar heb ik nou gezegd dat ze eruit zijn gekickt kalfje?..haha..en jou zin klopt voor geen meter..leer jij nou eens nooit lezen?:S
dan kan jij dus niet lezen, er staat leer jij nou nooit eens lezen.waar heb ik nou gezegd dat ze eruit zijn gekickt kalfje?..haha..en jou zin klopt voor geen meter..leer jij nou eens nooit lezen?:S
Dat kan best kloppen voor de afgelopen tijd. In het begin werden er volgens mij hoge eisen gesteld. Nu gaan leden naar FOG omdat ze daar juist minder eisen stellen dan andere stammen.
die allen stuk voor stuk nolifer's bevat^^
Deze opmerking geeft perfect jou niveau aan die congruent is aan FOG trouwens...
Grote mensen? laat me niet lachen, knaapje van onder de 18 haha, denkt al levenservaring te hebben.
dankje ferdy, i'm honoured, ga nu maar ff met je poppen spelen en laat de grote mensen met rust als ze praten...![]()
Het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.
Grote mensen? laat me niet lachen, knaapje van onder de 18 haha, denkt al levenservaring te hebben.
na het zeggen van dit is alles wat je daarover zegt nog ongeloofwaardiger.ik weet 99% zeker dat er in mijn pink meer volwassenheid zit dan in heel jou familie!!
ik weet 99% zeker dat er in mijn pink meer volwassenheid zit dan in heel jou familie!!
tiens, ton, sinds wanneer verkoop je jezelf opt AF...Dan zal je wel een gehandicapte pink hebben..
komt zeker door al dat typen?
al die tegen woordjes die je bij mij moet plaatsen?
omdat je je anders misschien achtergesteld voelt?
dan hoor je zeker niet bij de grote jongens?
dan zal je altijd het zielige jongetje op de achtergrond blijven?
Met die opmerking van net bewijs je al hoe volwassen je bent.. ik zal het niet voor kauwen, je kan het zelf al in vullen.
FOG kan sommige spelers beter een spreekverbod geven op het AGF, wat FOG niet kan weten is dat er ook in TW iets bestaat als Marktwerking. Door jullie manier van externe communicatie zal het aanbod van interns gaan afnemen.
ik verkoop me zelf niet.
Wees eerlijk.. als ik die nec zo hoor praten ( in dit geval lees ik het)
dan begint die op zich nog met argumenten, ik denk leuk, hier weet ik wel of niet wat over en daar kan ik wat op terug zeggen, gesprek verloopt zoals altijd het welles nietes spelletje, maar dat jong zit ondertussen zo in zijn eigen wereldje dat die af dwaalt en de onzinigste dingen gaat zeggen.
Daar kan ik niet met me pink bij.
wat begint dit een nutteloze discussie te worden pfff.
mss kunnen we een kinderhoekje oprichten.
volgens mij zijn bijna alle topics tegenwoordig off topic.
(ga weer snel naar het gene wat er toe doet het spel
dit komt doordat vib zo afbrekend reageert, als ze nu eens hun mond hielden, dan hoefden wij hen ook niet belachelijk te maken^^