DeletedUser
Guest
Ik kan heus wel tellen hoeveel aanvalstroepen er terug naar huis kwamen hoor
30 clears? ik zal eens even kijken voor je want dat haal je denk ik niet jongen..
Odd voor de aanvang van de aanval: 16,38 Mio, na de aanval 22.037.389 mogen jullie uitrekenen hoeveel clears dat zijn geweest![]()
lol jah tuurlijk, er bestaat ook zoiets als dodge
ow ik zeg natuurlijk niet dat er geen aanvallen door zijn gekomen, maarjah..aanvallen zonder edels hoef je ook niet te stoppen..lijkt me onnodige verlies van je troepen
Maar al met al, was zeer mooi opgezet, wel jammer dat je niet de moeite nam om je aanvallen te timen, aanvallen midden in de nacht aan laten komen en uren tussen "edels" en "clears" werkt ook niet echt in je voordeel![]()
mooie fuzie al ben ik niet echt voor op onze nieuwe MASSA stammen
nu goed dan blijft fog als enige over met de 20 leden
miss de enige niet massa stam?![]()
Dat is omdat niemand met jullie wil fuseren..
Je vergist je er zijn weldelijk een aantal stammen ,maar zoals gezegd geweest draait het stamniveau even op een laag pitje.
gebeurt toch bij iedere stam eens of niet?(gummi)
om er toch nog iets on-topic bij te zetten chiq&Lone W hebben wel een goede zet gezet om een stevige concurent te worden van VIB.(=>goeie zet in mijn ogen dus...)
Heel simpel, mooie actie die w-8 beter maakt.
Beide stammen kwamen goed overeen en dit is een logisch vervolg.
Succes aan Lux vanuit The Oak.
De onderste 3 leden van ViB zijn ook enkel intern, waarom in de stam houden?
enkel voor punten![]()
De situatie van Servme is niet algemeen bekend bij jullie, en ik denk dat de leiders van Lux wel weten wie ze en wie ze niet uit nodigen.