Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser27114

Guest
80% hier nutteloze posts maarja,..
Ik zie FOG zelf niet als een topstam, ik ben co van een FOG-speler dus moet ik dit er maar bij nemen. Het niveau op W8 is zeer laag. De enige spelers die ECHT iets bewezen hebben zitten voor 99% in gummi...:rolleyes:
Careless, grote mond. Als je skills had dan had je geen cluster zoals je nu hebt, ook je od trekt op niets, Achja je leert het nog wel.

Over Gummi,
Gummi is nu de stam die het meest actief is, ik zie ze in de toekomst zeker op nummer 1 staan die dan ook wel verdiend is.

Over FOG,
Als gummi ons nu de oorlog verklaart en met meerdere fronten tegen ons ligt, dan mogen we de boekjes zeker sluiten.

:rolleyes: Het moet niet altijd rozengeur en manenschijn zijn in je stammetje..

DeletedUser23461

Guest
Careless, grote mond. Als je skills had dan had je geen cluster zoals je nu hebt, ook je od trekt op niets, Achja je leert het nog wel.

Over FOG,
Als gummi ons nu de oorlog verklaart en met meerdere fronten tegen ons ligt, dan mogen we de boekjes zeker sluiten.

Jonge, waarom zouden wij in godsnaam onze boeken mogen toedoen als gummi ons nu aanvalt? Dat zeiden ze vorige keer ook en wat was het effect enkele dorpen kunnen overnemen na 2 acties en spelers bij hun gestopt..

Wie mag jij dan wel zijn op W8?

DeletedUser27114

Guest
Jonge, waarom zouden wij in godsnaam onze boeken mogen toedoen als gummi ons nu aanvalt? Dat zeiden ze vorige keer ook en wat was het effect enkele dorpen kunnen overnemen na 2 acties en spelers bij hun gestopt..

Wie mag jij dan wel zijn op W8?

Jongen toch, denk je echt dat gummi spelers weg gingen omdat FOG met wat mixdorpjes aan kwam lopen? Laat me niet lachen..

zit even wat op het stammenforum rond te neuzen, wat zie ik...

The Undercat vandaag om 18:49 uur 0:40:08
The Undercat vandaag om 18:49 uur 0:40:09
The Undercat vandaag om 18:49 uur 0:40:09

Oké als je nu 1 edeltje in die 0:40:08 had, maar 2... + de speler die wordt aangevallen zit dan te janken voor defence, komaan zeg? Dodgen en laten backtimen op 0:40:08 ... Achja het enige wat ze kennen tegenwoordig is volproppen..

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23461

Guest
Jongen toch, denk je echt dat gummi spelers weg gingen omdat FOG met wat mixdorpjes aan kwam lopen? Laat me niet lachen..

Dat zeg ik niet, maar rond dit moment zijn er spelers gestopt. Waaronder Grapexx, weet zelf ook wel dat dit niets had te maken met Fog, of toch voor zover ik weet.

Nu ben je percies wel al wat farser dan een paar weken geleden...

DeletedUser27114

Guest
Dat zeg ik niet, maar rond dit moment zijn er spelers gestopt. Waaronder Grapexx, weet zelf ook wel dat dit niets had te maken met Fog, of toch voor zover ik weet.

Nu ben je percies wel al wat farser dan een paar weken geleden...

Ik ben op koski gegaan voor koski zelf, niet voor die stam. Die stam kan me gestolen worden, het enige wat ik doe als ik inlog voor de stam is » Alle fora als gelezen markeren

Geweldige update :rolleyes:

DeletedUser21298

Guest
Ik ben op koski gegaan voor koski zelf, niet voor die stam. Die stam kan me gestolen worden, het enige wat ik doe als ik inlog voor de stam is » Alle fora als gelezen markeren

Geweldige update :rolleyes:

Stuur mij is een PM ingame met Koski?
Volgens mij ben je een echte faker ...

En als het waar is, wat is er slecht aan onze stam dan? :p

DeletedUser27114

Guest
Stuur mij is een PM ingame met Koski?
Volgens mij ben je een echte faker ...

En als het waar is, wat is er slecht aan onze stam dan? :p

koski vandaag om 21:16 uur
Het lelijke eendje ownd jouw :)

Nog iets?

DeletedUser27114

Guest
Ja, wat noem jij slecht aan FOG dan?

PS: Hoe kom jij aan dat PW?? De echte Koski zou de stam met zijn ex-Oi! vrienden nooit verraden.

Ik ben zijn co idioot, sinds ik erop speel is het offence gedrag verdubbeld.

DeletedUser

Guest
80% hier nutteloze posts maarja,..
Ik zie FOG zelf niet als een topstam, ik ben co van een FOG-speler dus moet ik dit er maar bij nemen. Het niveau op W8 is zeer laag. De enige spelers die ECHT iets bewezen hebben zitten voor 99% in gummi...:rolleyes:

Over Gummi,
Gummi is nu de stam die het meest actief is, ik zie ze in de toekomst zeker op nummer 1 staan die dan ook wel verdiend is.

Over FOG,

lol, lelijke eendje, zwijg jij maar, mijn cluster komt wel, ik denk toekomst gericht^^, is mss wel beter, en beter dan jou is nie moeilijk eh noobie^^
het is idd een grote fout van koski om zo'n noob op zen acc te laten...

DeletedUser

Guest
FOG maakt op een leuke manier kennis met Kiara :D

Suc6 ermee xD

DeletedUser

Guest
Ferdy, wil jij nou eens a.u.b je een beetje inhouden met je arrogante gedrag? Het komt mij langzamerhand mijn strot uit en ik dit is bij wel meer mensen het geval. Constant iedereen zwart maken, volgens jou ben jij de enige goede speler hier op wereld 8. Waarom blijf je hier dan spelen? Wil je iedereen laten zien hoe goed jij bent?

Er zitten wel degelijk goede spelers in FOG. TAoW valt al geruime tijd de stam MERCS aan. Wij hebben veel gratis dorpjes gekregen omdat deze gewoon niet goed werden ondersteunt en er veel inactiviteit heerst. Spelers gaven hun vv door aan FOG-spelers, en opeens ging het niet zo gemakkelijk meer. Edels werden geblokt, clears werden gestopt. Ik twijfel er niet aan dat FOG bestaat uit slechte spelers. FOG draait ook al een lange tijd in de top en deze positie zullen zij niet snel verliezen.

DeletedUser

Guest
Ferdy, wil jij nou eens a.u.b je een beetje inhouden met je arrogante gedrag? Het komt mij langzamerhand mijn strot uit en ik dit is bij wel meer mensen het geval. Constant iedereen zwart maken, volgens jou ben jij de enige goede speler hier op wereld 8. Waarom blijf je hier dan spelen? Wil je iedereen laten zien hoe goed jij bent?

Er zitten wel degelijk goede spelers in FOG. TAoW valt al geruime tijd de stam MERCS aan. Wij hebben veel gratis dorpjes gekregen omdat deze gewoon niet goed werden ondersteunt en er veel inactiviteit heerst. Spelers gaven hun vv door aan FOG-spelers, en opeens ging het niet zo gemakkelijk meer. Edels werden geblokt, clears werden gestopt. Ik twijfel er niet aan dat FOG bestaat uit slechte spelers. FOG draait ook al een lange tijd in de top en deze positie zullen zij niet snel verliezen.

Oei Oei nu krijg ik me toch een portie opbouwende positieve Feedback om de oren, Prima vind mij een arrogante egocentrische narcistische Klootzak, Prima toch :p

Ik denk dat jouw perceptie van de werkelijkheid toch echt je eigen probleem is. Verder zal het me jeuken dat tegenstanders die op onze edelroute liggen mij niet aardig vinden xD Prima toch :p Vooral volhouden deze visie xD Verder heb ik de tijd van bewijzen al achter me gelaten en mij boeien ranks enz niet meer die fase ligt achter me, Crushing Noobs is mijn doelstelling atm :p

DeletedUser21298

Guest
Oei Oei nu krijg me toch een portie opbouwende positieve Feedback om de oren, Prima vind mij een arrogante egocentrische narcistische Klootzak, Prima toch :p

Ik denk dat jouw perceptie van de werkelijkheid toch echt je eigen probleem is. Verder zal het me jeuken dat tegenstanders die op onze edelroute liggen mij niet aardig vinden xD Prima toch :p Vooral volhouden deze visie xD Verder heb ik de tijd van bewijzen al achter me gelaten en mij boeien ranks enz niet meer die fase ligt achter me, Crushing Noobs is mijn doelstelling atm :p

Ferdy!! Dit topic gaat niet over jou, je moet jezelf hier niet gaan promoten.
Als je een fan-topic wil maak dan maar je eigen topic aan :eek:

Prima vind mij een arrogante egocentrische narcistische Klootzak:

Geef je hem geen gelijk dan? Je weet jezelf toch mooi te beschrijven :D

DeletedUser

Guest
Ferdy!! Dit topic gaat niet over jou, je moet jezelf hier niet gaan promoten.
Als je een fan-topic wil maak dan maar je eigen topic aan :eek:

ik zelf promoot me niet, ik word gepromoot, ik reageer volgens de wet van Newton, Actie is reactie....Als je een fan topic wil maken dan moet je dit maar doen :rolleyes:

De arrogante egocentrische narcistische Klootzak heeft gesproken...

DeletedUser17106

Guest
hahaha :)
Dat 'mensen' hier nog op reageren (net als ik trouwens).

Leuk dat ze quote op quote in elkaar opgaan en met stats.komen .

Misschien is het nivea van Fog niet hoog maar dat lees ik niet af aan de ranglijst,het is tenslotte het resultaat dat telt en de fun,toch?Of gaat het om dat ene dorp dat je geëdelt hebt binnen de seconde van ons ,Chapau.

Ach weet je jullie hebben allemaal gelijk ,maar ik weet wel beter "quote van een bekende"

Ik wil niks toevoegen hoor ,maar vind het wel grappig hoe gefrustreerd sommige kunnen zijn .

Bovenaan