Het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.

DeletedUser16381

Guest
waar heb ik nou gezegd dat ze eruit zijn gekickt kalfje?:p..haha..en jou zin klopt voor geen meter..leer jij nou eens nooit lezen?:S
dan kan jij dus niet lezen, er staat leer jij nou nooit eens lezen.

DeletedUser

Guest
Dat kan best kloppen voor de afgelopen tijd. In het begin werden er volgens mij hoge eisen gesteld. Nu gaan leden naar FOG omdat ze daar juist minder eisen stellen dan andere stammen.

de eisen waren indertijd niet te hoog ze...
FOG's recruteringsbeleid is goed, alleen roept het stamgevoel bij velen nog...
GG wil opnieuw NLS oprichten, en de anderen willen ESP een nieuwe kans geven, ik vind dat je hen dit moet gunnen, tenslotte zijn we allemaal maar mensen he, niet schieten is nooit raak.
maar daar tegenover heb je natuurlijk het o zo machtige ViB, die allen stuk voor stuk nolifer's bevat^^

DeletedUser

Guest
Grote mensen? laat me niet lachen, knaapje van onder de 18 haha, denkt al levenservaring te hebben.

DeletedUser

Guest
Grote mensen? laat me niet lachen, knaapje van onder de 18 haha, denkt al levenservaring te hebben.

tuurlijk tonetje, jij met je 16 jaar bent ook al o zo volwassen( of je probeert je toch zo voor te doen he^^)

en onder de 18, ROFL, leer me eerst degelijk kennen^^

DeletedUser

Guest
Het oplossen van een probleem is te erkennen dat je een probleem hebt.

hmm, ik een probleem, nee dankje, ik voel me goed ze:D
jij daarentegen lijkt wel een dipje te hebben:eek:
ochere toch, kzal u ne lolly geven, dan gaat alweer wa beter

DeletedUser

Guest
ik weet 99% zeker dat er in mijn pink meer volwassenheid zit dan in heel jou familie!!

Dan zal je wel een gehandicapte pink hebben..

komt zeker door al dat typen?

al die tegen woordjes die je bij mij moet plaatsen?

omdat je je anders misschien achtergesteld voelt?

dan hoor je zeker niet bij de grote jongens?

dan zal je altijd het zielige jongetje op de achtergrond blijven?

Met die opmerking van net bewijs je al hoe volwassen je bent.. ik zal het niet voor kauwen, je kan het zelf al in vullen.

DeletedUser

Guest
Dan zal je wel een gehandicapte pink hebben..

komt zeker door al dat typen?

al die tegen woordjes die je bij mij moet plaatsen?

omdat je je anders misschien achtergesteld voelt?

dan hoor je zeker niet bij de grote jongens?

dan zal je altijd het zielige jongetje op de achtergrond blijven?

Met die opmerking van net bewijs je al hoe volwassen je bent.. ik zal het niet voor kauwen, je kan het zelf al in vullen.
tiens, ton, sinds wanneer verkoop je jezelf opt AF...

DeletedUser15937

Guest
FOG kan sommige spelers beter een spreekverbod geven op het AGF, wat FOG niet kan weten is dat er ook in TW iets bestaat als Marktwerking. Door jullie manier van externe communicatie zal het aanbod van interns gaan afnemen.

DeletedUser

Guest
ik verkoop me zelf niet.

Wees eerlijk.. als ik die nec zo hoor praten ( in dit geval lees ik het)
dan begint die op zich nog met argumenten, ik denk leuk, hier weet ik wel of niet wat over en daar kan ik wat op terug zeggen, gesprek verloopt zoals altijd het welles nietes spelletje, maar dat jong zit ondertussen zo in zijn eigen wereldje dat die af dwaalt en de onzinigste dingen gaat zeggen.

Daar kan ik niet met me pink bij.

DeletedUser

Guest
FOG kan sommige spelers beter een spreekverbod geven op het AGF, wat FOG niet kan weten is dat er ook in TW iets bestaat als Marktwerking. Door jullie manier van externe communicatie zal het aanbod van interns gaan afnemen.

euhm, kwn ze:p
ik overleef niet op marktwerking ze:p
alsk al iets drp zet doe ik het zeer kostelijk..
verstuur toch gwn zelf je gs...

DeletedUser

Guest
ik verkoop me zelf niet.

Wees eerlijk.. als ik die nec zo hoor praten ( in dit geval lees ik het)
dan begint die op zich nog met argumenten, ik denk leuk, hier weet ik wel of niet wat over en daar kan ik wat op terug zeggen, gesprek verloopt zoals altijd het welles nietes spelletje, maar dat jong zit ondertussen zo in zijn eigen wereldje dat die af dwaalt en de onzinigste dingen gaat zeggen.

Daar kan ik niet met me pink bij.

alle geluk dat ik degene ben die als eerst is begonnen tegen de ander :rolleyes:

DeletedUser

Guest
wat begint dit een nutteloze discussie te worden pfff.

mss kunnen we een kinderhoekje oprichten.

volgens mij zijn bijna alle topics tegenwoordig off topic.

(ga weer snel naar het gene wat er toe doet het spel

DeletedUser

Guest
wat begint dit een nutteloze discussie te worden pfff.

mss kunnen we een kinderhoekje oprichten.

volgens mij zijn bijna alle topics tegenwoordig off topic.

(ga weer snel naar het gene wat er toe doet het spel

dit komt doordat vib zo afbrekend reageert, als ze nu eens hun mond hielden, dan hoefden wij hen ook niet belachelijk te maken^^

DeletedUser16768

Guest
dit komt doordat vib zo afbrekend reageert, als ze nu eens hun mond hielden, dan hoefden wij hen ook niet belachelijk te maken^^

En als jij eens on-topic blijft hoeven we je tenminste niet op je gedrag af te rekenen.

Fog bewijst telkens met de post op het forum dat het enkele spelers niet geschikt zijn voor het diplomatische niveau ingame.
Je moet niet alleen actief en skills hebben, je moet ook een goede babbel hebben. Die heeft onder andere Careless wel, maar in negatieve zin. Het werkt meer tegen dan het je helpt.

Bovenaan