Het nieuwe lekkere babes topic!

DeletedUser73016

Guest
De meisjes waar ik het voor heb zijn:
Zoe Agelikki
Anna Nystrom
Emilie Nereng
Alexis Ren
Rose Bertram
Barbara Palvin
Maika Monroe (kijk The Guest bvb.)
Elle Fanning (kijk The Neon Demon, verder wel iets te kindse look)
Shailene Woodley (kijk The Descendants of The Spectacular Now)
Brie Larson (kijk Short Term 12)
Holliday Grainger (vooral in The Borgias)
Emma Stone
Chloe Grace Moretz (nog iets te kindse look)
Mila Kunis ("iets" te veel make-up wel aan haar ogen altijd)
Romee Strijd
Natalie Portman (bvb. in Thor, maar niet altijd)
Sarah-Wayne Callies (in Prison Break bvb.)
Selena Gomez
Ashley Benson (en heel die meute van Spring Breakers met Vanessa Hudgens en Rachel Korine)
Kaley Cuoco, Emma Watson, Michelle Rodriguez (ooit... , zoals bij zoveel vrouwen tegenwoordig)
...

Eigenlijk nog meer, maar ik heb zo vaak zoiets dat ik naar een film kijk, en echt het wow-gevoel heb bij bepaalde meisjes, maar ze dan een beetje tegenvallen als ik afbeeldingen op het internet zoek. Eigenlijk heb ik dat ook met meisjes die ik in het echt zie, en dan een foto ervan zie op het internet of op sociale media.

En sowieso hoeven vrouwen niet 100% schoon of perfect te zijn om echt indruk op mij te maken, want dan zie ik het toch niet lol. Kledij, look en uitstraling is meer belangrijk. Ik vind dat je veel in eigen hand hebt qua uiterlijk. Althans lelijke vrouwen veranderen plots in een prachtige verschijning en vice versa. En soms zie ik ook bepaalde mannen zo een metamorfose maken, en dat ik dan zoiets heb, van wat krijgen we nu lol.

Veel hangt ook af van kledij en het haar vind ik. Emma Watson met kort of met lang haar is een groot verschil voor mij.

van gezicht is dit misschien het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien

Maika Monroe

Elle Fanning, mysterieuze look, mooie achtergrond. Dat gekruld maar lang haar ook weer, heerlijk.

Nog eens Elle Fanning.

Echt dat haar <3. En natuurlijk is de foto ook geweldig door het rode tint, en die look. Dit is dus het type rood / roze waar ik het over had in het gendertopic lol.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73016

Guest

Bertram Rose

Barbara Palvin, ik heb ook zo graag naturelle foto's, geen veel te veel blabla en chique gedoe. Gewoon naturel, alsof ze voor mij zou kunnen staan. Want de foto's op de rode loper en dergelijke. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een vrouw aantrekkelijk gevonden die op een rode loper liep. Maar vrouwen zijn vaak wel aantrekkelijk op het strand, of op een boot of gewoon in het dagelijks leven, en daar komen modellen ook het best tot hun recht.

Mooi meisje, heeft echt een hele resem mooie foto's. Maar ik heb ook gelezen dat ze ook een eetstoornis heeft, en daarvoor in behandeling is geweest, en dat veel van haar foto's genomen zijn bij BMI 17 ed.

cute (holly earl)

DeletedUser73016

Guest

En nog eens een mooie video. :) Dit heeft echt alles wat zo een vid moet hebben
- twee meisjes bij elkaar, meisjes die (liefst wiet) roken, beetje drank, meisjes die zot doen, keer lef hebben (geen seut), schaars (of gespand mag ook) gekleed, lang haar, vrouwen met idc of idgaf mentaliteit of wel linkse activisten / rebels. Achtergrond met zee, strand, balkon, natuur, op straat, zittend, rode / roze tinten. Dat doet het allemaal goed bij mij :p Er zijn nog wel meer dingen, maar dan heb je toch een nutteloze vrouw, een droomvrouw bestaat toch niet, en het resultaat is dan toch iets heel anders, maar daar ben je toch ontzettend verliefd op (en dat begrijp ik ook niet lol, maar soit). Zo een dingen doen het wel goed, en dat trekt me onder andere bij vrouwen.

Wat mij opvalt is dat als je verliefd wordt op een vrouw je de tekortkomingen, zelfs de duidelijke tekortkomingen gewoon negeert en goed praat of echt gewoon alles gaat verdraaien. Liefde maakt blind is bij mij echt van toepassing (zwaar).

Laatst bewerkt door een moderator:
Rowan Atkinson's dochter (Lily Atkinson)

images (4).jpg

lilly2.jpg