Het licht is uitgedaan.

DeletedUser62766

Guest
Voor het eerst in een maand of 4 nam ik weer eens een kijkje op het altijd spannende Tribalwarsforum en ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje schrok. Laatste bericht: Gisteren, 18:08. 2 februaripost staat nog op pagina 1.

In al die jaren dat ik hier toch wel heb gezeten is dit toch wel een unicum. Quechua zei een klein jaar geleden 'wil de laatste het licht uitdoen?' en het is nu toch wel tijd om te concluderen dat het licht is uitgedaan denk ik. Toch wel zonde, ik heb hier vanaf mijn 11e tot mijn 16e toch wel behoorlijk fanatiek gepost. WvW, tientallen quizen die nooit werden afgemaakt, Cruisers, ellenlange posts van Prima, het houdt een plek in mijn herinneringen.

Voor iedereen die ik hier ontmoet heb en dit toch nog lezen (in het donker): het ga jullie goed.
 

DeletedUser74005

Guest
Wvw leeft anders nog hoor, bijna 40 deelnemers bij het huidige potje
 

DeletedUser7072

Guest
[video=youtube;O6bIUQxmCb8]https://www.youtube.com/watch?v=O6bIUQxmCb8[/video]

Een ode aan de goude oude tijd, mijn eerste stam ;)
 
Reactiescore
770
Dit forum gaat straks nog actief zijn door topics als deze die rapporteren over inactiviteit.
 

DeletedUser67517

Guest
Van me 11de tot me 16de speelde ik gewoon buiten. Fijn om te weten dat je leven zo vroeg al verpaupert was. Doei
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wie was de 1ste forumgebruiker ooit? Die mag het licht uitdoen.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Vermoedelijk gaat het licht nooit uitgedaan worden. Op de kille maandagochtend, rond een uurtje of elf uur, zit Amber Heard nog in het praattopic te posten.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik heb zin om nostalgisch en melancholisch te doen, maar er zijn te weinig mensen van het eerste uur meer dus dat heeft niet zo'n zin :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vertel maar een mooi verhaal uit de ouwe doos:D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Is het 2e uur ook goed???

Of ben ik te min
 

DeletedUser24056

Guest
Ik heb nog wel een paar nostalgische Sovjetverhalen liggen uit de tijd dat ik daar woonde liggen.
 
Bovenaan