Het leed wat Zanular heet

Reactiescore
242
Hallo, daar ben ik weer.

ik kan nu ellenlange verhalen gaan typen, maar ik hou het kort.

na wanbeleid, onverstandige keuzes en besluiteloosheid vanuit het bestuur (Zanular) hebben vele ervaren en goede spelers besloten over te stappen. Momenteel stabt deze knul zijn eigen stamgenoot nog voor een bg, en dat terwijl ze er al zoveel hebben :’) momenteel probeert hij met alle stammen vriendjes te blijven.

Kort samen gevat over dit verhaal:
Night train was al een ruime tijd lid van method, heeft op een lullige manier een aanvalbare ban gehad en dorpen verloren. Momenteel is hij zich op aan t pakken en gaat t weer de goede kant op. Momenteel wil zanular een bg met dawn en kan enkel doorgaan als method NT zou lozen. NT is altijd trouw geweest aan zn stam en geholpen waar hij kon en nu wordt hij zo gestabbt door iemand die zichzelf “leider” noemt :’). Je gaat niet iemand achter laten voor een BG en aan de haaien voeren.

zanu, stop aub met leiding geven. Ik heb zelden zo slechte leiders gezien. Je kan beter als je pas 3 maanden speelt als gewillig noob in de stam zitten en te kijken wat ervaren spelers doen om er van te leren.

uiteraard is niks zonder bewijs.
1F1D6123-FC2A-499D-918C-45EBD4BA000D.png

ook was de hele stam ILL niet eens op de hoogte: 45BB3940-370E-425F-BB82-55A45C109125.png

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

Met een feestelijke groet,

Het Feestcomité
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Wut...

Dus omdat NT geen dorpen af wil staan aan een anders vijandelijke stam, gaat hij ontslagenworden? Dan vooral omdat Zanular bang is dat hij het niet kan redden met al die andere stammen waar ze mee samenwerken?

Ik hoop toch niet dat DAWN met een stam als Method samen wil werken. Dawn is heel lekker bezig en het zou wel een klap voor hun reputatie zijn als ze met een stam die zo speelt in zee gaan...

Al met al weer heel triest dat je je eigen leden laat vallen omdat je bang bent voor je buren. Zegt natuurlijk ook wel iets over de kwaliteiten van Method ;)
 
Reactiescore
372
Wie komt er telkens op het idiote idee die man weer als leider aan te stellen!

Duidelijk een stabb, geen twijfel over mogelijk. Je kunt je trouwe stamgenoten toch niet zo aan hun lot over laten in ruil voor een zesde stam als bond/nap. Zanular’s strategie is om met elke stam op W74 diplomatische betrekkingen te sluiten, super zwak.
 
Reactiescore
236
Er leaven mensen uit hun bg stammen is er iets gebeurt in de dictatuur?? Hebben ze deze post gezien? Is er iets op til? Gaat zanular eindelijk voor de democratie. Tune in next day for more drama!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
28
Enkel reacties van F5en. Verbaast me niks. Je laat alleen maar zien hoe onnozel je bent. Dit is de waarheid.

Zoals in de melding staat had NT er niet eens meer geweest zonder mijn politieke inzet naar Dawn. Vraag daar maar na.

Graag gedaan hoor ondankbaar grut.

Ik snap niet dat iemand door een spelletje zo gefrustreerd kan raken dat die diegene's moeder erbij gaat betrekken. Erg laag man.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
236
Enkel reacties van F5en. Verbaast me niks. Je laat alleen maar zien hoe onnozel je bent. Dit is de waarheid.

Zoals in de melding staat had NT er niet eens meer geweest zonder mijn politieke inzet naar Dawn. Vraag daar maar na.

Graag gedaan hoor ondankbaar grut.

Ik snap niet dat iemand door een spelletje zo gefrustreerd kan raken dat die diegene's moeder erbij gaat betrekken. Erg laag man.
Reactie uit kamp van jullie bg’s. Niet dat tw hier iets zal aan doen zoals altijd
 

Bijlagen

  • 06A9A1D6-9E75-4710-92CE-AD763DE64010.png
    06A9A1D6-9E75-4710-92CE-AD763DE64010.png
    26 KB · Weergaven: 48

Deleted User - 487966214

Guest
Ik vraag mij af wat jij nog uberhaut op dit forum doet ?

Of is dat ook zo iets dat jullie allemaal met 3 man op 1 account spelen?
 
Reactiescore
236
Ik vraag mij af wat jij nog uberhaut op dit forum doet ?

Of is dat ook zo iets dat jullie allemaal met 3 man op 1 account spelen?
Feestje bouwen en stabbers exposen. Fulltime job. Zou zeggen aanvallen blocken ook maar hoe jullie doen is lachwekkend.
 
Reactiescore
372
Ik vraag mij af wat jij nog uberhaut op dit forum doet ?

Of is dat ook zo iets dat jullie allemaal met 3 man op 1 account spelen?

Jij probeert ons te bashen omdat we met meerdere personen op 1 account spelen? Is dat niet juist heel slim en iets wat al gebeurt sinds W1?

tenor.gif

Sorry hoor, maar alle reacties die je plaatst hebben een averechts effect met hoe je die bedoeld. Ik denk dat er een paar mensen ondertussen heel hard zitten te giechelen om deze post :D
 
Reactiescore
236
Ok on topic dan maar : verklaar eens waarom ILL aan het leeglopen is? Iets te maken met night train? Of met wanbeleid dat je voert?
 
Reactiescore
28
Met sprookjesachtige titel en verhaal moet je toch gewoon altijd blijven lachen. Jammer dat het niet begint met: "Er was eens ..."
 
Bovenaan