Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser16768

Guest
Sorry dat TehRich mee ging doen in de leiding was ik nog niet van op de hoogte;)

Hoe dan ook, de combinatie Hell-fish en Beurre werkt in het TWw al goed, ik gok dat met die 2 als leiders alles wel goed zal komen. Verder zitten er in beide stammen genoeg potentie, misschien dat nog niet elk lid aan de top zit, iedereen is wel bereid te leren om aan de top te komen.

DeletedUser

Guest
Jaja, we bestaan amper en al direct een topic :)
Laat dit duidelijk zijn, wij zijn geen massastam.
Als je tog denkt dat we dat zijn, zoek dan eerst even de defentie van een massastam op, en kom dan terug :)

DeletedUser

Guest
zo en matty heeft zijn zegje gedaan haha, ja tuurlijk , elke top stam zijn eigen topic he;)

DeletedUser

Guest
Jaja, we bestaan amper en al direct een topic :)
Laat dit duidelijk zijn, wij zijn geen massastam.
Als je tog denkt dat we dat zijn, zoek dan eerst even de defentie van een massastam op, en kom dan terug :)

TWC: Massastam of toch ook weer niet?

Een massastam, of toch ook weer niet? Dat is de vraag die in dit artikel centraal zal staan

geschreven door Coaxing Monkey

Een massastam, of toch ook weer niet? Dat is de vraag die in dit artikel centraal zal staan, maar wat is nu een massastam, of beter gezegd wanneer ben je er één? Volgens sommige spelers is een stam reeds een massastam als ze meer dan 30 leden heeft, volgens andere is het dan weer vanaf 50 leden. Over het algemeen, dit verschilt natuurlijk sterk van wereld tot wereld, neemt men de kaap van 40 leden als massastam, omdat vanaf de 41ste plaats op de interne ranking van de stam de punten niet meer meetellen voor het stamtotaal. Of dit een objectief criterium is laat ik volledig in het midden en moet ieder voor zichzelf uitmaken. Maar dat het leeft onder de TribalWars spelers is wel duidelijk. Dadelijk een reactie van een speler uit een stam met meer leden dan gemiddeld.

Supersnorkel van -FOE- (W6): “ Vanaf 55-60 leden kun je een stam als massastam bestempelen.”

DeletedUser

Guest
coinflip je moet eens leren lezen jongen, en als volwassen mensen praten horen kinderen stil te zijn.

Maar al met al, was zeer mooi opgezet, wel jammer dat je niet de moeite nam om je aanvallen te timen, aanvallen midden in de nacht aan laten komen en uren tussen "edels" en "clears" werkt ook niet echt in je voordeel

IK heb niet voor nix de edels en clears tussen aanhalingstekens gezet, en er waren wel degelijk aanvallen midden in de nacht aangekomen.

verder laat ik het hier maar bij want met jullie discusseren valt toch niet, koebeest weet dat ik alweer gelijk heb en daarom houdt hij alweer wijs zijn mond dicht totdat ie een mooie excuus heeft verzonnen.

En nou ga ik jullie echt laten, want je krijgt hier alleen maar gezeik naar je kop gesmeten omdat je gelijk hebt en jullie mekaars kontelikkers zijn.

tw-team, ban me maar.;)

Daag.

DeletedUser

Guest
Ik kan heus wel tellen hoeveel aanvalstroepen er terug naar huis kwamen hoor:p

Vriend laat hem toch, hij zit alleen maar alles en iedereen uit te dagen.
Vooral jou, je stam en Beurre. Honor en TCA willen gewoon oorlog met jullie.

En dat laten ze uitlokken door hem.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ehm, is dat geschreven door een lid van -foe- uit w6?

ten eerste, foe is er niet meer, ten tweede weet -foe- er de ballen van want ze zijn te vergelijken met ck.

DeletedUser

Guest
Vriend laat hem toch, hij zit alleen maar alles en iedereen uit te dagen.
Vooral jou, je stam en Beurre. Honor en TCA willen gewoon oorlog met jullie.

En dat laten ze uitlokken door hem.

bij deze wil ik ff zeggen dat je honor en tca niet over de zelfde kam kan halen.

ja in het begin hebben enkele leden van tca ook hier op af dingen gezegd maar dat was alleen richting koebeest. dit is gestopt toen de discussie nutteloos begonnen te worden. Verder zie je bij geen 1 forum een spammend tca lid actief.
zelfs koebeest kan dit bekrachtigen.

en verder zie ik persoonlijk niet de connectie tussen tca en honor.
sommige spelers hebben in het verleden samengewerkt maar voor de rest zijn er geen banden (niet op mij kaart).

mvg glenn

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en verder zie ik persoonlijk niet de connectie tussen tca en honor.
sommige spelers hebben in het verleden samengewerkt maar voor de rest zijn er geen banden (niet op mij kaart).

Nu kan ik hierop natuurlijk reageren,
Maar iedereen weet dat Honor en TCA een BG hebben.

Sorry hoor, kijk ik kan me heel goed voorstellen dat je de uitspraken van onze vriend hier boven persoonlijk niet goed keurt.

Maar door hier te schrijven dat er totaal geen banden zijn tussen TCA en Honor, is niet waar, jullie werken wel degelijk samen. En dat weet je zelf ook wel.

Kijk,

Mij zie je ook nooit hier op het AF, ik geef alleen mijn mening af en toe.

.

DeletedUser

Guest
CHIQ. is opgeheven, lang leve LUX.

50 leden is veel.
Maar ook nu, zoals altijd zullen we weer afvallers, stoppers, fusies en interns zijn waardoor dit aantal heel natuurlijk zakt.

Door het hoge aantal is het risico voor lekken en spionage weer groter geworden. Binnen de stam hebben echter een geheime dienst, zeg maar de binnenstamse veiligheidsdienst die er een sport van maakt lekken te traceren en vervolgens direkt of indirekt te elimineren. .....

1 lek hebben we al gevonden.
Het was de lompe broer van een van Lux spelers die toevallig een RL neef had bij een andere stam en zijn mond voorbij praatte......
Zo gaat dat.

Ik zeg daarom ook altijd:
"Snuit houden, ook tegen je moeder!"
:D

DeletedUser

Guest
Ik snap echt niet waar je de connectie tussen HONOR en TCA legt hoor..maar goed, jullie mogen speculeren wat jullie willen. kom maar eens met concrete dingen.

DeletedUser

Guest
Ik snap echt niet waar je de connectie tussen HONOR en TCA legt hoor..maar goed, jullie mogen speculeren wat jullie willen. kom maar eens met concrete dingen.

Is goed hoor vriend,

h3llsing zei:
Ashura zei:
wat maak je nou druk om wat ik zeg op het AF man? je ziet toch zelf dat zij het steeds uitdagen? ik ga echt niet zwijgen hoor...ik haal jullie er niet bij en praat alleen over mijzelf en mensen die weten wat ik aan het doen ben op het AF.

Ah, en daarom valt koebeestpk je nu ook aan en staat Honor ook niet zo goed bekend bij Lone W wat nu fuseerd met LUX. wat waarschijnlijk zo'n 120 miljoen punten word. Wat jij een beetje begint uit te lokken. Zelfs Beurre (forum mod) keurt je post af.

DeletedUser16256

Guest
CHIQ. is opgeheven, lang leve LUX.

50 leden is veel.
Maar ook nu, zoals altijd zullen we weer afvallers, stoppers, fusies en interns zijn waardoor dit aantal heel natuurlijk zakt.

Door het hoge aantal is het risico voor lekken en spionage weer groter geworden. Binnen de stam hebben echter een geheime dienst, zeg maar de binnenstamse veiligheidsdienst die er een sport van maakt lekken te traceren en vervolgens direkt of indirekt te elimineren. .....

1 lek hebben we al gevonden.
Het was de lompe broer van een van Lux spelers die toevallig een RL neef had bij een andere stam en zijn mond voorbij praatte......
Zo gaat dat.

Ik zeg daarom ook altijd:
"Snuit houden, ook tegen je moeder!"
:D

Dat ga ik tegen je kinderen vertellen! :eek:

Bovenaan