Het nieuwe nivea van Fog

DeletedUser21298

Guest
Al zou gummi in het verleden meer schade hebben geleden, als ik de stats van de laatste week van fog eens bekijk zie ik toch echt wel bij een paar spelers een aardige punten daling. King richard 2, hoeveel heeft hij al verloren? en dat moet dan FOG voorstellen? ccsandokan is de laatste dagen ook niet gegroeit.. En dat moeten dan perfecte leden voorstellen? Uberhaupt als ik het goed begreep ging FOG in onderhandeling met ~ck~? Is Fog dan niet heel erg gezonken... Ik ga nog liever dood dan dat ik met het laagste van het laagste zou samenwerken om een overwinning te behalen...

Probeer maar eens een aanval te sturen naar cc, dan zie je de reden waarom ze niet groeien ;)

DeletedUser

Guest
Probeer maar eens een aanval te sturen naar cc, dan zie je de reden waarom ze niet groeien ;)

Dan weten jullie wel wat jullie hebben binnengehaald. Goed bezig FOG, zoals ik al zei, het duurt geen 2 weken of FOG staat weer op de plek waar die hoort, nummer 2..

DeletedUser21298

Guest
Dan weten jullie wel wat jullie hebben binnengehaald. Goed bezig FOG, zoals ik al zei, het duurt geen 2 weken of FOG staat weer op de plek waar die hoort, nummer 2..

Iedereen maakt wel eens foutjes, bovendien weet jij de reden hier niet achter en is deze block slechts een belachelijke straf.

2 weken en naar nummer 2 zeg je? Dat zal niet het geval zijn zonder recruiting bij de andere topstammen.

DeletedUser

Guest
Iedereen maakt wel eens foutjes, bovendien weet jij de reden hier niet achter en is deze block slechts een belachelijke straf.

2 weken en naar nummer 2 zeg je? Dat zal niet het geval zijn zonder recruiting bij de andere topstammen.

Het was een grote fout ja.. Ik weet niet wat de fout van cc was, dat klopt, weet ook niet wat er met hem gaat gebeuren en waar dit toe heeft geleidt, alleen als ik het zo bekijk ziet het er niet best uit. king richard daalt met de dag, dat betekent dat als we bij jullie stamakte kijken er heel wat verliezen komen te staan, zo kom je niet sterk naar buiten. Maar wat is de reden van cc dan als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

DeletedUser16256

Guest
Mooie post PrinceV ... ik deel je mening grotendeels wel.

DeletedUser

Guest
Dus ja als nummer 1 worden een doel is en daarom edelvoer toe laat tot je stam :rolleyes:

ik kies toch liever voor kwaliteit ipv kwaniteit :eek:

DeletedUser21298

Guest
Dus ja als nummer 1 worden een doel is en daarom edelvoer toe laat tot je stam :rolleyes:

ik kies toch liever voor kwaliteit ipv kwaniteit :eek:

Ff het "kwaliteitgerecruteer" van Gummi:

Die baszuigtbal, stamhopper hebben jullie toch ook gerecruit?
Dan Demunck, pas bij jullie en hij wordt al geïnterned ;)
Tenslotte, de heraanwerving van IWGBN: Waarom dit bijna hopeloos account terug binnenhalen? Het heeft overal nog losse slingeringen liggen tussen =UD= en FOG.

Sorry hoor, maar ik schat stammen zoals CHIQ., VIP en ons toch hoger in momenteel dan Gummi hoor ;) (No offence :D)
Het enige wat je stam nog heeft is naambekendheid.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry hoor, maar ik schat stammen zoals CHIQ., VIP en ons toch hoger in momenteel dan Gummi hoor ;) (No offence :D)
Het enige wat je stam nog heeft is naambekendheid.

Dit antwoord van je impliceert het ondewerp "Het niveau van FOG"

Verder is Gummi een team en hebben we een basis van kwaliteit, jullie basis ligt bij de mass Def.tool en de ondersteuningsknop en het gratis dorpjes topic op jullie forum xD

Enige beetje speler in FOG was de oude Djock en Casual Day, de rest is gewoon heerlijk edelvoer, net zoals jij ook bent ;)

Damm wat ben ik toch lekker Narcistisch vandaag xD

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21298

Guest
Dit antwoord van je impliceert het ondewerp "Het niveau van FOG"

Verder is Gummi een team en hebben we een basis van kwaliteit, jullie basis ligt bij de mass Def.tool en de ondersteuningsknop xD

Enige beetje speler in FOG was de oude Djock en Casual Day, de rest is gewoon heerlijk edelvoer :p

Ik zal eens zeggen wat het verschil is tussen FOG en Gummi, dit verklaart dan ook direct het massale verschil in ODA.

Gummi is een stam die zo goed als zeker op 2/3de offence draait (mss zelfs meer), hadden we o.a. goed gemerkt bij GrapeXX, aangezien zij deze naambekendheid hadden en bij het begin van w8 sterk uit de hoek kwamen (jaja door het meer hebben aan offence) kreeg Gummi naambekendheid. Maar deze naambekendheid kregen ze ook omdat er toch enkele topspelers in zaten zoals GrapeXX, Demo73 (nog wat anderen ook) en hun goede leiding (neen niet Bappos, maar DC).

Gummi had niet of nauwelijks tegenstand tegengekomen bij hun veroveringen omdat de spelers die ze aangevallen hebben niet of nauwelijks tegenaanvallen deden.

FOG daarentegen is een stam die zich meer richt op defence omdat zij een kleinere naambekendheid hadden dan het "grote Gummi" (2/3) deze stam kreeg in tegenstelling tot Gummi wel tegenstand van verschillende stammen en heeft een paar van deze stammen al opgeruimd. FOG werd bijna heel de looptijd van w8 (eerst was het CHIQ.) de nummer 1 internende stam genoemd. Dit kwam vooral omdat deze mistige krijgers hun dorpenbouwers en MB's in de stam MBS verzamelt hebben maar ook omdat er altijd wel iemand was die geen tijd meer had voor TW --> fusies en hier en daar een intern.

Deze veroveringen op de dorpenbouwers binnen MBS werd door verschillende stammen gezien als interns terwijl zijzelf in werkelijkheid ook dorpenbouwers hadden.

PS: Ferdy: Djock en Nobelpride waren idd zeer goede spelers binnen FOG, maar denk je nu echt dat deze stam enkel draaide/draait op deze spelers?

DeletedUser

Guest
PS: Ferdy: Djock en Nobelpride waren idd zeer goede spelers binnen FOG, maar denk je nu echt dat deze stam enkel draaide/draait op deze spelers?

Jipp, zij begrepen het spelletje enigzins, jullie kunnen net zo goed allemaal Solo gaan want jullie zitten in een bij elkaar geraapt bende, zonder visie, zonder leiding, maar goed komt tijd komt raad en ik kan je vertellen dat als ik voorspellingen doe ik altijd gelijk heb ;) (zie mijn propaganda topics op w11 bijvoorbeeld of op w8 een paar maanden geleden) zoniet dan toch :p. Ik zal maar weer is een leuk stukje over w8 gaan tikken, wordt tijd dat er weer is wat diepgang dmv een goed stuk leesvoer komt xD

DeletedUser21298

Guest
Jipp, zij begrepen het spelletje enigzins, jullie kunnen net zo goed allemaal Solo gaan want jullie zitten in een bij elkaar geraapt bende, zonder visie, zonder leiding, maar goed komt tijd komt raad en ik kan je vertellen dat als ik voorspellingen doe ik altijd gelijk heb ;) (zie mijn propaganda topics op w11 bijvoorbeeld of op w8 een paar maanden geleden) zoniet dan toch :p. Ik zal maar weer is een leuk stukje over w8 gaan tikken, wordt tijd dat er weer is wat diepgang dmv een goed stuk leesvoer komt xD

Toen de oorlog tussen onze stammen begon, waren zij niet diegene die actief aan het spelen waren. Zij waren toen al aan het stoppen. Bovendien hebben we ons goed afgeweerd desondanks we aanvallen kregen van bijna elke windrichting :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Toen de oorlog tussen onze stammen begon, waren zij niet diegene die actief aan het spelen waren. Zij waren toen al aan het stoppen. Bovendien hebben we ons goed afgeweerd desondanks we aanvallen kregen van bijna elke windrichting :rolleyes:

uuuhm ik snap je toevoeging niet, is dit een reactie op mijn post? Ik zie het verband niet, verder ben ik 2 a 3 mnd inactief geweest op w8 dus ja je kan me zo ongeveer nog alles wijsmaken. Betreft stam zijn jullie ongeveer als ~CK~ alleen die hebben iets meer leden ;)

DeletedUser21298

Guest
uuuhm ik snap je toevoeging niet, is dit een reactie op mijn post? Ik zie het verband niet, verder ben ik 2 a 3 mnd inactief geweest op w8 dus ja je kan me zo ongeveer nog alles wijsmaken. Betreft stam zijn jullie ongeveer als ~CK~ alleen die hebben iets meer leden ;)

Lees het mss nog eens, kan wel helpen ;)

Dat je ons vergelijkt met die massa-noobstam zegt veel over je eigen niveau (correcte spelling :D)

DeletedUser

Guest
Re: Het nieuwe niveau van Fog

Verder idd domme move om TSB te leaven voor FOG, het feit dat ze die NEC of zoiets aanvallen omdat hij richting FOG verhuisde getuigd van al meer activiteit dan dat FOG al in maanden gepresteerd heeft ;)
Je kan hier natuurlijk niet juist over oordelen. Je kent veel te weinig feiten.

Het overgrote deel van mijn dorpen is gevestigd op K53. Een heel stuk verderop heb ik hier en daar wat geïnterned van |TSB| toen ik daar nog onderdeel was.
De afstand varieert van 30 tot 70 uur met :zwaard:. Doordat ik eigenlijk niet voorbereid was op deze massa-aanval van |TSB|, heb ik nu bijna geen middelen om goed te kunnen verdedigen.
In zulke kleine clustertjes van 4 tot 13 dorpen, waarbij je een (aantal) dag(en) moet wachten op OS, moet je ontzettend veel dodgen en taggen.
Dat lukt me aardig, maar gezien de kwantiteit (kwaliteit ontbreekt vaak) van de aanvallen, is het vrijwel onmogelijk alles te behouden.

Dus, FOG was zeker wel met mij bezig in de tijd dat ik nog bij |TSB| zat, alleen had ik toen de middelen om mezelf goed te kunnen verdedigen.
Vandaar dat zij maandenlang geen dorp van me hebben weten te pakken. Nu heb ik clustertjes met overal |TSB| om me heen.
Die middelen ontbreken nu nog even en tot die tijd is het hard werken om dorpen te behouden.
En wanneer alles stabiel is, is het tijd om de tegenaanval in te zetten.

DeletedUser30190

Guest

Je kan hier natuurlijk niet juist over oordelen. Je kent veel te weinig feiten.

Het overgrote deel van mijn dorpen is gevestigd op K53. Een heel stuk verderop heb ik hier en daar wat geïnterned van |TSB| toen ik daar nog onderdeel was.
De afstand varieert van 30 tot 70 uur met :zwaard:. Doordat ik eigenlijk niet voorbereid was op deze massa-aanval van |TSB|, heb ik nu bijna geen middelen om goed te kunnen verdedigen.
In zulke kleine clustertjes van 4 tot 13 dorpen, waarbij je een (aantal) dag(en) moet wachten op OS, moet je ontzettend veel dodgen en taggen.
Dat lukt me aardig, maar gezien de kwantiteit (kwaliteit ontbreekt vaak) van de aanvallen, is het vrijwel onmogelijk alles te behouden.

Dus, FOG was zeker wel met mij bezig in de tijd dat ik nog bij |TSB| zat, alleen had ik toen de middelen om mezelf goed te kunnen verdedigen.
Vandaar dat zij maandenlang geen dorp van me hebben weten te pakken. Nu heb ik clustertjes met overal |TSB| om me heen.
Die middelen ontbreken nu nog even en tot die tijd is het hard werken om dorpen te behouden.
En wanneer alles stabiel is, is het tijd om de tegenaanval in te zetten.

Het getuigt toch niet echt van slim spelinzicht dat je geen aanval van |TSB| verwacht had, nadat duidelijk was dat jij informatie door hebt gespeeld aan FOG. En je natuurlijk na een massale verdediging van onze kant tegen FOG ineens overstapt naar FOG. En als je het zelf zou hebben gered waarom mochten de verdedigende troepen dan niet weggehaald worden?

En tja, of het nou kwantiteit of kwaliteit qua aanvallen is, als het doel maar behaald wordt.
Ik zal in ieder geval met smart wachten op jouw kwaliteit-hoge aanvallen en veel plezier in FOG. Waar je denk ik goed thuis past, aangezien je de gebruikelijke FOG-arrogantie al hebt overgenomen en de smoezen al klaar hebt liggen.

DeletedUser

Guest

Het getuigt toch niet echt van slim spelinzicht dat je geen aanval van |TSB| verwacht had, nadat duidelijk was dat jij informatie door hebt gespeeld aan FOG. En je natuurlijk na een massale verdediging van onze kant tegen FOG ineens overstapt naar FOG. En als je het zelf zou hebben gered waarom mochten de verdedigende troepen dan niet weggehaald worden?

En tja, of het nou kwantiteit of kwaliteit qua aanvallen is, als het doel maar behaald wordt.
Ik zal in ieder geval met smart wachten op jouw kwaliteit-hoge aanvallen en veel plezier in FOG. Waar je denk ik goed thuis past, aangezien je de gebruikelijke FOG-arrogantie al hebt overgenomen en de smoezen al klaar hebt liggen.
Over de verdediging terugsturen... Ik verwacht natuurlijk wel dat ze nog eens langskomen. En aangezien het de laatste keer mislukte, verwachte ik een aanval van vele spelers. Pas dan zou ik in de problemen komen zonder OS.
Ik ga die OS echt niet terugsturen, al was het zo dat een maand geleden de helft al lang teruggetrokken was.

En inderdaad, ik heb me snel aangepast en voel me prima thuis in FOG. :)

DeletedUser

Guest

eindelijk iemand met verstand, ik bewonder de manier van spelen van tandorra al een tijdje, ze is een goede speelster, heb ook aardig wat respect voor TSB en als de dingen die hier boven staan kloppen is het toch van een zeer laag niveau NEC europa.

Daarnaast zie ik dat FOG king richard 2 er uit heeft gegooid, of ging hij op vrij willige basis. Het eerste goede besluit in maanden, goed dat jullie dat nu pas in zien. Des te meer edelvoer voor VIP.

DeletedUser

Guest
LOL
weeral een afbreek topic over FOG
wel, ik zal ook es men zegje doen^^
1 maal maar:p
dus lees goed.

allereerst dank aan PrinceV
is een mooi begintopic, is niet zoveel ondersteund met spitwerk in de geschiedenis, maar, kvind het al bij al een mooie post.
ook dank bij mijn stukje:D
al weet ik men steekjes ze:p
soms kan ik het niet laten^^

ik ben het af en toe ook niet eens met het recruteren in FOG
er zijn een aantal leden waarbij ik ook mijn bedenkingen heb.
maar 1 ding zijn jullie verkeerd.
en dat is de leiding van FOG voor schut zetten.
The Undead Emporer heeft meer skills dan vele andere stammen samen.
wie denkje heeft in tijde van oorlog vaak vv gedaan tot een gat in de nacht van de grote spelers opdat ze minimale verliezen zouden lijden, en opdat gummi ff op zen neusje hebben zou...
om terug te keren op de laatste recruits van de maand maart:

06.03.
21:23 Great General is in de stam toegetreden.

Deze speler is perfect in staat om zichzelf te onderhouden, ook al ligt ie daar werkelijk afgezonderd.
wie doet hem na?

10.03.
10:43 spyboy is in de stam toegetreden.

Deze speler ken ik persoonlijk niet, vind het persoonlijk een fout van FOG, alhoewel deze speler zich in de toekomst waarschijnlijk wel zal bewijzen.

16.03.
18:21 brammie100 is in de stam toegetreden.

Deze speler is een speler die nog op gang moet komen
en Tonetje, jij moet niet constant zitten klagen NOOB
waar is de tijd dat jij hem smeekte opdat ie jou niet aanvallen zou....-.-

17.03.
09:37 karen90 is in de stam toegetreden.

ik zie niet echt in wat het nut was van deze recruit, maar ze heeft zich inmiddels al ontpopt, en haar ligging is mooi, zo kan FOG ck in k 65 nog beter pakken, wat daar hun hoofdtarget is

23.03.
21:02 Spunky2008 is in de stam toegetreden.

tja, die ken ik niet echt.

24.03.
18:42 ccsandokan is in de stam toegetreden.

Wederom een oud-CoA strijder.
maar ik denk niet dat VIP die zo gauw weg zou krijgen.
is getalenteerder dan men denkt, al heeft men in VIP over iedereen wel een gedachtje, maar van zou gauw men VIP op iets duidt, zwijgen ze toch maar weer...

25.03.
13:10 careless is in de stam toegetreden.

ik kan moeilijk mezelf bespreken eh:p
kwn, kan nog veel beter ze:p
clusters worden gedicht, nieiwe worden gesticht, ODA, daar wordt aan gesleuteld, ook men niveau, daar werk ik wat aan, maar er is toch niets leuker dan VIP af te kraken he^^

25.03.
18:27 Necronoxz is in de stam toegetreden.

Net zoals mercje al zei, is een zeer goede speler, gezien ie gummi weet af te houden^^

26.03.
19:59 king richard 2 is in de stam toegetreden.

Voor deze ben ik deels zelf verantwoordelijk.
ik en stafke wilden alle CoA leden toch een degelijke stam geven, en niet de massastam ck...
ik wist dat ie voor problemen zorgen zou, maar vind ook dat zijn kick terecht is.
VIP heeft hem zover kunnen brengen om hem op een achterbakse manier te laten blokken, door hem zo te irriteren, vooral door spelers die hem al beter kennen, he stufdoos, alias tonetje^^

28.03.
18:30 NEC-Europa is in de stam toegetreden.

deze speler is 1 van de beste recruiten denkik
eindelijk moet ik men strijd tegen TSB niet meer alleen doen^^
nu kunnen we mooi noord en zuid bestoken, er staat TSB nogal wat te wachten^^

ZO, dit zijn ze.

Ow en VIP, hou maar ff jullie ond ze.
door het recruiten van stufdoos, waarmee je king richard pakt, ben je echt wel pro ze....( sarcastisch...)
ik kan maar zeggen, dat een aantal spelers die hiero antwoorden een te felle bek hebben in vergelijking met een aantal maandjes geleden toen ze smeekten om hun leven....

DeletedUser

Guest

lol, jij, leer eerst timen, keer dan trg^^

Bovenaan