Het nieuwe niveau van ViB

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie van ViB?

Goed beargumenteren, goed/slecht, sterk/slap
Etc, Etc,

Ik vind het een goede stam, slimme zet en ik denk dat ze het samen ver zullen schoppen, buiten dat om zit er ook de top van w8 in.

Of is dit misschien een 1 april grap en zijn ze na 12 uur vanavond weer weg?

DeletedUser21298

Guest
1 april grap, ik ben pas overtuigd als het echte Gummi en het echte Vip verdwenen zijn ;)

Ik vind het wel een goede stam, vooral omdat Vip erbij is. Deze mensen hun speelniveau ligt nu toch wel degelijk hoger dan Gummi in het algemeen.

DeletedUser

Guest
Als we goed/slecht ,sterk/slap zijn ,kun je pas later weten ,hé,we bestaan nog maar net:p.

DeletedUser

Guest
Is deze mening niet gebasseerd op dat gummi vele vijanden heeft gekent?

White, wie ben jij dan op tribal?

DeletedUser

Guest
bij een fusie zijn er altijd leden die niet kunnen opschieten met de andere leden. denk daarom dat er nog een paar leden weg gaan.

DeletedUser18705

Guest
volgens mij is dit geen 1 april grap, ik denk juist dat ze het expres gedaan hebben, om verwarring te zaaien, maargoed das mijn mening, nog 4 leden van VIP te gaan, en hun fusatie is voltijd.

eerlijk gezegt is het wel een mooie zet denk ik, oud-gummi in het midden, VIP links boven, naar mekaar toegroeien, pfew dan winnen ze nog eens wat gebiedXD

DeletedUser

Guest
niveau van VIB?
wel, er zijn een aantal spelers die het niveau van die stam niet waardig zijn.
allereerst al sir jesse en stufdoos, zijn in mijn ogen al 2 leden die ver onder het gemiddelde niveau zitten.
en zo kan ik nog wel wat doorgaan.
maar zoals bart.os zei, er zullen wel denkik wat ego's botsen.
dat zal wel wat opleveren.
nuja, ik wens ViB alvast het beste toe;

DeletedUser

Guest
verleden van stufdoos.
en kijk es naar sir jesse, komaan, hoe zieliger kan nog...

Val me aan en kijk hoe zielig ik ben ;) Mijn niveau is onder de maat, omdat ik minder punten heb? Dat noem ik nog eens punten geilen.. Ik denk dat ik niet onder doe voor jou en zeker niet met deffen.

Natuurlijk, je mag me niet gezien ik een grote mond had tegen CoA etc. Maar dan moet je nu niet gaan zeggen dat mijn niveau niet goed is, want dan zie ik de confrontatie tussen jou en mij graag in de toekomst ;)

Daarnaast mag je mijn geschiedenis op Wereld 1 terug kijken.. Dat noem ik alles behalve zielig. Maar goed, als ik jou was, zou ik me ook ergeren aan een speler zoals ik..

DeletedUser

Guest
sir jesse, even tussen door, ik erger me niet aan je hoor ^^, ik mag je wel haha. Ik weet hoe goed je bent en daar gaat het om;) laat je niet opstoken door een andere speler, en al zeker niet een FOG, want als je het daar van moet horen dan weten we al genoeg haha.

DeletedUser

Guest
Btw, je bent opeens erg veel te vinden op de 3 (waarom zoveel??) topics over ViB.. Voel je je bedreigd? Je praat alleen maar negatief over de nieuwe stam, maar volgens mij kan je het niet hebben dat je er niet bij zit ;)

DeletedUser

Guest
Lol het nieuwe niveau van VIB, ik denk dat het niveau gewoon te vergelijken is met de 2 stammen die zijn gefuseerd?

De enige vraag is hoe goed gaat de samenwerking zijn binnen deze nieuwe stam, maar denk niet dat dat een probleem is!

persoonlijk vindt ik het een prachtige move en hoop ooit een leuk rondje met jullie te kunnen sparren!

DeletedUser

Guest
Kijk, dat zijn de berichten, eindelijk iemand die positief is haha,

DeletedUser

Guest
Btw, je bent opeens erg veel te vinden op de 3 (waarom zoveel??) topics over ViB.. Voel je je bedreigd? Je praat alleen maar negatief over de nieuwe stam, maar volgens mij kan je het niet hebben dat je er niet bij zit ;)

wil er niet bij^^
er zitten een aantal leden in waarmee ik het best wel vinden kan, maar er zitten er meer in die ik niet hebben moet, en zij mij ook nie, dus da zou zeker al botsen^^

DeletedUser

Guest
Val me aan en kijk hoe zielig ik ben ;) Mijn niveau is onder de maat, omdat ik minder punten heb? Dat noem ik nog eens punten geilen.. Ik denk dat ik niet onder doe voor jou en zeker niet met deffen.

Natuurlijk, je mag me niet gezien ik een grote mond had tegen CoA etc. Maar dan moet je nu niet gaan zeggen dat mijn niveau niet goed is, want dan zie ik de confrontatie tussen jou en mij graag in de toekomst ;)

Daarnaast mag je mijn geschiedenis op Wereld 1 terug kijken.. Dat noem ik alles behalve zielig. Maar goed, als ik jou was, zou ik me ook ergeren aan een speler zoals ik..

ik heb iig nieveel van jou tegen CoA geweten, enkel jugger had last van je, tjah, die ligt mijlen ver weg, en was niet zo vaak online...

Bovenaan