Het officiële #TeamVinage en 'Hup Vinage Hup' topic.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ja echt leuk om je hier als Chill-lid in te mengen :rolleyes:

Hou toch op joh met dat kinderachtige gedoe.. we weten dat jullie het AF 'domineren'. Hoeft niet per se een hup vinage topic voor aangemaakt te worden toch ofwel ? Blijkt wel uit de andere topics;)
Weet nou niet precies wat hiermee bereikt wilt worden ?

Moet je Vinage niet op aan kijken, Bangerd is volgens mij meer een Chill-hater dan een Vinage-zijde lover.

Wellicht post ik te weinig om erbij te horen.. :(

Er valt ook maar weinig te posten Randy :(
 

DeletedUser78825

Guest
Ja echt leuk om je hier als Chill-lid in te mengen :rolleyes:

Hou toch op joh met dat kinderachtige gedoe.. we weten dat jullie het AF 'domineren'. Hoeft niet per se een hup vinage topic voor aangemaakt te worden toch ofwel ? Blijkt wel uit de andere topics;)
Weet nou niet precies wat hiermee bereikt wilt worden ?

Lezen is een moeilijk iets blijkbaar? Er is al eerder vermeld dat dit topic niet gemaakt is door een Vinage lid.
 
Reactiescore
328
100pp copyright kosten voor de spotprent Bangerd!

Verder een leuk topic, zeker wel :cool2:

hvg4DM2.jpg


Hoeveel pp krijg ik daarvoor?

Je krijgt 3 PindakaasPotten als je dat regelt.

Denk niet dat dit topic überhaupt gemaakt is door iemand van Vinage(?)

Nee, ik ben noop. Vinage is te hoog gegrepen voor deze man.


Deels eens. In het kader van de duurzaamheid zou ik toch een kleine aanpassing in je plannen willen zien.

Ja echt leuk om je hier als Chill-lid in te mengen :rolleyes:

Hou toch op joh met dat kinderachtige gedoe.. we weten dat jullie het AF 'domineren'. Hoeft niet per se een hup vinage topic voor aangemaakt te worden toch ofwel ? Blijkt wel uit de andere topics;)
Weet nou niet precies wat hiermee bereikt wilt worden ?

Is goed voor alle ego's in Vinage, dus vandaar dit topic.

Moet je Vinage niet op aan kijken, Bangerd is volgens mij meer een Chill-hater dan een Vinage-zijde lover.



Er valt ook maar weinig te posten Randy :(

Ik ben de antichill, in navolging van de antichrist.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Hebben jullie nu nog gewonnen of wat?

Kamp Vinage heeft wel gewoon gewonnen hoor. Zoals je openingsspotprent suggereerde, een 99% win kans voor Chill, dat is het niet geworden. Het is die 1% geworden, met de aantekening dat Vinage nog opgeschoond / aangevuld is in de tussentijd.
 
Bovenaan