LOL
weeral een afbreek topic over FOG
wel, ik zal ook es men zegje doen^^
1 maal maar
dus lees goed.
allereerst dank aan PrinceV
is een mooi begintopic, is niet zoveel ondersteund met spitwerk in de geschiedenis, maar, kvind het al bij al een mooie post.
ook dank bij mijn stukje
al weet ik men steekjes ze
soms kan ik het niet laten^^
ik ben het af en toe ook niet eens met het recruteren in FOG
er zijn een aantal leden waarbij ik ook mijn bedenkingen heb.
maar 1 ding zijn jullie verkeerd.
en dat is de leiding van FOG voor schut zetten.
The Undead Emporer heeft meer skills dan vele andere stammen samen.
wie denkje heeft in tijde van oorlog vaak vv gedaan tot een gat in de nacht van de grote spelers opdat ze minimale verliezen zouden lijden, en opdat gummi ff op zen neusje hebben zou...
om terug te keren op de laatste recruits van de maand maart:
06.03.
21:23 Great General is in de stam toegetreden.
Deze speler is perfect in staat om zichzelf te onderhouden, ook al ligt ie daar werkelijk afgezonderd.
wie doet hem na?
10.03.
10:43 spyboy is in de stam toegetreden.
Deze speler ken ik persoonlijk niet, vind het persoonlijk een fout van FOG, alhoewel deze speler zich in de toekomst waarschijnlijk wel zal bewijzen.
16.03.
18:21 brammie100 is in de stam toegetreden.
Deze speler is een speler die nog op gang moet komen
en Tonetje, jij moet niet constant zitten klagen NOOB
waar is de tijd dat jij hem smeekte opdat ie jou niet aanvallen zou....-.-
17.03.
09:37 karen90 is in de stam toegetreden.
ik zie niet echt in wat het nut was van deze recruit, maar ze heeft zich inmiddels al ontpopt, en haar ligging is mooi, zo kan FOG ck in k 65 nog beter pakken, wat daar hun hoofdtarget is
23.03.
21:02 Spunky2008 is in de stam toegetreden.
tja, die ken ik niet echt.
24.03.
18:42 ccsandokan is in de stam toegetreden.
Wederom een oud-CoA strijder.
maar ik denk niet dat VIP die zo gauw weg zou krijgen.
is getalenteerder dan men denkt, al heeft men in VIP over iedereen wel een gedachtje, maar van zou gauw men VIP op iets duidt, zwijgen ze toch maar weer...
25.03.
13:10 careless is in de stam toegetreden.
ik kan moeilijk mezelf bespreken eh
kwn, kan nog veel beter ze
clusters worden gedicht, nieiwe worden gesticht, ODA, daar wordt aan gesleuteld, ook men niveau, daar werk ik wat aan, maar er is toch niets leuker dan VIP af te kraken he^^
25.03.
18:27 Necronoxz is in de stam toegetreden.
Net zoals mercje al zei, is een zeer goede speler, gezien ie gummi weet af te houden^^
26.03.
19:59 king richard 2 is in de stam toegetreden.
Voor deze ben ik deels zelf verantwoordelijk.
ik en stafke wilden alle CoA leden toch een degelijke stam geven, en niet de massastam ck...
ik wist dat ie voor problemen zorgen zou, maar vind ook dat zijn kick terecht is.
VIP heeft hem zover kunnen brengen om hem op een achterbakse manier te laten blokken, door hem zo te irriteren, vooral door spelers die hem al beter kennen, he stufdoos, alias tonetje^^
28.03.
18:30 NEC-Europa is in de stam toegetreden.
deze speler is 1 van de beste recruiten denkik
eindelijk moet ik men strijd tegen TSB niet meer alleen doen^^
nu kunnen we mooi noord en zuid bestoken, er staat TSB nogal wat te wachten^^
ZO, dit zijn ze.
Ow en VIP, hou maar ff jullie ond ze.
door het recruiten van stufdoos, waarmee je king richard pakt, ben je echt wel pro ze....( sarcastisch...)
ik kan maar zeggen, dat een aantal spelers die hiero antwoorden een te felle bek hebben in vergelijking met een aantal maandjes geleden toen ze smeekten om hun leven....