Het nieuwe forum

Reactiescore
2.478
Beste lezers,

Het rooftochten-systeem is niet het enige wat nieuw gaat zijn op wereld 58. Samen met @Victorious. heb ik de opdracht gekregen om een pilot te draaien met een interactief forum. Simpelweg hopen wij hierdoor meer activiteit op het forum te krijgen. Indirect betekent dit ook meer voordeel voor jullie, want er zullen vaker (kleine) prijzen te winnen zijn op het algemeen forum. Voorbeelden hiervan zijn meer topic's, waar (wereld)relateerde onderwerpen in besproken kunnen worden, of het bespreken van jou visie op deze wereld en/of wat de beste tactiek voor een bepaalde situatie is.
Dit houdt ook in dat jullie meer (wereld)gerelateerde topic's mogen openen zonder bang te zijn dat wij deze verplaatsen naar een al bestaand topic.

Ook willen wij, als mod(s), buiten meer activiteit op het forum creëren meer betrokken zijn met de wereld. Dit gaan we doen door onze aanwezigheid op het forum te vergroten om meer interactie te krijgen.
Een actiever en gezelliger forum creëren met meer context kunnen wij echter niet zonder jullie hulp. Wij als mods willen beter op de hoogte zijn wat er zich op een wereld afspeelt, wij hopen dan dus ook dat jullie ons hierbij willen helpen in de vorm van informatieverschaffer.
Uiteraard zullen wij altijd professioneel blijven bij het uitvoeren van onze taak als moderator van het forum van wereld 58.

Als er op/aanmerkingen zijn mogen die hier.
 
Reactiescore
2.478
Ik zou je graag vaker aanwezig zien thuis, onze dochter vraagt vaak naar haar vader en dan moet ik telkens zeggen:
Papa is druk bezig met een inactieve Mod te zijn.

Dus een goede zaak dat je meer betrokken wil raken met me :eek:

Nee, Rebecca deze kant gaan we dus niet op xD
 

DeletedUser76356

Guest
Ja heel leuk allemaal, maar even kort door de bocht dit: tribalwars loopt helemaal leeg en dan wil je meer AF activiteit? Kun je niet beter het spelletje proberen te redden?
 

DeletedUser72952

Guest
Het AF is de laatste tijd wel heel erg dood ...
 
Reactiescore
1.367
Leuk topic rare inhoud
 
Reactiescore
1.694
Succes hiermee. Forum is al een tijdje dood. Als je het weer levend wilt maken moet je nieuw volk trekken.
 
Reactiescore
1.367
Je trolled elk topic en nu serieus doen?!
Mooi niet he :eek:

Sinds ik er een aantal dagen terug op gewezen werd dat je als stamleider serieus moet zijn heb ik me serieus gedragen. Ik vind het dan ook niet leuk dat je zulke opmerkingen maakt.
 

DeletedUser72952

Guest
Sinds ik er een aantal dagen terug op gewezen werd dat je als stamleider serieus moet zijn heb ik me serieus gedragen. Ik vind het dan ook niet leuk dat je zulke opmerkingen maakt.
Ik ben hier de boosdoener :$
 
Bovenaan