Het niveau van het AF van wereld 21.

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik ben sinds tijden weer terug, en zie dat er veel veranderd is op het forum. In de tijd dat ik een paar jaar geleden aan de top stond, waren er vele zinnige discussies, die ook daadwerkelijk een discussie bleven. Als ik vandaag de dag het forum lees, en dat doe ik elke dag, bij elke post onderhand. Zijn er 2 á 3 mensen die on-topic blijven, en dat een aantal posts, maar er is een hele grote groep die dit aan het verzieken is, door over allerlei onzinnige dingen te gaan lopen praten. Daarbij zie ik ook veel mensen het initiatief nemen om een verslag van deze wereld te gaan schrijven, maar die maken 1 post en houden dit dan weer niet vol, dat schiet ook niet echt op. Daarbij mijn complimenten aan de moderators hoe ze het op dit moment doen, maar ze mogen van mij nog wel wat harder optreden, want het plezier van het AF gaat er voor mij af, en denk dat er zo nog wel meer mensen zullen zijn.

Ik heb gesproken!
 

DeletedUser31224

Guest
Hoi,

Ik ben sinds tijden weer terug, en zie dat er veel veranderd is op het forum. In de tijd dat ik een paar jaar geleden aan de top stond, waren er vele zinnige discussies, die ook daadwerkelijk een discussie bleven. Als ik vandaag de dag het forum lees, en dat doe ik elke dag, bij elke post onderhand. Zijn er 2 á 3 mensen die on-topic blijven, en dat een aantal posts, maar er is een hele grote groep die dit aan het verzieken is, door over allerlei onzinnige dingen te gaan lopen praten. Daarbij zie ik ook veel mensen het initiatief nemen om een verslag van deze wereld te gaan schrijven, maar die maken 1 post en houden dit dan weer niet vol, dat schiet ook niet echt op. Daarbij mijn complimenten aan de moderators hoe ze het op dit moment doen, maar ze mogen van mij nog wel wat harder optreden, want het plezier van het AF gaat er voor mij af, en denk dat er zo nog wel meer mensen zullen zijn.

Ik heb gesproken!

Ga niet op spam zeiken door zelf een spam-topic te openen.:confused:
 

DeletedUser40445

Guest
Hoe oud denk je dat de gemiddelde TW speler is?
Dan heb je nu antwoord op je vragen.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk een goed topic, ik ben namelijk niet degene die hoeft te weten hoe sexy sinc wel niet is.
 

DeletedUser48670

Guest
Ik heb alleen de 1ste regel kunnen lezen, de rest werd me te emotioneel. Hoe noemen ze dit? Aandachtsgeil? Ik dacht het wel ...


up-to-something.png
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alleen de 1ste regel kunnen lezen, de rest werd me te emotioneel. Hoe noemen ze dit? Aandachtsgeil? Ik dacht het wel ...


up-to-something.png

Ja het begint ook echt zo van, vroeger toen ik nog in de top speelde, ook maar gestopt met lezen toen.
 

DeletedUser

Guest
Mogen we dan een paar acc's van 'm zien :p.
En miss z'n vorige AF acc.? Miss ken ik 't en kan ik wat opscheppen :D.

Alles wat jij tot nu toe probeert is een poging tot een goed standpunt. :p

Btw moet je nou eens kijken... we gaan spammen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zeur niet zo. Dit heb je altijd aan het begin van een wereld. Dat was vroeger ook. Toen bestonden de omgkiller, gehakballen en amokro's ook al. Over een paar maanden is er 'n nieuwe wereld begonnen en dan zijn op het W22 forum te vinden.
 

DeletedUser5071

Guest
Hoi,

Ik ben sinds tijden weer terug, en zie dat er veel veranderd is op het forum. In de tijd dat ik een paar jaar geleden aan de top stond, waren er vele zinnige discussies, die ook daadwerkelijk een discussie bleven. Als ik vandaag de dag het forum lees, en dat doe ik elke dag, bij elke post onderhand. Zijn er 2 á 3 mensen die on-topic blijven, en dat een aantal posts, maar er is een hele grote groep die dit aan het verzieken is, door over allerlei onzinnige dingen te gaan lopen praten. Daarbij zie ik ook veel mensen het initiatief nemen om een verslag van deze wereld te gaan schrijven, maar die maken 1 post en houden dit dan weer niet vol, dat schiet ook niet echt op. Daarbij mijn complimenten aan de moderators hoe ze het op dit moment doen, maar ze mogen van mij nog wel wat harder optreden, want het plezier van het AF gaat er voor mij af, en denk dat er zo nog wel meer mensen zullen zijn.

Ik heb gesproken!

En hou nu maar weer je mond.

Het AF is geen verplichting, dus koop gezellig een X-box en begin daarop te spelen.

Tot genoegen!
 

DeletedUser

Guest
Alles wat jij tot nu toe probeert is een poging tot een goed standpunt. :p

Btw moet je nou eens kijken... we gaan spammen:eek:

Of als jij nu 's stopt met op 't hele AF m'n slechte posts te afzoeken, en ze nog slechter laten lijken als ze al zijn :rolleyes:?
'N dat is tot nu toe m'n eerste & beste standpunt :p..
 

DeletedUser

Guest
Ja het begint ook echt zo van, vroeger toen ik nog in de top speelde, ook maar gestopt met lezen toen.

Echt he ;) Vroeger toen ik aan de top speelde, was het AF ook al zo. Op een oudere wereld wordt dat vanzelf beter.

Ik heb alleen de 1ste regel kunnen lezen, de rest werd me te emotioneel. Hoe noemen ze dit? Aandachtsgeil? Ik dacht het wel ...


up-to-something.png

Zeur niet zo. Dit heb je altijd aan het begin van een wereld. Dat was vroeger ook. Toen bestonden de omgkiller, gehakballen en amokro's ook al. Over een paar maanden is er 'n nieuwe wereld begonnen en dan zijn op het W22 forum te vinden.

+1
 

DeletedUser

Guest
Zeur niet zo. Dit heb je altijd aan het begin van een wereld. Dat was vroeger ook. Toen bestonden de omgkiller, gehakballen en Amokro's ook al. Over een paar maanden is er 'n nieuwe wereld begonnen en dan zijn op het W22 forum te vinden.

Juh want ik begin wel op elke nieuwe wereld opnieuw, daar heb je volkomen gelijk in.
high.png

Daarbij ben ik enkelvoud, Amokro's bestaan niet.
 
Bovenaan