het nieuwe niveau van |TSB|

DeletedUser14450

Guest
Go back to wereld 3.
jammer dat je oost ligt, anders zou ik graag tegen uw stammetje spelen, noobjes die zich als pro op het AF verkondigen.
ze zijn DE spelers van w3:rolleyes:
yeah right vexx, als je staat waar ik sta in w3, kom dan nog es praten...:cool:

Laat me even duidelijk zijn hier dat die citaten niet van mij zijn en ik zijn woorden herhaal, kom eens met iets fatsoenlijks careless van plaats onzin te posten.

DeletedUser

Guest
Go back to wereld 3.
jammer dat je oost ligt, anders zou ik graag tegen uw stammetje spelen, noobjes die zich als pro op het AF verkondigen.
ze zijn DE spelers van w3:rolleyes:
yeah right vexx, als je staat waar ik sta in w3, kom dan nog es praten...:cool:

Blablabla, whinewhinewhine.

Doe eens niet zo denigrerend. Niemand komt hier doen alsof we pro zijn. We hebben meer ervaring dan de gemiddelde speler hier, true. Dat hele pro gedoe word ik zooo moe van.

En wat zeur je nou over rank? Bedoel je daarmee je je huidige W8 rank? Want die is niet zo bijster boeiend hoor, 44ste. Wij bezaten 50%+ van de top 20 met onze spelers. Of bedoel je dat je een top wereld 3 account hebt? Dan ben ik erg benieuwd welke mafkees jou heeft toegelaten op zijn account :rolleyes:

DeletedUser23461

Guest
Om even terug on-topic te komen.

Side 1:
Tribes:
Players: The Undead Emporer djock NEC-Europa careless

Side 2:
Tribes:
Players: Servilia

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 77
Kant 2: 0
Verschil: 77

image.php

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Verschil: 36

image.php

Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 723,924
Verschil: 723,924

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 323,233
Verschil: 323,233

image.php

Even ter info:
Djock: 16
The undead emporer: 11
Careless: 1 :p
NEC-europa: 8

We zijn met meer, en ons puntenaantal is veel hoger maar servilia heeft een stam achter haar die heel goed ondersteuning stuurt(ocharme careless ^^). Maar ik denk wel dat we hier al mogen constateren dat het een mooie actie. En ze is nog niet gedaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Goh....er is leven, er is leven na de dood :D

Waarom hebben jullie dit toendertijd niet tegen demo of andere stamleden van Vib gedaan?

DeletedUser14450

Guest
Om even terug on-topic te komen.

Side 1:
Tribes:
Players: The Undead Emporer djock NEC-Europa careless

Side 2:
Tribes:
Players: Servilia

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 77
Verschil: 77

image.php

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Verschil: 36

image.php

Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 723,924
Verschil: 723,924

image.php

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 323,233
Verschil: 323,233

image.php

Even ter info:
Djock: 16
The undead emporer: 11
Careless: 1 :p
NEC-europa: 8

We zijn met meer, en ons puntenaantal is veel hoger maar servilia heeft een stam achter haar die heel goed ondersteuning stuurt(ocharme careless ^^). Maar ik denk wel dat we hier al mogen constateren dat het een mooie actie. En ze is nog niet gedaan.

Goed gedaan. Verder wil ik ook complimenten aan djock geven. Hij heeft op deze wereld(van horen) flink wat aanvallen over zich heen gehad, mooi om te zien dat hij na zijn def skills ook nog kan aanvallen.

Zo'n slechte speler is hij dus niet terwijl sommige dat wel aangeven toch?

DeletedUser16768

Guest
Goed gedaan. Verder wil ik ook complimenten aan djock geven. Hij heeft op deze wereld(van horen) flink wat aanvallen over zich heen gehad, mooi om te zien dat hij na zijn def skills ook nog kan aanvallen.

Zo'n slechte speler is hij dus niet terwijl sommige dat wel aangeven toch?

Zullen we niet overdrijven? Het is wel een slechte TSB speler waarvan hij dorpen pakt. Niet iemand met grootse skills.

DeletedUser

Guest
Ik zal eerlijk toegeven, netjes gedaan jongens, ook al mag ik jullie niet, toch een mooie actie :)

DeletedUser

Guest
Goh....er is leven, er is leven na de dood :D

Waarom hebben jullie dit toendertijd niet tegen demo of andere stamleden van Vib gedaan?

omdat djock en TDS als enigen aan demo grenzen;-)
nu kunnen we met meer man op 1 speler.
alleen jammer dat alle def bovenaan staat, grrr...

DeletedUser23461

Guest
Bedankt voor de complimenten.

Bappos, ik geef je ten volste gelijk. Servilia is niet een speler met skilzz, maar wie dan wel in TSB? Ik weet niet wie we dan wel daar moeten aanvallen? Deze speler is goed uitgekozen, 4 spelers grenzen aan haar. Groot raakvlak dus veel edelmogelijkheden. We mogen ook wel zeggen, dat servilia toch wel een persoon is bij TSb die belangrijker is dan de andere leden. Ieder zijn mening, maar dit is een mooie actie. Ook één van de enige goede. Maar toch al veel dorpen kwijt vandaag volgen er nog veel en morgen is er een nieuwe dag.

We hebben te laat het initatief genomen, maarja kunnen we nu niets meer aan doen dus geen oude koeien uit de sloot halen :p

Careless, ik wou even helpen bij jou want mijn dorpen staan alemaal leeg die ik al wil. Allemaal rood, weinig muur eraf enzo xD

Ik heb zo'n idee dat Servilia je wil pesten :p

DeletedUser

Guest
TSB is boos en stuurt even wat 600 + aanvallen op mij. Ik ben benieuwd of ze ook nog wat terug kunnen edelen.

Mijn teller staat nu op 10 dorpen van Servilia, zometeen 12 hoop ik.
En nog veel clears over. :D

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de complimenten.

Bappos, ik geef je ten volste gelijk. Servilia is niet een speler met skilzz, maar wie dan wel in TSB? Ik weet niet wie we dan wel daar moeten aanvallen? Deze speler is goed uitgekozen, 4 spelers grenzen aan haar. Groot raakvlak dus veel edelmogelijkheden. We mogen ook wel zeggen, dat servilia toch wel een persoon is bij TSb die belangrijker is dan de andere leden. Ieder zijn mening, maar dit is een mooie actie. Ook één van de enige goede. Maar toch al veel dorpen kwijt vandaag volgen er nog veel en morgen is er een nieuwe dag.

We hebben te laat het initatief genomen, maarja kunnen we nu niets meer aan doen dus geen oude koeien uit de sloot halen :p

Careless, ik wou even helpen bij jou want mijn dorpen staan alemaal leeg die ik al wil. Allemaal rood, weinig muur eraf enzo xD

Ik heb zo'n idee dat Servilia je wil pesten :p

denk ik ookxD
nja, i don't blaim her.
ik zit der al maanden te pesten met hier en daar een dorpje, werd tijd dat ze es reageerde erop:p

DeletedUser15937

Guest
TSB is boos en stuurt even wat 600 + aanvallen op mij. Ik ben benieuwd of ze ook nog wat terug kunnen edelen.

Mijn teller staat nu op 10 dorpen van Servilia, zometeen 12 hoop ik.
En nog veel clears over. :D

Je staat nog altijd dik in de min.....

Bovenaan