het meest inspiratievolle large art topic

DeletedUser51575

Guest
Heb jij toevallig ook deviantarts van minder bekende mensen met talent?
Want ik ken de bekendste wel, maar kzou men deviantwatch wat willen uitbreiden met anderen xD

Reactiescore
2
Heb jij toevallig ook deviantarts van minder bekende mensen met talent?
Want ik ken de bekendste wel, maar kzou men deviantwatch wat willen uitbreiden met anderen xD
ja, ik raad je aan om eens in BLANE's (velsingdesign.deviantart.com), microbot's, andreewallin's, finn's en allemaal andere bekende mensen zijn favourites te kijken. Daar staat vaak talent. vooral blane heeft een hele grote fav gallery

+ alle mensen van depthcore, evoke-one, intristicnature, heartsurge, thelumnarium enzo, zijn vaak wel bekend maar je kent ze wss niet allemaal.

en verder de bekendere groups op dA

Art Inspiration

Guest
http://raphael-lacoste.deviantart.com/ - Rapheal Lacoste
Volgens mij is die voor meeste van jullie redelijk onbekend dacht tenmisnte dat ik nog geen werken van hem gepost zag maar misschien ben ik dat gewoon vergetenxD
Hij heeft onder andere concept art voor Assassin's Creed gemaakt.

DeletedUser51575

Guest
Hmm, kheb de meesten wel al gezien, maar khad hem nog niet gedeviantwatched :eek:
Dus tnx :p

Art Inspiration

Guest
Ah damn denk ik nog eens een hele bekende maar voor tw onbekende neer te zetten..:s Ik heb nog wel gewoon random chillere fav's maar ik heb geen zin om al die dingen neer te gaan zettenxD misschien andere keer even 15 minuten lang copy pasten:p

DeletedUser51575

Guest
Ah damn denk ik nog eens een hele bekende maar voor tw onbekende neer te zetten..:s Ik heb nog wel gewoon random chillere fav's maar ik heb geen zin om al die dingen neer te gaan zettenxD misschien andere keer even 15 minuten lang copy pasten:p
Yush :D

blauwe666

Guest
Duxil gooi die plaatjes die je quote in een spoiler of verwijder ze.