Het officiële stabgeween/moddergooi toppic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73657

Guest
Idgaf... ik vind het alleen wel irritant dat er elke keer een topic voor geopend moet worden... laat ze daar toch eens mee opflikkeren en t bij top/flopstammen gooien of voor mijn part een apart stab/discussie/gezaniktopic waar al die losse topics in samengevoegd kunnen worden zodat er niet elke keer een nieuw topic komt...


Beter kan ik het niet verwoorden!

Vanaf nu kan iedereen zijn mooie verhaaltjes over gestab en vuil spel en geween hier schrijven, dan weten wij welk topic we kunnen overslaan !
 

DeletedUser73657

Guest
Ooh wat ik vuile stabber ben ik nu :mad:

Ik eis een nieuw topic hierover om het uit te vechten, want dat kan hier natuurlijk niet, dat zou te mainstream zijn!
 

DeletedUser75339

Guest
Vitae had nog maar 2 stammen gehad :mad:
Hoe kunnen ze nu ooit een moddergooipost over elke stam hebben :(
 

DeletedUser

Guest
hoi, ik ben filip en ben klaar met stabben voor vandaag,
over en uit
 

DeletedUser47069

Guest
Ik heb zojuist ene Deathstroke gestabt maar hij weet het nog niet.
Ik wil er met jullie over praten zodat we samen van onze verslaving afgeraken!
 

DeletedUser73657

Guest
Ik heb zojuist ene Deathstroke gestabt maar hij weet het nog niet.
Ik wil er met jullie over praten zodat we samen van onze verslaving afgeraken!

Dat is de meester stabber hoorde ik uit goede bron, weet niet of het slim is om hem te stabben :eek:

Mijn stabgedrag is al fel verminderd nu ik al 6 maanden lid ben van de AS( anonieme stabbers ), ik zie dus licht aan het einde van de tunnel!
 

DeletedUser47069

Guest
Dat is de meester stabber hoorde ik uit goede bron, weet niet of het slim is om hem te stabben :eek:

Mijn stabgedrag is al fel verminderd nu ik al 6 maanden lid ben van de AS( anonieme stabbers ), ik zie dus licht aan het einde van de tunnel!

Nee hoor, is gewoon een noobje.

Goed bezig jef!
Ik heb nog maar 23 mensen deze week gestabt.
Mijn gedrag gaat ook vooruit.
 
Reactiescore
116
Ik heb ooit een noobje die hulp kwam vragen ondersteuning gestuurd..

De ondersteuning bestond uit 1 zwaar aangezien degene die hem aanviel mijn moraalbreker was.. Later die avond verstuurde ik men trein :(
 

DeletedUser

Guest
Beter kan ik het niet verwoorden!

Vanaf nu kan iedereen zijn mooie verhaaltjes over gestab en vuil spel en geween hier schrijven, dan weten wij welk topic we kunnen overslaan !

g137951831769631017.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dat is de meester stabber hoorde ik uit goede bron, weet niet of het slim is om hem te stabben :eek:

Mijn stabgedrag is al fel verminderd nu ik al 6 maanden lid ben van de AS( anonieme stabbers ), ik zie dus licht aan het einde van de tunnel!

is het mogelijk dat ik me ook aansluit bij die praatgroep?
Wie is de afgevaardigde waar ik mijn gegevens kan achterlaten?
 

DeletedUser

Guest
Hoi, ik ben stabber. Vitae vindt mij niet leuk en blijft maar topics maken over mij. Kan ik geen 'restraining order' voor Vitae aanvragen? Ze blijven maar inbreuk op mijn privacy maken :(
 

DeletedUser73657

Guest
Oeh ik hou van koekjes :D
is het mogelijk dat ik me ook aansluit bij die praatgroep?
Wie is de afgevaardigde waar ik mijn gegevens kan achterlaten?

Daar praat je mee :cool: Je kan je aansluiten bij de groep, wanneer je een stablevel van 5 stabs per week bereikt wordt het zelfs gratis!! Lager dan dat stablevel is het 5 pp om in te schrijven. Deze worden overgeschreven naar de bankrekening van .Deathstroke :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oeh ik hou van koekjes :D


Daar praat je mee :cool: Je kan je aansluiten bij de groep, wanneer je een stablevel van 5 stabs per week bereikt wordt het zelfs gratis!! Lager dan dat stablevel is het 5 pp om in te schrijven. Deze worden overgeschreven naar de bankrekening van .Deathstroke :rolleyes:

Is er ook een open bar? Dan wordt ik ook lid namelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan