Het laatste defensief

DeletedUser73657

Guest
Real talk is het al bijna tijd voor een "einde van de wereld awards" topic? Denk dat hij wel redelijk gespeeld is, wij van Aux D. en bondgenoten hebben al zo'n 85% bezetting van de wereld, dus zodra die runedorpen er komen is het over.

Zoals cacturne eerder al zei is het einde van de wereld nabij. Aux d heeft met bijna heel de wereld een BG en fuseert met elke tegenstander die ze tegenkomen. Wij zijn de laatste spelers die nog strijden tegen de overmacht van Aux d & bg's. Ondanks het feit dat wij hoe dan ook het onderspit zullen delven in deze oneerlijke strijd zullen wij tot het laatste dorp strijden, met de kracht van vriendschap , samenhorigheid en liefde zullen wij Aux d zo lang mogelijk tegenhouden. Het was een mooie wereld , we hebben mooie gevechten meegemaakt ( zie mijn post bij rapportjes topic ) , er zijn nieuwe vriendschappen ontstaan. Het was soms een echte titanenstrijd. Topspelers zoals rene & vetus die in de clash gingen met elkaar , het was een echt spektakel. Ik wil iedereen bedanken die deze wereld zo leuk heeft gemaakt, jammer dat de stabbende spionagestam aux d uiteindelijk de overwinning gaat binnen halen.

En nu gaan we strijden tot het einde!!

giphy.gif
 

DeletedUser79481

Guest
huh wacht wat, w63 gaat eindigen, nu al?
maar ik ben zelfs op w60 nog aan het aankloten.. hoe dan
 

DeletedUser73657

Guest
huh wacht wat, w63 gaat eindigen, nu al?
maar ik ben zelfs op w60 nog aan het aankloten.. hoe dan

Nr 1 stam recruit alles wat pp heeft en heeft overal bg's. Eens de runedorpen spawnen is de wereld direct gedaan. Is nu eigenlijk al gespeeld want ze hebben al 86%
 

DeletedUser79481

Guest
Nr 1 stam recruit alles wat pp heeft en heeft overal bg's. Eens de runedorpen spawnen is de wereld direct gedaan. Is nu eigenlijk al gespeeld want ze hebben al 86%
whahaha het is een runedorp wereld, that's even better.
Kunnen ze voor 100% gaan voor de runedorpen spawnen, iedereen afk. En als de top 3 accounts ineens meer PP hebben, dan weten ze dat de wereld gedaan is :p
kan TW de server mooi voor andere doeleinden gebruiken
 

DeletedUser79731

Guest
Ik zie het probleem niet, naar mijn mening zijn er nog niet genoeg topics over Aux D. :confused2::confused2:
 

DeletedUser76269

Guest
Ik wil niet lullig zijn en tegen de groep ingaan maar jullie forum acties zijn triester als het spel van aux d. aan het worden..

Ik snap al het gezeik op aux d echt wel maar dit maakt het er niet beter op. Ipv 300 topics te openen, ga wat doen en speel aux d weg ipv heel het AF te vernagelen.

Het zou me verbazen dat de community zo klein is geworden door enkel het beleid van TW. Dit soort ongein jaagt het net zo hard weg.

Grow up..
 

DeletedUser73162

Guest
Ik snap al het gezeik op aux d echt wel maar dit maakt het er niet beter op. Ipv 300 topics te openen, ga wat doen en speel aux d weg ipv heel het AF te vernagelen.

Dat is de reden van dit topic, omdat Aux D al bijna de hele wereld heeft willen we een goede eindstrijd aangaan!!! Er zijn tegenwoordig weinig echte oorlogstopics met kwaliteit en dit is er toch wel 1 van.
 
Bovenaan