1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Het op het internet plaatsen van adressen van pedofielen

Discussie in 'Serieus vrij forum' gestart door My brave knight, 3. mrt 2008.

Deel Deze Pagina

1. TM Is Back

TM Is Back

Lid geworden:
    5. jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ze niet beschermen ofzo, maar je moet je gewoon eens in hun verplaatsen.

2. Sunray

Sunray

Lid geworden:
    4. nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk oke als je zo'n ziekte heb.
    Maar ga dan toch naar een psychater..
    Als je wat verstand hebt.
    Sorry maar ik ben tegen en haat pedofielen..
    En zal niet direct veranderen..:rolleyes:

3. TM Is Back

TM Is Back

Lid geworden:
    5. jan 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat ze ook. Dat zal bij mij ook niet veranderen. Maar mijn geloof predict dat ik mijn naasten lief moet hebben als mijzelf en aangezien pedos ook mensen zijn en dus mijn naasten moet ik ze respecteren.

4. Rawhide

Rawhide

Lid geworden:
    2. jun 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er nou geen pedo pas? of ben ik nou echt de enige?
    weet iig van amokro ook dattie er 1 heeft.

5. Drdeath

Drdeath

Lid geworden:
    21. okt 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je stelt dat pedofiel een ziekte is die te genezen valt denk ik dat je een verkeerd beeld hebt.
    Het enige wat men met therapie zou kunnen doen is hen aanleren niet aan hun drang toe te geven. Je zou het kunnen vergelijken met homosexualiteit, Zij zijn ook niet "te genezen" door therapie zij zijn zo en blijven zo.
    (ik maak deze vergelijking enkel om het beeld van de te genezen pedo uit de wereld te helpen niet om holebi's te stigmatiseren)

Wat het publiceren van hun adressen betreft vind ik dat het niet kan ter bescherming van de privacy, maar ik vind ook dat een pedofiel die kinderen misbruikt heeft niet meer vrij in de maatschapij kan komen.

6. rogge

rogge

Lid geworden:
    16. dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg, hebben jullie in Nederland zo geen pedopartij? hoe zit het daarmee?

7. Sunray

Sunray

Lid geworden:
    4. nov 2007
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ze die drang dan kunnen beheersen..
    In hun hoofd denken ze wat ze willen maar het uitvoeren daar ben ik streng tegen..
    Voor mij part geven ze die pedo's de kogel..:rolleyes:

8. Beowolf17

Beowolf17

Lid geworden:
    28. dec 2007
    Leuk Bevonden:
    0

dat is inderdaad de reden dat het niet kan maar aan de andere kant weet je dan wel of kinderen (veilig) kunnen buiten spelen

9. Kahvi

Kahvi Guest

Pedofilie is verschrikkelijk.
    Maar deze mensen (vaak betreft het een man, I wonder how come) zijn ook maar mensen die met deze afwijking zijn geboren.

Alleen is het een walgelijke afwijking.

Ik heb wel eens gelezen over een baby dat gestikt is door sperma.
    Omdat een jongen van 18 jaar zijn piemel in dat mondje had gestoken.

Mijn hart breekt bij het lezen van zulke berichten..

10. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    798
    Het mag helaas niet, maar als je dan weer deze week die verhalen hoort over bijvoorbeeld Nicky Verstappen of Nsimere dan bekruipt mij toch wel weer het gevoel dat je dat soort lui gewoon openlijk bekend zou moeten mogen maken. Lui die zich aan zulke kinderen vergrijpen verdienen niets minder dan hoon.

11. .n0t0ri0us

.n0t0ri0us

Lid geworden:
    29. jan 2012
    Leuk Bevonden:
    113
    Ja lekker toestanden zoals in India krikgen met mensen die (onterecht) gelyncht worden

12. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    798
    Opgeruimd staat netjes. Doe je meteen wat aan de overbevolking hier.

13. dirk-janusIV

dirk-janusIV

Lid geworden:
    13. dec 2007
    Leuk Bevonden:
    846
    Zoals hij zegt, mensen die onterecht gelyncht worden. Jij kan op de verkeerde plek op het verkeerde moment zijn en dan wordt je gelyncht omdat men denkt dat jij een of ander meisje daar verkracht en vermoord hebt. Dat soort dingen krijg je als je eigenrichting op deze manier toelaat. Ik snap wel dat mensen ernaar verlangen, in mijn ogen zijn de straffen voor kindermisbruik ook veel te laag hier, maar dan moet je die straffen simpelweg verhogen.

14. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar de situatie Jos Brech toont ook aan dat het niet altijd op de verkeerde plek op het verkeerde moment is.

15. firedrakan

firedrakan

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.063
    De makkelijkste oplossing is medicijnen om je sekslust weg te halen of castraties.
    Zijn de humanitaire oplossingen die in vele landen een hoge slagingspercentage hebben

16. Made by God

Made by God

Lid geworden:
    24. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    39
    Is toch nog niet eens bewezen of hij wel schuldig is?

Beter tien schuldige pedo's vrij dan een onschuldig iemand opsluiten en rondlopen voorderest van zn leven met het brandmerk pedo.

17. underground tacticz.

underground tacticz.

Lid geworden:
    24. mei 2013
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee true, maar een DNA match is er niet zomaar. Plus zijn houding destijds vlakbij het plaats delict maken het wel zeer verdacht. Dan spreek ik nog niet eens over zijn vluchtpogingen en het herhaaldelijk om de tuin leiden van de politie en het OM. Ook dienen we de zaak uit de jaren 80 niet te vergeten. De kans is groter dat hij het wel is dan dat hij het niet is.

18. Made by God

Made by God

Lid geworden:
    24. jun 2013
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja dat zeker, al het bewijs wijst hem aan. Maar er zijn meerdere zaken geweest (niet alleen zaken over pedofilie) waar de verdachte alle schijn tegen heeft en zijn onschuld niet kan bewijzen en daardoor onterecht een groot deel van zijn/haar leven verliest. Ik vind dat zoiets koste wat kost voorkomen moet worden.

19. Conabonita

Conabonita

Lid geworden:
    22. dec 2012
    Leuk Bevonden:
    950
    Jij als geschiedenisleraar moet toch beter weten. Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
    Dat de straffen (veel) te laag zijn is een ander verhaal. Maar roekeloos namen op het internet zetten met daaronder een ''stempel'' pedo kan echt niet. Ten eerste worden mensen die niks gedaan hebben hierdoor echt heel erg door benadeeld en ten tweede omdat ik jou dan gewoon kan lasteren zonder aanknopingspunt. Je moet voor de grap maar eens op Facebook Pedo's ontrafeld o.i.d. volgen. Allemaal huismoedertjes die denken iets op het spoor te zijn m.b.t. pedo's in hun wijk. Vaak gewoon gebaseerd op onderbuik gevoelens en zonder echte argumenten. Je zou er maar op staan omdat je per ongeluk de intentie hebt gewekt interesse te hebben in een kind (bijvoorbeeld door er te lang naar kijken). En die moeder zet je met foto op Facebook met daar boven een waarschuwing. 300x gedeeld door andere paranoïde moeders etc. Ben je mooi mee dan.

dirk-janusIV en underground tacticz. vinden dit leuk.
  20. firedrakan

firedrakan

Lid geworden:
    7. nov 2011
    Leuk Bevonden:
    1.063
    @Conabonita
    Wat is je adres pedo supporter bespaar ons de moeite.

Beter hebben we 50 ontschuldige slachtoffers als we daarmee 1 echte pedo te pakken krijgen en ophangen.
    We leven in pedoparadijs Nederland, misschien eens pedo's afschrikken in plaats van ze hierheen lokken met lage straffen.