Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser

Guest
Re: Het nieuwe niveau van Fog

lol, jij, leer eerst timen, keer dan trg^^

care, zucht.. ik praat je niet graag tegen maar, Tandorra heeft in de oorlog tegen coa toch heel wat kunnen pakken, dat respecteer ik zeer. Coa daarin tegen al zeg ik het liever niet heeft nauwelijks weerstand kunnen bieden, sorry voor alle ex-coa leden, maar hier is toch een stukje waarheid, ik moet er bij zeggen dat het grotendeels kwam door spionage enz enz. Alleen care, vertel mij eens. bewijs jij maar eens dat brammie, ccsandokan en king richard konden timen.

Je kan wel zeggen, ja king richard is er uit gegooid, maar als jullie dit niet zeker wisten hadden jullie hem niet de stam in moeten halen.

DeletedUser

Guest

care, zucht.. ik praat je niet graag tegen maar, Tandorra heeft in de oorlog tegen coa toch heel wat kunnen pakken, dat respecteer ik zeer. Coa daarin tegen al zeg ik het liever niet heeft nauwelijks weerstand kunnen bieden, sorry voor alle ex-coa leden, maar hier is toch een stukje waarheid, ik moet er bij zeggen dat het grotendeels kwam door spionage enz enz. Alleen care, vertel mij eens. bewijs jij maar eens dat brammie, ccsandokan en king richard konden timen.

Je kan wel zeggen, ja king richard is er uit gegooid, maar als jullie dit niet zeker wisten hadden jullie hem niet de stam in moeten halen.

ik wist dat wel, maar blijkbaar zijn ze in staat om te groeien , toch redelijk, zonder dat ze kunnen timen
kijk naar tandorra, die kan dat ook maar half en heeft ook al 2,5 mil
brammie leert het wel, en cc ook.
geen nood
en anders, tja, als ze zich zo kunnen redden, wie zijn wij dan om er commentaar op te hebben?

zeker niet, van die 23 dorpen diek ik zelf alleen gepakt hebt zie je nix^^

DeletedUser30190

Guest

lol, jij, leer eerst timen, keer dan trg^^

Ik wist niet dat timen een voorwaarde was om hier te mogen reageren. In dat geval vraag ik me af wat jij hier doet. Of ben je al verbetert sinds de laatste keer dat je mij aanviel?

DeletedUser

Guest

Ik wist niet dat timen een voorwaarde was om hier te mogen reageren. In dat geval vraag ik me af wat jij hier doet. Of ben je al verbetert sinds de laatste keer dat je mij aanviel?

veel verbeterd:p
en jou aanviel?
ik heb jou nog nooit aangevallen met edelpogingen^^, was gewoon af en toe fake en dump
zoals die clear, dat dorpje heb ik speciaal gemaakt voor te dumpen op TSB
btw, wistje dat ik stenSv zelfst met 300lc clearo_O

DeletedUser

Guest
16.03.
18:21 brammie100 is in de stam toegetreden.

Deze speler is een speler die nog op gang moet komen
en Tonetje, jij moet niet constant zitten klagen NOOB
waar is de tijd dat jij hem smeekte opdat ie jou niet aanvallen zou....-.-

care dit schreef jij net, Toen ik hem '' zoals jij zei smeekte '' speelde ik net pas tribal, wereld 8 is ook mijn begin wereld, Je gaat mij niet vertellen dat jij in de eerste 2 maanden al ervaren was. Nu is het omgedraaid, het ging op de dorpen van mcool en hij wou er een stuk of 10 hebben, hij smeekte mij. Daarnaast kwam die tot conclusie dat 4 dorpen voor hem genoeg waren.

Je zei ook over king richard dat hij is weg gepest door stufdoos? als ik het nog goed weet viel hij met 2 accounts aan, met joshuaa15 en king richard 2, terechte ban dus.

DeletedUser

Guest
16.03.
18:21 brammie100 is in de stam toegetreden.

Deze speler is een speler die nog op gang moet komen
en Tonetje, jij moet niet constant zitten klagen NOOB
waar is de tijd dat jij hem smeekte opdat ie jou niet aanvallen zou....-.-

care dit schreef jij net, Toen ik hem '' zoals jij zei smeekte '' speelde ik net pas tribal, wereld 8 is ook mijn begin wereld, Je gaat mij niet vertellen dat jij in de eerste 2 maanden al ervaren was. Nu is het omgedraaid, het ging op de dorpen van mcool en hij wou er een stuk of 10 hebben, hij smeekte mij. Daarnaast kwam die tot conclusie dat 4 dorpen voor hem genoeg waren.

Je zei ook over king richard dat hij is weg gepest door stufdoos? als ik het nog goed weet viel hij met 2 accounts aan, met joshuaa15 en king richard 2, terechte ban dus.

je weet wel waarover ik het heb ton, ik ga niet alles mooi publiekelijk plaatsen...

ik ben nog altijd NOOB:D
And I'm proud of it^^

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd niet care, stuur maar in een pm lees ik het wel.

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd niet care, stuur maar in een pm lees ik het wel.

je weet het meer dan gng over king, verdere uitwijking doe ik niet, mss moet je maar es stil staan bij jezelf en denken wat je de laatste dagen al allemaal gedaan hebt...

DeletedUser

Guest
We hadden het hier over brammie100 lees voorgaande berichten.

DeletedUser

Guest
Dan heb ik het verkeerd gezien, Toch zou ik graag een mededeling willen met daarin dat gene dat je bedoeld.

DeletedUser

Guest
Laat het toppic open tot we aan de volgende speler zijn om af te maken;)

DeletedUser

Guest
tuurlijk^^
en die zal je lang behouden eh....
LOL
aan alle bg's van VIp, hou altijd een rugdekking in de buurt.
want vip doet enkel iets in hun eigen voordeel.

Hierbij moet ik effen jou onderbreken.
Is het niet de bedoeling dat je zoveel mogelijk doet voor eigen stam?

DeletedUser

Guest
Hierbij moet ik effen jou onderbreken.
Is het niet de bedoeling dat je zoveel mogelijk doet voor eigen stam?

op welke manier, VIP gebruikt zen bg's enkel om er nu winst uit te halen, om vijanden zo aan te kunnen...
anders zouden ze niet zo vlug gaan...
maar eenmaal VIP naast TSB geheel komt te liggen, zal de bg vlug over zijn...
nuja, dat gaat niet gebeuren , want ik blijf hiero mooi^^

DeletedUser

Guest
op welke manier, VIP gebruikt zen bg's enkel om er nu winst uit te halen, om vijanden zo aan te kunnen...
anders zouden ze niet zo vlug gaan...
maar eenmaal VIP naast TSB geheel komt te liggen, zal de bg vlug over zijn...
nuja, dat gaat niet gebeuren , want ik blijf hiero mooi^^

Oke dan.

Trouwens, PrinceV, weet je niet hoe je niveau moet schrijven:rolleyes:?

DeletedUser16381

Guest
misschien schreef hij het expres, nivea ken ik ook ergens van:rolleyes:

Bovenaan