Het nieuwe nivea van Lux

DeletedUser

Guest
Ja ;-)
en interns

-_-

Noobs en interns ferdy81

Da Phoenix

Voorbeeld van de top2 spelers van ViB. Iedereen internt en edelt noobs, zelfs jullie, dus cut out the bullsh*t. :eek:

Benleonard, het is inderdaad leuk om andere stammen te verwijten als interners, maar kijk eerst naar je eigen stamleden, en dan pas kan je ter conclusie komen om anderen als interners te noemen. Pas op, ik heb niet alle leden doorzocht voor het moment, alleen de top 2.

*Sorry Da Phoenix en Ferdy* :(.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
idd ik heb effe gedeft op wereld 10 en kreeg deze pm:

Maaruh Phoenixje bereid je maar voor, ik wou altijd al eens tegen je battlen, dus dat gaat ook zeker wel komen.

Ben wel eens benieuwd of je echt de skills hebt wat men zegt, en niet dat je een Sir E figuur bent. ;)

Ik ben gewoon de beste :p

Oja wat vinden jullie van me nieuwe profiel?:cool:

@alcoholic , waarom post je btw mijn 2e pagina van overnames (ook maar enkele intern)en niet de eerste?
Omdat ik daar normale mensen overneem . Ik heb 1 intern : deviuss

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar zij hebben zich al bewezen ;-)

Lol?

Probeer je nu alles om te praten omdat zij hun al bewezen hebben, en wij zogezegd niet :eek:?

Prachtig excuus, zoals ik al zei, ik keek alleen maar de 2 topspeler van ViB, en er kan nog meer volgen. Dus nogmaal, iedereen is wel eens blij om eens te kunnen internen vanwege geen troepen verlies, of inspanning men moet invoeren ;). Zoals deze tw-stats al zegt, zelfs topspelers doen dit.

Ferdy81 en Da Phoenix heb ik hun prestatie al gezien op andere werelden, en mogen inderdaad top genoemd worden, maar niet direct interners, dus in feite zou het vriendelijk zijn om ons dit ook niet te noemen omdat we ook graag eens internen :).

@alcoholic , waarom post je btw mijn 2e pagina van overnames (ook maar enkele intern)en niet de eerste?

Bwaah, was aan het kijken, en heb gewoon direct gereageerd, en vergeten de pagina terug te slaan ;).

DeletedUser

Guest

1ste pagina zijn noobs hoor
goonies en neuropia tesamen nog geen 500k

DeletedUser25273

Guest
-_-

Noobs en interns ferdy81

Da Phoenix

Voorbeeld van de top2 spelers van ViB. Iedereen internt en edelt noobs, zelfs jullie, dus cut out the bullsh*t. :eek:

Benleonard, het is inderdaad leuk om andere stammen te verwijten als interners, maar kijk eerst naar je eigen stamleden, en dan pas kan je ter conclusie komen om anderen als interners te noemen. Pas op, ik heb niet alle leden doorzocht voor het moment, alleen de top 2.

*Sorry Da Phoenix en Ferdy* :(.

Je mag mijn account gerust onderzoeken op interns en noobs hoor, geen problemen mee.

DeletedUser

Guest
Vergeef me en ik hoop dat ik je zo mag blijven noemen , is niet grof bedoelt ofzo , maar is gewoon makkelijker !

DeletedUser

Guest
Vergeef me en ik hoop dat ik je zo mag blijven noemen , is niet grof bedoelt ofzo , maar is gewoon makkelijker !

is goed hoor
vele noemen mij jaq
maar jackie is ook goed ;)
mm nu een naampje voor jou want da phoenix is te lang en DP vind ik niet leuk (om te type)

DeletedUser25273

Guest
Over jou zal ik maar zwijgen over W7 zeker :eek:. Een goed verdediger wil ik je wel alvast noemen :).

W7? Kijk eens op de spelersaktes van de top 10, je zult versteld staan, maar er zijn er velen die meer internen dan ik en mijn stats tegen InS hoef ik me niet voor te schamen, zie ook accounts kayx22, hoolie, king hoowie recentelijk. AchillesHeero zijn vertrek uit InS, had voor mij niet meer ongelegen kunnen komen, na maanden voorbereiding en nu 130 dorpen binnen, naast de velen die ik al van ze heb.

DeletedUser

Guest

NOT, never be clever...
en dan nog vlug in een andere stam steken, tjah, opdat anderen het niet zouden zien...

Bovenaan