Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser

Guest
Ik kan heus wel tellen hoeveel aanvalstroepen er terug naar huis kwamen hoor:p

DeletedUser

Guest
lol jah tuurlijk, er bestaat ook zoiets als dodge:p
ow ik zeg natuurlijk niet dat er geen aanvallen door zijn gekomen, maarjah..aanvallen zonder edels hoef je ook niet te stoppen..lijkt me onnodige verlies van je troepen;)

Maar al met al, was zeer mooi opgezet, wel jammer dat je niet de moeite nam om je aanvallen te timen, aanvallen midden in de nacht aan laten komen en uren tussen "edels" en "clears" werkt ook niet echt in je voordeel;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22017

Guest
30 clears? ik zal eens even kijken voor je want dat haal je denk ik niet jongen..

Odd voor de aanvang van de aanval: 16,38 Mio, na de aanval 22.037.389 mogen jullie uitrekenen hoeveel clears dat zijn geweest;)

Na wat rekenwerk kom ik er op uit dat je ongeveer 90 clears kan gedood hebben.. Maar, ik weet natuurlijk of hij werkelijk van 16 mio naar 22 mio ODD gegaan is hé ;)

DeletedUser

Guest
lol..kalfje weet dat wel:D..maar dit is echt een nutteloze discussie aan het worden..david ik vecht dit wel ff uit op msn een keer met je:p..laten we terug on topic gaan:p

gebeurt trouwens wel vaker dat ie ineens stilvalt aan de andere kant

DeletedUser31011

Guest
lol jah tuurlijk, er bestaat ook zoiets als dodge:p
ow ik zeg natuurlijk niet dat er geen aanvallen door zijn gekomen, maarjah..aanvallen zonder edels hoef je ook niet te stoppen..lijkt me onnodige verlies van je troepen;)

Maar al met al, was zeer mooi opgezet, wel jammer dat je niet de moeite nam om je aanvallen te timen, aanvallen midden in de nacht aan laten komen en uren tussen "edels" en "clears" werkt ook niet echt in je voordeel;)

Om nog heeeeel kort hier ff op terug te komen:
- er werd niets gedodged, eerder troepen samengetrokken in 2 dorpjes van de ... die onder aanval lagen. Wat ik wel weet is dat er op de andere dorpjes mooi gefarmed is. Wat de verliezen voor bijna 50 % compenseert als ik het zo bekijk.
- er waren geen aanvallen die midden in de nacht toekwamen
- waren er dan edels? ik dacht het niet xD! Dus uren tussen edels en clears??? Hehe ;). Tenzij jij de looptijd rekent tussen het aangevallen dorp en de dorpjes waar edels in staan. En dan zit er al snel een uurtje of 20 tussen idd. Mooi berekend! Ijzersterk argument, alweer ;).

Dus ik stel voor dat jij je bronnen er nog eens op na slaat.En verder on topic blijft en het idd uitvecht met Koetje op msn. Deze topic is voor het 'nieuwe niveau van Lux' en niet voor wat jij het oude niveau van ESP, Lone W of Koebeestpk vindt. Ideetje: Mss kan je een topic maken waar je alles volledig volspamt over Koebeestpk , het zou de eerste zijn , maar die moet er ook eens komen ;).

En om ff op je post van hieronder te antwoorden. Niet iedereen refreshed dit forum om de 10 minuten om te zien of er iets opstaat waar ze 'geniaal' onderbouwde kritiek op kunnen geven/ einde sarcasme. Het is vrijdagavond, ga eens gaan feesten ofzo :D.

En nu terug on topic graag...

PS: De scout aanvallen waren geniaal!! xD

DeletedUser

Guest
mooie fuzie al ben ik niet echt voor op onze nieuwe MASSA stammen :p

nu goed dan blijft fog als enige over met de 20 leden :rolleyes:
miss de enige niet massa stam?:eek:

DeletedUser

Guest
Dat is omdat niemand met jullie wil fuseren..

Je vergist je er zijn weldelijk een aantal stammen ,maar zoals gezegd geweest draait het stamniveau even op een laag pitje.;)

gebeurt toch bij iedere stam eens of niet?:rolleyes: (gummi)

om er toch nog iets on-topic bij te zetten chiq&Lone W hebben wel een goede zet gezet om een stevige concurent te worden van VIB.(=>goeie zet in mijn ogen dus...)

DeletedUser

Guest
Heel simpel, mooie actie die w-8 beter maakt.
Beide stammen kwamen goed overeen en dit is een logisch vervolg.
Succes aan Lux vanuit The Oak.

DeletedUser

Guest
Je vergist je er zijn weldelijk een aantal stammen ,maar zoals gezegd geweest draait het stamniveau even op een laag pitje.;)

gebeurt toch bij iedere stam eens of niet?:rolleyes: (gummi)

om er toch nog iets on-topic bij te zetten chiq&Lone W hebben wel een goede zet gezet om een stevige concurent te worden van VIB.(=>goeie zet in mijn ogen dus...)

Bij Gummi waren er elk moment minstens 8 accounts sterk bezig. Bij jullie zijn dit er 0 (neen internen is geen prestatie, en rimstammen edelen ook niet).

DeletedUser

Guest
Heel simpel, mooie actie die w-8 beter maakt.
Beide stammen kwamen goed overeen en dit is een logisch vervolg.
Succes aan Lux vanuit The Oak.

Dit vind ik nu is een mooi gebaar!

ik denk dat ik namens Lux ook Succes aan The Oak kan wensen

DeletedUser15937

Guest
Ik vind het ook een stap voorwaarts voor w8, enige kritiek die ik heb is dat er toch wel veel spelers in Lux zitten die niet top stam waardig zijn. Mijn advies is dan ook om spelers zoals deze:

Rang: 386.
Naam: Servme
Stam: Lux
Punten: 1,314,150
Dorpen: 169
Gemiddelde punten per dorp: 7,776
Aantal stam veranderingen: 12
Overnames: 211 (+189-22)

te dumpen en de stam te slijpen als een ruwe diamant in wording..... Als iedereen dadelijk gejoined is hebben jullie meer dan 50 leden, en jullie weten zelf ook wel dat dit te veel is.

Veel succes gewenst!!!!

Greetz Ferdy

DeletedUser

Guest
De onderste 3 leden van ViB zijn ook enkel intern, waarom in de stam houden?
enkel voor punten:eek:

DeletedUser15937

Guest
De situatie van Servme is niet algemeen bekend bij jullie, en ik denk dat de leiders van Lux wel weten wie ze en wie ze niet uit nodigen.

Ik denk dat wij als ViB meer op de hoogte zijn over jullie dan jullie denken ;) Een probleem van 50 plus leden is ook het waterdicht zijn als stam ;) 3 dagen geleden wist ik al dat jullie gingen fuseren namelijk en hoe en wat, maar goed ik houd me mond hierover want in de toekomst kan ons dit veel voordeel opleveren :eek:

DeletedUser16768

Guest
3 mooie leiders die deze 2 stammen naar een hoger niveau gaan brengen.
Ik wens Lux veel succes met deze fusie, ik sta in ieder geval erachter.

DeletedUser22017

Guest
We zijn met 4 hoor :)

TehRich, Galadriel, Beurre en ikzelf ;)

Maar, bedankt voor de gelukwensen :D

Bovenaan