Het kruidvat is op.

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik heb er dus over getwijfeld of ik het een of het ander zou doen. Ze hebben beiden gezegd niet meer te gaan spelen, dan ga ik door. Als Wesley dan halverwege terug keert ga ik niet ineens op delete.

Dit is wel echt een kapot domme zin. Ik ga door want ze stoppen, oh ze stoppen toch niet, dan ga ik maar nog steeds door. Huh wat?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ga in de loop van deze week nog eens bekijken of hier de juiste stappen en sancties gegeven zijn.

Ik wijs je er wel graag op dat we enkel beledigingen binnen onze platformen kunnen bestraffen (forum/game).

We helpen je graag verder als je voor rl
Bedreigingen klacht wenst in te dienen bij de politie.

Groeten
Seppe
Dat je dit nog letterlijk probeert schoon te vegen. Merendeel van die uitlatingen zijn juist hier op het Algemeen Forum gepost en wordt totaal niet serieus door jou opgetreden. Hoe kan het in godsnaam dat zulke lui na iets meer dan twee weken alweer kunnen posten hier? Terwijl je voor minder erge vergrijpen een langdurige verbanning krijgt?

Het is een, zoveelste, wanprestatie van jou als community manager die dient te zorgen voor een veilig platform waar ook minderjarigen op kunnen en mogen spelen. Juist dan moet je zorgen voor een veilige omgeving en dat is iets waar jij als community manager weeral tekort bent geschoten.

Je krijgt alleszins credits voor je zwalkend beleid om de community de nek om te draaien, want daar ben je goed mee bezig op deze manier.
Al dien ik Laurens wel gelijk te geven in het feit dat wat betreft het soepele beleid voor wereld verloop wel iets goeds was.
 

DeletedUser78389

Guest
Of we kunnen goed onze tijd indelen en plannen, el profesor bestaat enkel uit studenten en niemand zijn studie heeft onder deze classic geleden.

Geloof er niks van jullie kunnen helemaal niet je tijd indelen. Vooral jij niet ous.

Wel echt mooi dat jullie deze bende noobs echt keihard hebben afgestraft ouwe. Maar had ook niet anders verwacht.
 

DeletedUser74404

Guest
Geloof er niks van jullie kunnen helemaal niet je tijd indelen. Vooral jij niet ous.

Wel echt mooi dat jullie deze bende noobs echt keihard hebben afgestraft ouwe. Maar had ook niet anders verwacht.

Jij hebt even goed, of misschien wel beter gespeeld, die noobs ff goed gerekt jonge.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik als 'buitenstaander' vind het leuk om te zien dat de andere partij gewonnen heeft, ook al hebben de meeste mensen die ik ken en mee samen speel dan wel verloren.(wat ik spijtig vind voor sommige die er tijd in hebben gestoken.)
Dit laat zien dat zij toch niet de enige 'pro's' zijn en activiteit een grote rol speelt op de classic.
Wat ik gezien en gehoord hebt zijn er veel dingen fout gegaan en hadden de 'noobs' het gewoon beter voor elkaar, dan vraag ik me dus af wie is nou de noob:p

Wat betreft de overige gebeurtenissen, dat is natuurlijk niet normaal en het is volkomen logisch dat mensen hier van schrikken en er zich van distantiëren.
Maar vergeet niet dat een verhaal altijd 2 kanten heeft, dat de een nou heftiger reageert als de ander dat is iets persoonlijks en gebeurt door emoties.
Over beide partijen zijn akelige dingen gezegd.
Ik heb tijdens de 1e kerstdag ook serieuze bedreigingen gekregen toen ik het opnam voor Martijn maar ik schrik daar niet van en heb ze zelfs uitgenodigd, de ander doet aangifte/support, ieder ze eigen manier om daar mee om te gaan.
Maar als allebij de kampen elkaar is zouden vergeven dan kan dit IG de volgende cl is even uitgevochten worden ipv eindeloos snauwen naar elkaar op het AF.
Ook ons dreigende gesprek eindigde met een fijne kerst, al snap ik dat sommige elkaar nooit meer willen spreken of iets dergelijks.
Kap met wijzen en neem revanche IG, waarschijnlijk niet meer hier dan maar de next classic.
Zand erover en neem je verlies.

Groet, de neutrale noob ondanks ik veel meer mensen ken in het verliezende kamp.
 

DeletedUser79017

Guest
Beste vrienden, vijanden en waardeloze inactieve noobs.

Moord en brand wordt er geschreeuwd over dat jullie de classic niet hebben gewonnen. De terugkeer van een psychopaat was te veel voor jullie;)
Bijna een maand lang ben ik op het forum beledigd over mijn moeder, vrouw en mezelf. Hiernaast is het pest/kleineer gedrag via pm, profiel en skype desnoods doorgegaan. Ik heb een legio aan bewijsmateriaal hiervoor opgeslagen, dus succes met naar de politie gaan, nodig je zelfs uit.
Zit nog liever een week in de cel dan dat ik studentjes, die nog geen deuk in een pak boter kunnen slaan, mijn familie laat beledigen.
Maar ik begrijp wel dat jullie deze tactiek ingezet hebben om een mogelijke wereldwinst in te zetten hoor. Alle tactieken waarmee de vorige classics zijn gewonnen hielpen niet, zelfs het oneindig internen en de support het reglement aan laten passen niet lol:)
I
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Weet jij wel hoe het rechtssysteem werkt hahaha
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402

DeletedUser79017

Guest
Ik heb spijt dat ik iets gezegd heb over de vader van ene martijn, dat was totaal overbodig, onnodig en hartstikke dom/stom van mij
 
Reactiescore
7.931
Volgens mij als ik het goed begreep flipten jullie om: 'gooi jij zen moeder even de lucht in' wat refereert aan een filmpje. Een totaal ongemeende opmerking wat niet serieus bedoelt was. Waarbij jullie 2 totaal uit de pan flipten en doodsbedreigingen stuurden, meerdere dagen lang. Cryptische omschrijvingen hoe de ander goed op moest passen, want jij zou zijn familie wel even komen uitmoorden. Je getoonde gedrag omwille wat er voorviel was totaal buiten proportie. Zelfs het feit dat je uit blinde woede anderen (Martijn) erbij betrekt en het leuk vind dat zijn vader er niet meer is laat wel zien over het denk vermogen van jou en je broer.

Het slaat werkelijk waar nergens op, ik hoop dat je ooit in je leven nog eens tot inziens komt. Maar betwijfel het ten zeerste, erg jammer.
Desondanks als het bovenstaande niet klopt, en je moeder daadwerkelijk is beledigd mag je me uiteraard verbeteren. Desondanks is je tegenreactie alsnog buiten proporties geweest.
 

DeletedUser79017

Guest
Ben wel een benieuwd waar ik die doodsbedreigingen heb gedaan dan?
Weet alleen dat ik bij ene Devin toegevoegd op Skype ben en daar uiteindelijk zelfs een fatsoenlijk gesprek mee heb gehad?
Verder heb ik genoeg misselijke opmerkingen totaal genegeerd
 
Reactiescore
7.931
Ik ga er van uit dat jij of Wesley of Cornelis bent. Is dat niet het geval dan is de post niet aan jou gericht, ben je dat wel? Dan hoef ik niet uit te leggen wat je hebt geflikt met onder andere nieuwe Skype accounts aanmaken. Ik weiger me te verlagen naar dat kleuterklas niveau.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik ga ervan uit dat als hij Wesley of Cornelis is dat hij gauw weer een ban krijgt. Dat soort mensen hoeven imo hier nooit meer te posten.
Dat ze dit nu al/Nog kunnen zegt ook weer genoeg over het support team mocht dit over bovengenoemde namen gaan..!
 

DeletedUser80232

Guest
Ik ga ervan uit dat als hij Wesley of Cornelis is dat hij gauw weer een ban krijgt. Dat soort mensen hoeven imo hier nooit meer te posten.
Dat ze dit nu al/Nog kunnen zegt ook weer genoeg over het support team mocht dit over bovengenoemde namen gaan..!
Omdat alles vrij gemakkelijk te omzeilen is ook al heb je een ban op het AF.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat ze dit nu al/Nog kunnen zegt ook weer genoeg over het support team mocht dit over bovengenoemde namen gaan..!

IP Bans kunnen, in ieder geval door forum mods, niet uitgedeeld worden. Met andere woorden: als iemand een (perma) ban heeft kan hij heel simpel een tweede account aanmaken en daar op verder posten. Als dat gezien wordt, krijgt dat account natuurlijk ook een permanente ban, maar op die manier kunnen bans omzeild worden.
 
Bovenaan