Het nieuwe forum

Reactiescore
2.478
Dan leg je de lat wel erg laag :D

Ik kan de activiteit best een boost geven, maar ik denk niet dat je daarop zit te wachten. Ik kan zo wat vf'ers regelen die hier de boel op stelten kunnen zetten.

Als ik kijk naar het aantal posten op w57 en dit vergelijk met die van w58, vind ik dat 58 het redelijk goed doet.
 

DeletedUser7072

Guest
Als ik kijk naar het aantal posten op w57 en dit vergelijk met die van w58, vind ik dat 58 het redelijk goed doet.

Weet je zeker dat je dat niet te danken hebt aan mij, firedrakan en Mohniels? 3 spammers die niet eens op deze wereld spelen :p
 
Reactiescore
2.478
Weet je zeker dat je dat niet te danken hebt aan mij, firedrakan en Mohniels? 3 spammers die niet eens op deze wereld spelen :p

Rofl Dirk, je kan jezelf ook overschatten en dit is geen uitdaging (wait)
 
Reactiescore
2.478
Het W57 AG had na 2 weken nog maar 3 topics. Dat verbeteren was ook geen uitdaging mag ik hopen

Een uitdaging niet nee, maar wel een persoonlijk streven om hier snel overeen te geraken.
 
Reactiescore
420
Ik denk niet dat het mogelijk is maar zou het niet beter zijn om enkele fora bij elkaar te gooien. Telkens er een nieuwe wereld open gaat komt er een heel nieuw forum voor die wereld. Als je meerdere werelden in één forum gaat bespreken dan is de kans ook groter dat mensen die wereld gaan volgen en wie weet wel gaan spelen als co.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon extra knop, wereldfora dan forum embedded in de browserpagina met gewoon nog dorpsnaam enzo erboven.
Daar alle actieve wereldforums mooi op rijtje en gebruikers eventueel de optie geven tot aanmaken forumnaam bij aanmeldden.

Maar zal wel veel werk zijn, anders was dit vast allang gedaan.
 
Reactiescore
301
Ik vermoed ook dat er veel spelers enkel lezen. Ikzelf doe dit namelijk ook. Er komen hier vaak interessante zaken op te staan (voornamelijk dan mid game) over andere stammen/spelers. Het in het oog houden vind ik dus belangrijk. Mij geroepen voelen om ook effectief deel te nemen in discussies waar ikzelf weinig vanaf weet of me niet interesseren doe ik dan ook niet snel :)
 

DeletedUser78760

Guest
Ik vermoed dat er ook veel spelers niet lezen maar wel reageren. Zo ging het vroeger tenminste wel :D
 

DeletedUser71531

Guest
is het trouwens ook geen mogelijkheid om een IG forum te hebben?
Vraag mij af waarom er een aparte site voor moet zijn (zal vast wel een goeie reden hebben vermoed ik...)
 

DeletedUser78760

Guest
Buiten het al bestaande stamforum en voor de hele wereld bedoel je neem ik aan? Zoals hier, maar dan geïntegreerd in de wereld? Heeft voordelen en nadelen. Er zijn hier bijvoorbeeld mensen die gezellig meeposten terwijl ze hier niet spelen. Ik vind dat wel leuk. Als het forum ingame wordt gezet wordt dat niet meer mogelijk, lijkt me.
 

DeletedUser71531

Guest
Dat bedoelde ik idd.
Je kan ze ook nog allebei hebben dan :) Is maar een ideeetje
 

DeletedUser71531

Guest
Denk dat je met een IG forum meer mensen van W58 bereikt maar ach wat maakt het uit.
De oude glorie van het AF is toch al passé helaas
 
Bovenaan