Het kruidvat is op.

DeletedUser69389

Guest
Neen, i know en dat hebben vele anderen die me voor gingen en ik Wesley en/of Cornelis wel duidelijk genoeg gemaakt.

De enige reden waarom Wesley dit (nog) niet gedaan heeft, is dat hij van mening is dat zijn 'uitspattingen' een reactie zijn op en hij daarom geen volledig berouw toont van zijn posts omdat hij nog steeds vindt dat die personen hem eerst gekwetst hebben, hoewel zijn reacties nog zovele malen erger waren.

Verkeerd, niemand in de stam wist ervan behalve Wesley. En daar ben ik zeker van, dus om Erik, die zoveel voor de stam betekend heeft, af te schilderen als een onbetrouwbaar iemand is volkomen onterecht en ik zie dan ook graag je bewijs tegemoet waarmee je kan bewijzen dat Erik van de aanwezigheid van Cornelis op de hoogte was.


Sorry? Of wat wil je horen? :p
Zoals ik eerder al had gemeld heeft diegene dat in een call gemeld.

Hoezo zouden ze bijvoorbeeld tegen mij geen berouw kunnen tonen? Ik heb en had er niets mee te maken. Maar tegen mij werd wel gezegd dat het gerechtigheid is dat mijn vader is overleden aan kanker en dat ik dat verdien. Hoogst opmerkelijk vooral voor iemand die in oktober nog aan mij vroeg of ik echt niet nog een keer hem een kans wilde geven om samen met hen te spelen. Omdat hij dat zo tof vond op wereld 23.
 
Reactiescore
2.303
Dit zijn gewoon situaties waarin de CoMa moet ingrijpen. Aangezien de tribelock belet het meest normale te doen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Sorry? Of wat wil je horen? :p
Wil niets horen hoor, maar iedereen die het spelen van Wesley goedkeurt op welke manier dan ook moet maar beseffen hoe immoreel ze zijn. Je kan wel zeggen "we gaan niet op delete voor wesley", maar jullie lieten hem gewoon spelen? Iemand met waarden of normen was zelf wel gequit ja, jullie speelden er bewust mee samen. Grappig dat dit zelfs een "discussie" hoeft te zijn over wat mensen zouden doen als ze met Wesley terug in een stam zouden zitten.
 

DeletedUser69389

Guest
Dit zijn gewoon situaties waarin de CoMa moet ingrijpen. Aangezien de tribelock belet het meest normale te doen.
Het is om te janken dat @Duckje überhaupt weigert te reageren hierop. Juist ook bij een spelletje waar minderjarigen spelen. Hoe jaag je spelers weg bij de community? Juist door een onveilige gemeenschap te creëeren waar dit soort gedrag gewoon wordt geaccepteerd en getolereerd.

Ook de overige moderators mogen dat wat mij betreft eisen van een Community-Manager: @famdecibel , @SC Beast. @Hopeful
 
Reactiescore
376
Zoals ik eerder al had gemeld heeft diegene dat in een call gemeld.

Hoezo zouden ze bijvoorbeeld tegen mij geen berouw kunnen tonen? Ik heb en had er niets mee te maken. Maar tegen mij werd wel gezegd dat het gerechtigheid is dat mijn vader is overleden aan kanker en dat ik dat verdien. Hoogst opmerkelijk vooral voor iemand die in oktober nog aan mij vroeg of ik echt niet nog een keer hem een kans wilde geven om samen met hen te spelen. Omdat hij dat zo tof vond op wereld 23.
Wesley heeft juist daarover tegen mij gezegd dat het hem enorm speet dat hij zulke uitspraken deed tegenover jou, Martijn. Het is meer dan waarschijnlijk dat Wesley alsnog met een schuldverklaring aan komt zetten al dan niet au plein publique of alleen tegenover hen van wie het hem oprecht spijt beledigd te hebben. ;)
Btw, nu niet omdat ik Wesley enigszins verdedig dat ik akkoord ga met zijn daden. Ikzelf heb mijn standpunt erover al meer dan eens duidelijk gemaakt. :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ik heb meer respect voor hem als ie ballen toont en openlijk excuses komt aanbieden (evt via een proxy-poster als ie nog banned is) dan dat ie niet durft.

Het is even op de blaren zitten, maar de confrontatie aangaan is vaak beter dan de boel uitzitten en er mee blijven zitten (ik spreek uit ervaring)
 
Reactiescore
376
Wil niets horen hoor, maar iedereen die het spelen van Wesley goedkeurt op welke manier dan ook moet maar beseffen hoe immoreel ze zijn.
Noem me immoreel en wat dan ook je wilt (zal vast wel iets van aan zijn) maar ik heb in het verleden weliswaar al aangetoond te stoppen als ik het echt niet eens ben met de visie van een leider en/of bepaalde leden of spelers.
Je kan wel zeggen "we gaan niet op delete voor wesley", maar jullie lieten hem gewoon spelen? Iemand met waarden of normen was zelf wel gequit ja, jullie speelden er bewust mee samen. Grappig dat dit zelfs een "discussie" hoeft te zijn over wat mensen zouden doen als ze met Wesley terug in een stam zouden zitten.
De manier waarop Wesley terug kwam spelen, heb jij geen weet van, veronderstel ik? Ookal was ikzelf toendertijd niet volledig op de hoogte van zijn daden, heeft hij zich genoeg in het positieve aspect (dit is zowel speltechnisch als via een verklaring) bewezen om terug te komen spelen.
 
Reactiescore
660
Sorry? Of wat wil je horen? :p


Als iemand dan al iets wilde horen dan was het alvast niet deze "sorry", ik vrees dat je net je geloofwaardigheid te grabbel gooide, maar goed, er lezen nog een man of tien dit forum. "Who cares", zal wel de reactie zijn.
 
Reactiescore
2.489
Verder wil ik dan toch nog afsluiten met het feit dat tegen spelers zoals een Wesley en Cornelis veel te laks werd opgetreden. Zowel door Duckje of enig andere mod als door de leiding van Hood zelf.


Dan had ik verder ook wat meer verwacht van de moderatie. Als je nu al pms stuurt met "kut" in krijg je al meteen een ban voor een paar dagen. Op het bedreigen van iemand met de familie uitmoorden, diens familie leden dan nog bij naam noemen met het adress er bij is dan ook gewoon compleet gestoord en die mensen horen denk ik niet thuis op een spelletje waar ook gewoon kinderen spelen?

Ik ga in de loop van deze week nog eens bekijken of hier de juiste stappen en sancties gegeven zijn.

Ik wijs je er wel graag op dat we enkel beledigingen binnen onze platformen kunnen bestraffen (forum/game).

We helpen je graag verder als je voor rl
Bedreigingen klacht wenst in te dienen bij de politie.

Groeten
Seppe
 
Reactiescore
376
Als iemand dan al iets wilde horen dan was het alvast niet deze "sorry", ik vrees dat je net je geloofwaardigheid te grabbel gooide, maar goed, er lezen nog een man of tien dit forum. "Who cares", zal wel de reactie zijn.
Welke geloofwaardigheid? :p
Ik geef enkel mijn kant van het verhaal als respons op de kruiden-kant van het verhaal die al talloze keren hier verkondigd is.
Het was voor mij al moeilijk om wesley al een nieuwe kans te geven, ook na zijn verklaring, laat staan dat ik zou willen dat Corne terug zou komen. Dat Rob mij nu al dan niet terecht afschildert als 'enorme retard' of wat dan ook, lijkt me niet gepast gezien de inspanningen die zowel wesley, na zijn 'bekentenis' weliswaar, als ik geleverd hebben voor de stam of ons account. Ik had 0 inspraak bij en zelfs 0 weet van de situatie waarin Cornelis reeds enkele dagen op het acc speelde, dus hoewel Rob mij misschien denkt te kunnen neerzetten als 'de grote dommerik', lijkt het voor mij onmogelijk om toendertijd te weten gekomen te zijn dat Cornelis op het acc speelde. Anderzijds was mijn reactie toen ik dat hoorde iets in de trant van 'laat Corne aub nooit meer loggen, kan alleen maar voor problemen zorgen'. ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Maakt niet uit wat iemand doet voor een account en wat voor goedkope praatjes hij daarna verkondigt om zich goed te praten. Als iemand zo iets uitsteekt distantieer je er jezelf van of je draagt de gevolgen, en niemand van Rect vond het nodig zich te distantieren. Dus ja spelers binnen Rect zullen dalen in mijn en andermans ogen op vlak van "proper spel", of "waarden en normen" of hoe je het ook wilt gaan verwoorden. Geen woorden maar daden, helaas bleef het omtrent stuk 'wesley' bij woorden
 
Reactiescore
376
Maakt niet uit wat iemand doet voor een account en wat voor goedkope praatjes hij daarna verkondigt om zich goed te praten. Als iemand zo iets uitsteekt distantieer je er jezelf van of je draagt de gevolgen, en niemand van Rect vond het nodig zich te distantieren. Dus ja spelers binnen Rect zullen dalen in mijn en andermans ogen op vlak van "proper spel", of "waarden en normen" of hoe je het ook wilt gaan verwoorden. Geen woorden maar daden, helaas bleef het omtrent stuk 'wesley' bij woorden
Helaas zal dit altijd een kwestie van interpretatie en 'geloven in het goede van de mens' zijn zeker? Jij weet nochtans goed genoeg dat ik niet altijd even goed overeenkwam met wesley (kan ik vast nog wel screens van vinden) en de eerste dagen/weken heb ik het account ook gewoon samen met Lars en Thomas draaiende gehouden. Daarna kwam Wesley terug op een manier waarvoor ik nog steeds respect heb. Ondanks hem meermaals aangespoord te hebben ditzelfde verhaal ook naar buiten te brengen via het AF of andere kanalen, bleef hij bij zijn standpunt dat bepaalde personen 'deze excuses niet waard waren'. Ooit zal het er wel eens van komen, hoop ik althans.
 
Reactiescore
7.918
Na jouw gesprek met hem 'waarin hij zijn fouten erkent ofzo' volgens jou is hij de dag erna gewoon weer verder gegaan met doodswensingen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kruiden heeft in begin ook geinternt net zoals ons, dat gebeurt elke classic.
Kweet nie wat meer noob is, dat of speciaal een stam die even groot is internen om te kunnen fronten tegen ons om daarin te falen ? Om dan al niet te spreken over hun dorpen die ze nu afbreken.

Laurens noem jij mij nu noob


Wanneer kruiden was gebleven en uiteindelijk had gewonnen, dan was de wereld net zo goed gewonnen door noobs. Want wat ik gezien heb op priest en miaauw is ook niet noemenswaardig om de wereld te winnen.
Net zoals het vele internen wat door .Hood is gebeurd in het begin van van wereld.
Al vind ik wel dat Rect. wel veel strijd heeft geleverd iets wat .Hood niet als doel had. Daarom denk ik dat .Rect wel de terechte winnaar is. Met wat wij als stam de afgelopen 3 weken hebben laten zien

Ik weet niet of jullie het doorhebben, maar er is geen winnaar deze classic. De 2 stammen die deze classic domineerde, waren niet eens noemenswaardig.

Wat boeit mij het nou dat jullie jezelf beiden naar de top hebben geinternt? Tuurlijk, internen hoort erbij. Maar er is wel degelijk maar 1 stam geweest die zich door middel van barbarendorpjes naar de winst wou edelen en vgm waren jullie dat. Hebben jullie verdiend gewonnen? Zeker, een delete van de tegenstander toont niks anders aan dan dat.
Ik wil maar dat jullie weten dat dit niet een winst is waar je zelf trots op kan zijn, zeker niet na alle acties binnen jullie stam en buiten jullie stam. 2 mensen die met kanker de andere de grond in boren? Seriously? Is dit een spel voor 10-jarigen geworden?

Ik weet dat het toen ik begon, vrij populair was onder de jongeren. De gemiddelde leeftijd ligt naar mijn inziens zeker wel hoger dan vroeger, maar de mentaliteit is zo slecht geworden. Ik wil maar even doorgeven dat ik al gewoon geneigd ben om mensen te kata'en, puur door de persoonlijkheden die ik elke dag zie en waar ik domme shit van moet lezen. Ik ben geen kata'er, al jaren niet meer. Dit zegt toch wel dat jullie bijdragen aan de verpaupering van TW? Ik snap niet dat jullie hier beiden jezelf er proberen uit te lullen door de andere stam te verwijten omdat ze dezelfde dingen deden. "Zij deden het eerst juffrouw!"

Bitch please.

Trouwens, wel een positief puntje. Ik heb nog nooit gezien dat het TW-team zoveel probeerde bij te dragen aan een eerlijke classic. Mijn diepste respect voor @Duckje inzake deze toestanden. Ik ben niet vaak positief, maar we mogen wel stellen dat de mods in deze een dikke pluim verdienen voor hun optreden deze classic.
 
Bovenaan