Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook een stap voorwaarts voor w8, enige kritiek die ik heb is dat er toch wel veel spelers in Lux zitten die niet top stam waardig zijn. Mijn advies is dan ook om spelers zoals deze:

Rang: 386.
Naam: Servme
Stam: Lux
Punten: 1,314,150
Dorpen: 169
Gemiddelde punten per dorp: 7,776
Aantal stam veranderingen: 12
Overnames: 211 (+189-22)

te dumpen en de stam te slijpen als een ruwe diamant in wording..... Als iedereen dadelijk gejoined is hebben jullie meer dan 50 leden, en jullie weten zelf ook wel dat dit te veel is.

Veel succes gewenst!!!!

Greetz Ferdy

Dank u Ferdy, ben hier ook al de hele tijd aan op het hameren. hoop dat er snel wat aan gedaan word

DeletedUser

Guest
Heel veel succes.
De eerste week zullen jullie wel wat meningsverschillen kennen. Maar met een goede communicatie komen jullie er wel uit.

DeletedUser

Guest
Heel veel succes.
De eerste week zullen jullie wel wat meningsverschillen kennen. Maar met een goede communicatie komen jullie er wel uit.

tuurlijk,
ja kan nooit verw8en dat alles van de 1ste keer perfect loopt:)

DeletedUser

Guest
Ik heb niet dit hele topic gelezen.

Maar ik moet eerlijk zeggen misschien wel een goeie zet maar nu zijn ze wel een massa stam daar moet aangewerkt worden.

Ik wens ze graag succes.

DeletedUser

Guest
Ik heb niet dit hele topic gelezen.

Maar ik moet eerlijk zeggen misschien wel een goeie zet maar nu zijn ze wel een massa stam daar moet aangewerkt worden.

Ik wens ze graag succes.

als je had gelezen had je kunnen zien dat er zowizo nog leden afvallen en fusseren dus na verloop van tijd zitten we weer aan 40 of minder

DeletedUser

Guest
yeah een nieuwe nr1

vond t al zo saai in vib zitten :/ geen tegenstand e

DeletedUser

Guest
Mensen laat alsjeblieft je creativiteit werken.:)
Je hebt al :
- Het nieuwe niveau van Lux
- Het nieuwe niveau van ViB
- Het nieuwe niveau van FOG
- Het nieuwe niveau van Gummi

Voor de mensen onder ons die achterlopen met hun woordenschat, het is Niveau en geen Nivea creme.

DeletedUser16768

Guest
Woordenschat is niet het probleem.
Ooit over nagedacht dat het misschien expres is gedaan:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Woordenschat is niet het probleem.
Ooit over nagedacht dat het misschien expres is gedaan:rolleyes:

Nee nooit over gedaan, zal ik even doen terwijl ik mijn ontlasting even kwijt raak. :rolleyes:

Nee, er is niks in mijn hoofd gekomen.
Ik ben ook namelijk 6 maanden afwezig;)
Tell me bappos, i'm listening.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
eindelijk is men ban weer teneinde gelopen :D
eerst en vooral wil ik lux veel succes toewensen!!
hopelijk gaan we nu eens een "echte" oorlog zien want volgens (ex-) gummi was de oorlog toen met FOG niet "echt" omdat FOG hen inmaakte!!
maar ja dat waren inactieve accounts ^^
maar daar wil ik het nu niet over hebben tenzij iemand erop ingaat!!

ten 2de vind ik dat lux die eerste plaats meer verdient dan the oak!!
ze gaan er zelf niet mee eens zijn dat weet ik nu al dus graag hier ook geen reacties op :)

ten 3de vind ik persoonlijk dat CHIQ en lone W nog niks hebben bewezen!!
CHIQ meer dan lone W dat is waar kijk maar naar karen90 terre69 en andere
ze moeten zich nog bewijzen en ik (net zoals vele andere) zien het graag gebeuren tegen vib omdat het 2 topstammen zijnen geen enkele andere stam tegen dat puntenaantal op kan!!

voor de rest weet ik niet veel te zeggen enkel dit nog
als ik vib vergeten ben succes te wensen toen zij net gefuseerd waren dan doe ik dat nu maar :D
hierbijwens ik vib succes toe :p

DeletedUser15937

Guest
eindelijk is men ban weer teneinde gelopen :D
eerst en vooral wil ik lux veel succes toewensen!!
hopelijk gaan we nu eens een "echte" oorlog zien want volgens (ex-) gummi was de oorlog toen met FOG niet "echt" omdat FOG hen inmaakte!!
maar ja dat waren inactieve accounts ^^
maar daar wil ik het nu niet over hebben tenzij iemand erop ingaat!!

ten 2de vind ik dat lux die eerste plaats meer verdient dan the oak!!
ze gaan er zelf niet mee eens zijn dat weet ik nu al dus graag hier ook geen reacties op :)

ten 3de vind ik persoonlijk dat CHIQ en lone W nog niks hebben bewezen!!
CHIQ meer dan lone W dat is waar kijk maar naar karen90 terre69 en andere
ze moeten zich nog bewijzen en ik (net zoals vele andere) zien het graag gebeuren tegen vib omdat het 2 topstammen zijnen geen enkele andere stam tegen dat puntenaantal op kan!!

voor de rest weet ik niet veel te zeggen enkel dit nog
als ik vib vergeten ben succes te wensen toen zij net gefuseerd waren dan doe ik dat nu maar :D
hierbijwens ik vib succes toe :p

Wat ben ik blij dat ik niet bij deze ........in de stam zit. Is beter voor FOG dat ze van het forum wegblijft en of gebanned is. Echt alles wat ze tikt is onzin en komt zeer kinderlijk over. Je hebt een bril nodig of je beschikt over een IQ dat lager is dan 75 als je dit niet opmerkt.

Necronoxz op 22.04. om 20:54 uur
idd maar jullie hebben datook hoor :)
ik geef toe dat FOG een slechte recruiten heeft gehad de laatste tijd maar jullie hebben ook fouten en dat je ook toegeven ;)

Hierboven kijk je eindelijk is in de spiegel, en als je wat langer in de spiegel had gekeken dan was je erachter gekomen dat jezelf ook een fout was van de leiding in FOG...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik lig niet langs de leuke kant van Vib nu :mad:

Nu moet ik in de toekomst foggers internen :(

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd naar de aankomende oorlog tussen Vib en Lux, of zijn beide stammen te scheiterig om deze te beginnen om de absolute nr 1 positie in W8

DeletedUser20173

Guest
Ziet er wel stabiel uit:D net zoals ViB nu trouwens:)

Ik hoop dat ze bij elkaar blijven, gaat leuk worden in de toekomst.

DeletedUser

Guest
Ziet er wel stabiel uit:D net zoals ViB nu trouwens:)

Ik hoop dat ze bij elkaar blijven, gaat leuk worden in de toekomst.

Ga je nog op w13 spelen tinuva? =)

Lone W & CHIQ. waren beide stabiele stammen dus ik zie ook niet in waarom dit zomaar gaat veranderen.

Bovenaan