Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser

Guest
Gister hadden we na berekening 40k punten meer als jullie:p

Daarnaast zullen we boven de 40 leden uitkomen, en zal er bij elke intern en of fusie de punten weer bij de eerste 40 uitkomen, waardoor de stam dus in eerste instantie harder zal groeien.

Behalve als wij even hard overnemen als jullie internen ^^ Maar slimme set van jullie!

DeletedUser16768

Guest
Ik verheug me erop.;)
Het is een kwestie van tijd.

Het alternatief is als er nog maar 2 stammen over zijn kunnen we ook
vrede sluiten en W8 opheffen........

met hartelijk groet van Gala

toekomstig stamleider van het Licht uit het Oosten

We kunnen ook nog fuseren:D

echt he, lijkt me wel interessante wereld

PS: die bappos weet blijkbaar niet dat het NIVEAU is lol

Newbie op het forum;). Duik eerst eens de geschiedenis in voordat je dit soort dingen gaat vermelden. Als je een beetje verstand van W8 hebt, wist je namelijk waarom dit zo is gedaan.

DeletedUser

Guest

Daarnaast zullen we boven de 40 leden uitkomen, en zal er bij elke intern en of fusie de punten weer bij de eerste 40 uitkomen, waardoor de stam dus in eerste instantie harder zal groeien.

Dus jullie maken een hele berekening of jullie wel nummer 1 worden of niet?

speelt dat voor zo veel mensen mee dan..

het zou me een worst wezen, als ik goede stam zou leiding ging het mij er om of het wel vlot en lekker liep.. die punten konden me gestolen worden.

DeletedUser14450

Guest
leuke ontwikkeling:D Kijken hoe snel ze bij ons zijn en wat er dan gaat gebeuren:p

DeletedUser

Guest
Dus jullie maken een hele berekening of jullie wel nummer 1 worden of niet?

speelt dat voor zo veel mensen mee dan..

het zou me een worst wezen, als ik goede stam zou leiding ging het mij er om of het wel vlot en lekker liep.. die punten konden me gestolen worden.

Je hoeft niet zo boos te doen hoor:p Als er toch iemand is die dat leuk vind omdat bij elkaar op te tellen, laat hem lekker, dat jij dat kei stoer niet interessant vind interesseert mij ook weinig.

DeletedUser

Guest
mooie fusie van twee goeie stammen! kan nog een mooie strijd worden:p
et is trouwens ook gedaan met alle 20-30 speler stammen van rond de jaarwisseling.

DeletedUser16381

Guest

het voordeel van een grote stam :p

DeletedUser

Guest
zie het zo... je gaat er meer plezier aan hebben tienduizenden aanvallen op je te krijgen :O

Daar heb je helemaal gelijk in:D..maar tot dusver heb ik nog nix gezien:(..mijn odd is zo noob op dit moment dat ik gewoon ruzie zoek om aangevallen te worden, maar niemand komt..

maar het is wel erg gesteld dat je een bespreking houdt om te kijken of je met een aantal spelers zo bovenaan de ranglijst gaat komen..

koebeest..hoeveel rode bolletjes had jij gisteren wel niet?

DeletedUser

Guest
die blauwe kan je niet mee tellen he;)als er 5 verkenners door komen maar de rest van aanval sneuvelt;)

DeletedUser

Guest
Kun je fakes die rode bolletjes opleveren dan wel meetellen?

DeletedUser

Guest
neej maar je hebt me ook niet horen zeggen dat je die er bij moet tellen he?:p..wat zal het zijn geweest? 100 clears? volle.

DeletedUser22017

Guest
neej maar je hebt me ook niet horen zeggen dat je die er bij moet tellen he?:p..wat zal het zijn geweest? 100 clears? volle.

Wat zal het geweest zijn? 100 verdedigingsdorpen verloren? Nog meer? 10 leden van je stam die je hebben ondersteund, of deed je het helemaal alleen? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Wat zal het geweest zijn? 100 verdedigingsdorpen verloren? Nog meer? 10 leden van je stam die je hebben ondersteund, of deed je het helemaal alleen? :rolleyes:

Nee was het maar waar dat het op mij was:p

en geen 100 verdedigingsdorpen verloren..misschien 10 hoogstens;)

DeletedUser

Guest
Het feit dat ik met een solo actietje met 30 clears doorkom op een speler die vol zou staan met os van de stam kun je goed noemen? Die clears zijn zo terug, it doesn't hurt me. En Ashura, je moet eens ODA leren tellen:p toch in totaal zo'n 30 neergehaalt.

DeletedUser22017

Guest
Ik geloof dat ik het al een keer gezegd heb hé? Hoogmoed ... ;)

DeletedUser

Guest
30 clears? ik zal eens even kijken voor je want dat haal je denk ik niet jongen..

Odd voor de aanvang van de aanval: 16,38 Mio, na de aanval 22.037.389 mogen jullie uitrekenen hoeveel clears dat zijn geweest;)

Bovenaan