Het niveau van het AF van wereld 21.

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik ben sinds tijden weer terug, en zie dat er veel veranderd is op het forum. In de tijd dat ik een paar jaar geleden aan de top stond, waren er vele zinnige discussies, die ook daadwerkelijk een discussie bleven. Als ik vandaag de dag het forum lees, en dat doe ik elke dag, bij elke post onderhand. Zijn er 2 á 3 mensen die on-topic blijven, en dat een aantal posts, maar er is een hele grote groep die dit aan het verzieken is, door over allerlei onzinnige dingen te gaan lopen praten. Daarbij zie ik ook veel mensen het initiatief nemen om een verslag van deze wereld te gaan schrijven, maar die maken 1 post en houden dit dan weer niet vol, dat schiet ook niet echt op. Daarbij mijn complimenten aan de moderators hoe ze het op dit moment doen, maar ze mogen van mij nog wel wat harder optreden, want het plezier van het AF gaat er voor mij af, en denk dat er zo nog wel meer mensen zullen zijn.

Ik heb gesproken!

Hoeveel zinnige discussie s kunnen hier al gevoerd worden?
Doe jezelf een lol en doe je broek weer aan... Wel fijn dat je ze zelf al afdeed... ;)
 

DeletedUser5071

Guest
Hoeveel zinnige discussie s kunnen hier al gevoerd worden?
Doe jezelf een lol en doe je broek weer aan... Wel fijn dat je ze zelf al afdeed... ;)

Misschien heeft hij iets in zijn knieeen en kan hij ze niet meer optrekken...
Ken je hem even helpen?
 

DeletedUser

Guest
ga vooral mensen afkraken die al afgekraakt zijn..zielepoot:rolleyes:

Nog zo'n huilie. Het lijkt alsof er met de dag meer zijn.
serious-business.png
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, nog niet op W21 forum geweest, en wat ik lees bevalt me prima!!
Lekker agressief iedereen, dit wordt genieten.

:D
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, nog niet op W21 forum geweest, en wat ik lees bevalt me prima!!
Lekker agressief iedereen, dit wordt genieten.

:D

we missen de activiteit van het w14-forum wel eh

al die grote oorlogen waren goed voor de modderbaden :D
 

DeletedUser

Guest
hehe, +1
Dit is toch een typisch wereldstart-forum :)

Neuh vind ik niet

we missen de activiteit van het w14-forum wel eh

al die grote oorlogen waren goed voor de modderbaden :D

Je mist mij op het AF w14? Of bedoel je dat de sfeer daar weg is?
Kijk jullie zijn overgelopen waardoor er niks meer te zeggen valt, en moddergooien is leuk tot op een bepaald moment. Dat moment was al een tijdje in zicht haha.

Maar eens kijken of het op W21 gaat lukken, ingame gaat t aardig dacht ik tot ik een kerel met 3 dorpen naast me zag liggen.. Pff
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan