Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
Leer jij nu eerst maar is Deffen voordat je hier poppie Joppie gaat uithangen, 2 weken geleden was je nog aan het huilen :eek:

Nee dat was Demo73:rolleyes:.
Hier ga ik weer veel commentaar op krijgen, but I don't care ^^
En weet je niks fatsoendelijks te zeggen, ga je maar oude koeien uit de sloot halen.

DeletedUser

Guest
Nee dat was Demo73:rolleyes:.
Hier ga ik weer veel commentaar op krijgen, but I don't care ^^
En weet je niks fatsoendelijks te zeggen, ga je maar oude koeien uit de sloot halen.

idd, iedereen weet gewoon dat ik gelijk heb, je stelt geen drol voor op Tw en je gaat hier pooppie Joppie doen, dat jij jezelf nog op w8 durft laten zien na die wanvertoning van je.....

DeletedUser

Guest
op welke manier, VIP gebruikt zen bg's enkel om er nu winst uit te halen, om vijanden zo aan te kunnen...
anders zouden ze niet zo vlug gaan...
maar eenmaal VIP naast TSB geheel komt te liggen, zal de bg vlug over zijn...
nuja, dat gaat niet gebeuren , want ik blijf hiero mooi^^

Als er geen winst voor een stam te behalen valt uit een Bondgenootschap is er een verbond voor niks. Elke stam wilt uit zijn bondgenootschap winst kunnen halen.. En dat is dan ook precies wat wij met onze bondgenoten afspreken.

Maar ja, daar heeft Careless geen kaas van gegeten, want toen hij nog leider was van CoA werd de ene na de andere stam bondgenoot. Onze spion had toen der tijd nog een lamme arm eraan overgehouden om alles over te tikken :p

DeletedUser

Guest
idd, iedereen weet gewoon dat ik gelijk heb, je stelt geen drol voor op Tw en je gaat hier pooppie Joppie doen, dat jij jezelf nog op w8 durft laten zien na die wanvertoning van je.....

Ik speel ook nog ingame :D!
En ik vind dat jij ook wel stoer doet:cool:.
Maar iedereen kan dat op een computer spelletje he, mama zal wel trots zijn:eek:

DeletedUser21298

Guest
Als er geen winst voor een stam te behalen valt uit een Bondgenootschap is er een verbond voor niks. Elke stam wilt uit zijn bondgenootschap winst kunnen halen.. En dat is dan ook precies wat wij met onze bondgenoten afspreken.

Maar ja, daar heeft Careless geen kaas van gegeten, want toen hij nog leider was van CoA werd de ene na de andere stam bondgenoot. Onze spion had toen der tijd nog een lamme arm eraan overgehouden om alles over te tikken :p

Klopt wel wat je zegt maar Care bedoelt dat van de moment dat jullie edelruimte nodig hebben wanneer jullie tegen TSB komen te liggen dat de BG snel zal opgezegd zijn en VIP zich zal richten tegen TSB.

DeletedUser16381

Guest
Klopt wel wat je zegt maar Care bedoelt dat van de moment dat jullie edelruimte nodig hebben wanneer jullie tegen TSB komen te liggen dat de BG snel zal opgezegd zijn en VIP zich zal richten tegen TSB.
dat is een deel van het spel, als jij volledig vastzit aan een bg, dan geef je die toch op op?:eek:

DeletedUser

Guest

Ok, FoG wil duidelijk dat wij potje oorlog met hun wil voeren, terwijl Wereld speler grotendeels king kickte van wegen onze en de relaties.
Succes met jullie 3 fronten oorlog.

DeletedUser21298

Guest
Ok, FoG wil duidelijk dat wij potje oorlog met hun wil voeren, terwijl Wereld speler grotendeels king kickte van wegen onze en de relaties.
Succes met jullie 3 fronten oorlog.

Ten eerste, ik heb gemerkt dat jullie ons zomaar ineens begonnen aanvallen. Ik dacht namelijk dat de relatie FOG/VIP nog steeds intact was al was de fusie tussen onze stammen toen op niets uitgedraaid.

Ten tweede, we hebben al 3 fronten oorlog ;)

DeletedUser

Guest

denkje?:eek:
toen ik terug kwam in CoA hadden ze plots rond de 10 bg's, enkel voor de gedeelde fora-.-
sindsdien is er geen meer bijgekomen^^
daar zorgde ik wel voor:p
velen zijn ook gedeleted, waar ik ook voor zorgde...

leer eerst es je bronnen echt te verifieren, noobie, ipv zomaar wat er op los te praten...

DeletedUser16381

Guest
Ten eerste, ik heb gemerkt dat jullie ons zomaar ineens begonnen aanvallen. Ik dacht namelijk dat de relatie FOG/VIP nog steeds intact was al was de fusie tussen onze stammen toen op niets uitgedraaid.

vip, gummi en TAoW.

DeletedUser

Guest

Je praat over maanden geleden, FoG kwam met dit plan af en ik heb meteen in alle eer en geweten neen gezegd. Wel heb ik het voorgelegd in de stam maar gezegd dat het niet de bedoeling was hier op in te gaan.
Het zelfde deed wereldspeler, de enigste speler waar ik diplomatiek respect voor heb binnen FoG.

DeletedUser21298

Guest
tegen een stam alleen al zouden ze verliezen :eek:

Wij werden al aangevallen sinds geruime tijd door TAoW (toen VICA), TSB en ~CK~ toen Gummi ineens met een verrassingseffect bij ons op de koffie kwam. Desondanks staan wij nog altijd goed.

Ik zeg het je, veel stammen onderschatten ons. Kijk maar naar Gummi. Gummi daarentegen werd overschat.

DeletedUser

Guest
Dit is een welles, nietes spelletje.
Is Kingrichard een slechte aanwinst geweest? JA
Is king richard geëdeld toen hij in FoG zat? JA

Verder wil ik hier niet veel meer aan toevoegen, het doet me denken aan CoA
Na 1000 dorpen verlies bleven ze alles ontkennen, maar als je vroeg wat deden JULLIE al, dan kwam er niets uit. Inactief/actief , Noob of geen Noob, FoG draagt de verantwoordelijkheid. Speler 1 is afgemaakt, hoe je het nu draaien of keren zal.

DeletedUser19878

Guest
PS: Over NEC: Hij heeft de aanvallen van een tiental spelers op zijn eentje afgeslagen zonder os ;)

Excuse me??? Moet ik os rapportjes eens doorsturen? k Heb toch lekker 6 dorpen overgenomen. Idd, geen kwaliteit maar kwantiteit. :)

DeletedUser23461

Guest
Excuse me??? Moet ik os rapportjes eens doorsturen? k Heb toch lekker 6 dorpen overgenomen. Idd, geen kwaliteit maar kwantiteit. :)

Gelukkig voor jullie dat hij daar nog geen troepen had, want met jullie timing is er anders niet veel werk. Is toch wat ik heb kunnen zien toen ik VV was van een speler die onder vuur lag van jullie. Enige dat kon timen was Nec, spijtig dat ik daar ook geen troepen had. Anders hadden jullie tijdens mijn VV tijd geen dorpen kunenn overnemen. Nu een paar maar is al even geleden, maar ik zie jullie binnenkort weer :), als jullie dan nog gaan aanvallen op die speler

DeletedUser

Guest
Re: Het nieuwe niveau van Fog

Haha, je beste edeltrein was vier edels in vier seconde geloof ik. Nu kan je dus beter niet zo heel trots zijn op zes gratis dorpen.
Alleen Okidokie krijgt ze vooralsnog in één seconde bij mijn dorpen...

Ik behoud voldoende dorpen daar tussen |TSB| leden in om nog gevaarlijk te blijven. :cool:

DeletedUser

Guest
Dit is een welles, nietes spelletje.
Is Kingrichard een slechte aanwinst geweest? JA
Is king richard geëdeld toen hij in FoG zat? JA

Verder wil ik hier niet veel meer aan toevoegen, het doet me denken aan CoA
Na 1000 dorpen verlies bleven ze alles ontkennen, maar als je vroeg wat deden JULLIE al, dan kwam er niets uit. Inactief/actief , Noob of geen Noob, FoG draagt de verantwoordelijkheid. Speler 1 is afgemaakt, hoe je het nu draaien of keren zal.

en onze ben is een grote halfgod...:cool:
ben, je wordt gewoon irriterend, hou je mond maar^^
leef je nog wat ingame uit.
tenige waarop jij commentaar hebt is op andere, maar kijk eerst es naar jezelf....

Bovenaan