Het nieuwe forum

Reactiescore
420
Leuk idee maar ik denk dat het AF al verloren is :)
 
Reactiescore
2.478
In een tijd dat steeds minder mensen browsergames spelen en de AF veteranen een ons kent ons cultuur onderhouden wens ik je veel succes dit te realiseren Aldo. :p

Gelukkig ben ik maar een onderdeel van het hele proces, dus sta ik er (gelukkig) niet alleen voor. Een pluspunt; we kunnen het niet nog slechter doen dan dat het er nu voorstaat.
 

DeletedUser78760

Guest
Haha zo is het. Ik ga je wel helpen wat mensen hier heen te trekken. Ja, ook mensen die niet supercorrect typen en lappen tekst maken, maar dat is voor nu ook geen eis denk ik.
 

DeletedUser78782

Guest
Dag mensen, er zijn wel degelijk nieuwe mensen die (terug) TB komen spelen, en zelf het forum willen gebruiken. ;)

Ik ben zelf een 'onervaren speler', maar dingen snel leren moet normaal geen probleem zijn aangezien ik bijna klaar ben met men master studie natuurkunde ;/
Toch leek het me nog eens leuk om een spelletje te spelen wat ik vroeger al eens gedaan had.

Momenteel ben ik 2 dagen bezig op W58.
In het verleden heb ik TB eerder gespeeld maar dat is ondertussen al 4j geleden + was destijds niet erg gemotiveerd/...

Echter, nu ben ik wel super gemotiveerd en zou graag ook ver willen komen in deze wereld.
Mijn vraag is ook of er mensen zijn die tips hebben, en of er misschien een gezellige chat is waarin vanalles overlegd wordt.

Nja, alvast bedankt om dit te lezen, en wie weet kun je me een duwtje in de rug geven (welliswaar in de juiste richting).

Twan
 
Reactiescore
1.049
Ik zou bginnen met dingen die je niet snapt te zoeken in de wiki
En er is natuurlijk een vragen forum als je er niet uitkomt
 
Reactiescore
1.694
Kan goed zijn dat ik toen een ban had :(. Was vroeger niet zo lief als dat ik nu ben.
 
Reactiescore
660
Sinds ik er een aantal dagen terug op gewezen werd dat je als stamleider serieus moet zijn heb ik me serieus gedragen. Ik vind het dan ook niet leuk dat je zulke opmerkingen maakt.
Dus je bent als stamleider ook al niet serieus, als speler bij ons in de stam ook al niet. Nog veel werk aan de winkel dan ...
 
Reactiescore
1.367
Dus je bent als stamleider ook al niet serieus, als speler bij ons in de stam ook al niet. Nog veel werk aan de winkel dan ...

Welke stam was dat?
Weinig werk, tis namelijk nergens voor nodig :D
 
Bovenaan