Het nieuwe forum

Reactiescore
2.478
Iets wat in de praathoek (tot zekere hoogte) gedoogd wordt ;)
 

DeletedUser78020

Guest
Okay, zal m'n best deze keer :)
spammen mmmmmmmmmmm, nee, houd t netjes.

Ik kreeg al op mn donder in w53, dus ik pas wel op :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Ik waardeer de inzet die het CoMa en haar team toont door moeite en tijd te steken in het forum, echter is dit een belachelijk topic @Duckje en @Poo. Laat Aldo alsjeblieft toe dit topic om te smeden in een algemeen stellingentopic. Zoals ik al zei: dit is een discussie die binnen enkele dagen stilvalt, als er al een discussie plaats gaat vinden. Resultaat na enkele maanden zal zijn dat het forum vol inactieve topics staat; iets wat geen enkel publiek aantrekt, moge het veteranen zoals u en ik zijn, of een nieuwe generatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Ik waardeer de inzet die het CoMa en haar team toont door moeite en tijd te steken in het forum, echter is dit een belachelijk topic @Duckje en @Poo. Laat Aldo alsjeblieft toe dit topic om te smeden in een algemeen stellingentopic. Zoals ik al zei: dit is een discussie die binnen enkele dagen stilvalt, als er al een discussie plaats gaat vinden. Resultaat na enkele maanden zal zijn dat het forum vol inactieve topics staat; iets wat geen enkel publiek aantrekt, moge het veteranen zoals u en ik zijn, of een nieuwe generatie.

Bedankt voor je feedback, De bedoeling van dit soort topics is om ze via een IGM aan te kondigen en er dan bezoekers naartoe te trekken wat ook werkt. Uiteindelijk is de verwachting als bezoekers gewend worden te reageren in de meer algemene topics ze ook overwaaien naar andere topics.

Als je kijkt naar het aantal weergaven + Reacties van de volgende topics: "Gok de Top", "TVL = Omkopers", "Farmen", "roven of allebei" zie je dat deze een enorme boost in zichtbaarheid, reacties en engagement krijgen. Dat ze nadien doodbloeden is redelijk normaal. Maar als er dan achteraf iemand komt en dat een relevant topic vind om op te reageren kan hij/zij dat nog doen.

Het is belangrijk om het makkelijk te maken, dan heb ik liever een semi-wildgroei van gecontroleerde topics dan 1 topic waar men door de bomen de discussie niet meer ziet. (BV. Praattopic: "ik hou van roven" en de volgende reactie "Ik hou van schoenen" voldoende is om jouw discussie stil te leggen).

Tevens voor een 'stellingentopic' zal geen enkele nieuwe lezer pagina 2 opendoen om op zoek te gaan naar de 'meest recente' stelling en bloedt zo'n topic in essentie al dood.

We zijn dus niet van plan om onze strategie hierin aan te passen.

Edit: Als je kijkt naar het aantal geplaatste berichten is Wereld 58 al bijna bijgebeend bij wereld 57, dit toont aan dat de activiteit op het Wereld 58 forum (mede dankzij jullie) dus eigenlijk het goed doet.
 

DeletedUser78760

Guest
Kortom, dit is een missie om het forum serieus weer adem in te blazen, ik waardeer het wel eigenlijk, hoe belachelijk sommige acties ook kunnen lijken. Op voorhand was ik het met David eens, maar misschien is dit wel de benodigde weg om de boel weer actiever te krijgen.
 
Reactiescore
1.382
Het idee hierachter is leuk, de uitvoering vind ik minder. Hoe oninteressant zijn topics waarin geprobeerd wordt een discussie over 'timen' en andere soortgelijke onderwerpen te voeren. Ik zou overigens niet eens de tijd nemen anderen te overtuigen waarom wel/niet. Waar ik wel de tijd voor zou nemen zijn topics waarin men kritisch is op stammen, spelers, acties (dus enkel wereldgerelateerd). Topics die het vuurtje een beetje doen oplaaien, dat heeft naar mijn idee toch een veel hogere amusementswaarde?
 
Reactiescore
2.478
We zijn pas net begonnen hé Tim ;) Zoveel is er nog niet in de wereld gebeurt en tot er wat gebeurt moet de tijd opgevuld worden.
 
Bovenaan