Het kruidvat is op.

Reactiescore
461
Het is wel duidelijk dat wanneer je vermeld dat we internen voor front dit naar Brokk gericht is, de andere accounts hadden reeds front. Maar de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet lijkt me. Ben benieuwd of jullie ooit de startfase zouden overleefd hebben zonder het boosten/internen naar de 20%?

Dus jullie kunnen wel mooi kinderachtig blijven reageren maar have fun met het edelen van de wereld en geniet van jullie overwinning. Ga het vieren met jullie vermoedelijke aangename stamsfeer. opgepast als je wesley vraagt, hoogstwaarschijnlijk heeft die een kort lontje!
Heb je al aangegeven dat het gwn netjes is van je post, heb ook gwn Gg gezegd en zelfs al een aantal spelers in kruiden benaderd dat ze mijn complimenten hebben het toch nog hebben geprobeerd onlangs de slechte activiteit.
Als er kinderachtig word gereageerd geef ik daar gwn een reactie op.
 

DeletedUser79777

Guest
Ga het vieren met jullie vermoedelijke aangename stamsfeer. opgepast als je wesley vraagt, hoogstwaarschijnlijk heeft die een kort lontje!

In Kruiden was de stamsfeer ten minste op en top! Alleen jammer dat we niet allemaal werkloos zijn :(
 

DeletedUser80024

Guest
Emile en de rest zeer mooie fights de afgelopen week.

quote van de dag: leef en laat leven.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Dus omdat wij actiever zijn met een goede bezetting zijn we allemaal werkloos?

Of studenten die liever hun studies fucken en tw spelen, of mischien zijn jullie allemaal gepensioneerde opa's die graag een spelletje spelen op de computer. Alles kan :)
 

DeletedUser74404

Guest
Of studenten die liever hun studies fucken en tw spelen, of mischien zijn jullie allemaal gepensioneerde opa's die graag een spelletje spelen op de computer. Alles kan :)

Of we kunnen goed onze tijd indelen en plannen, el profesor bestaat enkel uit studenten en niemand zijn studie heeft onder deze classic geleden.
 
Reactiescore
376
Laat ik even voorop zetten: @MyPride mooie post! :eek:

Ikzelf heb veel fun gehad tegen raphael (thanks @Felicitys ) beetje heen en weer dorpen pakken en verliezen. In de korte tijdspanne dat ik speelde, vond ik Rect een toffe sfeer hebben ondanks is samen speelde met enkele personen waar ik eerdere werelden niet echt mee overeen kwam.
Hoewel ik wel wat verrast was door een paar fouten van bepaalde kruidenaccounts, die te wijten zijn aan inactiviteit, vind ik wel dat vooral dat de bespelers van miaauw en Priest een bedankje verdienen vanwege het leuke defwerk van tijd tot tijd en de moeite. :oops:

Nu even over naar het andere heikel punt dat vaak benoemd wordt voor de quit van Kruiden: het onacceptabele gedrag van bepaalde spelers binnen Hood en helaas ook Rect.
Als medespeler van Wesley, was ik for some reason niet op de hoogte van zijn eerdere uitspraken tot enkele dagen geleden. Na een goed gesprek gehad te hebben met wesley, kon ik niet anders dan concluderen dat (1) er te veel zaken aan hem toegeschreven worden waar hij niets mee te maken heeft, (2) hij heel veel spijt heeft van meerdere uitspraken en/of bedreigingen maar vooral (3) dat zijn uitspattingen een reactie waren op uitspraken van andere spelers, die anderzijds ook niet door de beugel kunnen. Nu heb ik hem ook duidelijk gemaakt dat zijn reacties 10x zo erg waren dan die van de zogenaamde 'uitlokkers', en hopelijk (en dat denk ik toch) heeft hij begrepen.
Wat Cornelis betreft, kan ik geen uitspraken doen want volgens mij ben ik overal geblocked door hem. :D

Nuja, ikzelf was niet op de hoogte dat Cornelis sinds kort weer in Rect speelde en dat was niemand volgens mij behalve Wesley. Dus om nu met zn allen te verkondigen dat wij zulke uitspattingen van eerdergenoemde personen ondersteunen, is ook niet helemaal waar. :p

Thanks iig nog eens naar geheel kruiden voor deze toffe classic! :D

Joekes
Liefs, kusjes x
P.|Vision is key
 

DeletedUser69389

Guest
@Ik hou van Vitabiskoeken zulke uitspattingen zijn onder geen enkele voorwaarde gangbaar. Zeker niet als je dat soort zaken ook tegen personen uit die niets te maken hebben/hadden met dat gejen.

Als die echt spijt had dan zou die openlijk berouw tonen door hier met een post te komen en/of mensen proberen aan te spreken die hij heeft bedreigd, beledigd, doodsbedreiging heeft gegeven of heeft gestalked met privé informatie van diegene om aan die gedupeerden zijn excuses te uitten. Iets wat tot op heden nog niet heeft plaatsgevonden. Het is dus gewoon een schijnexcuus.


Tsja dat Cornelis alweer speelde was voor mij al duidelijk. Het is gewoon triest dat Erik dat willens en wetens toestaat. Daar bestaan simpelweg geen excuses voor. Wat mij betreft is dat een valide reden voor elk zelfrespecterende stam om naast Cornelis en Wesley nu ook Erik te weren. Want het goedkeuren van zulke daden is onder geen beding niet bezwaarlijk.
 

DeletedUser80235

Guest
Martijn, ik wacht nog steeds op je reactie. Wat had jij dan gedaan?
 
Reactiescore
660
Damn, menen jullie nu echt dat we met paul nog niet aan het dieptepunt zaten. Zijn er werkelijk mensen die nog tien keer erger tekeer zijn gegaan? ECHT WAAR?
Ik kan het haast niet geloven.
Aan Peter en purple swag, de enige die ik ken, dikke proficiat. Ook voor de normalere mensen van rect.
Hopelijk kan er alsnog gevolg gegeven worden aan die bedreigingen. Dit is toch echt niet meer normaal.
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn, ik wacht nog steeds op je reactie. Wat had jij dan gedaan?
Ikzelf had eerst geprobeerd om het emailadres te veranderen naar een adres die bij een betrouwbaar iemand uit de stam geplaatst zou worden en natuurlijk het wachtwoord. Was dat niet gelukt dan was ikzelf gequit. Maargoed het is niet zo dat ik dit al een paar keer heb gemeld ofzo....
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Had niemand zien aankomen dat Wesley het ww wel zou doorschuiven naar Cornelis hoor. Moet je extreem hoogbegaafd voor zijn voor dat te zien aankomen!
 
Reactiescore
660

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Martijn, ik wacht nog steeds op je reactie. Wat had jij dan gedaan?

Ze eruit geknikkerd en als dat niet zou hebben gewerkt zelf opgestapt. Heb nog altijd een aantal minimale normen om me aan te houden
 

DeletedUser58227

Guest
Ikzelf had eerst geprobeerd om het emailadres te veranderen naar een adres die bij een betrouwbaar iemand uit de stam geplaatst zou worden en natuurlijk het wachtwoord. Was dat niet gelukt dan was ikzelf gequit. Maargoed het is niet zo dat ik dit al een paar keer heb gemeld ofzo....

Accounts van mensen proberen af te pakken vind jij normaal?
Je begint op Twan te lijken.
 

DeletedUser80235

Guest
Ikzelf had eerst geprobeerd om het emailadres te veranderen naar een adres die bij een betrouwbaar iemand uit de stam geplaatst zou worden en natuurlijk het wachtwoord. Was dat niet gelukt dan was ikzelf gequit. Maargoed het is niet zo dat ik dit al een paar keer heb gemeld ofzo....

Ik heb er dus over getwijfeld of ik het een of het ander zou doen. Ze hebben beiden gezegd niet meer te gaan spelen, dan ga ik door. Als Wesley dan halverwege terug keert ga ik niet ineens op delete.
 
Reactiescore
376
@Ik hou van Vitabiskoeken zulke uitspattingen zijn onder geen enkele voorwaarde gangbaar. Zeker niet als je dat soort zaken ook tegen personen uit die niets te maken hebben/hadden met dat gejen.
Neen, i know en dat hebben vele anderen die me voor gingen en ik Wesley en/of Cornelis wel duidelijk genoeg gemaakt.
Als die echt spijt had dan zou die openlijk berouw tonen door hier met een post te komen en/of mensen proberen aan te spreken die hij heeft bedreigd, beledigd, doodsbedreiging heeft gegeven of heeft gestalked met privé informatie van diegene om aan die gedupeerden zijn excuses te uitten. Iets wat tot op heden nog niet heeft plaatsgevonden. Het is dus gewoon een schijnexcuus.
De enige reden waarom Wesley dit (nog) niet gedaan heeft, is dat hij van mening is dat zijn 'uitspattingen' een reactie zijn op en hij daarom geen volledig berouw toont van zijn posts omdat hij nog steeds vindt dat die personen hem eerst gekwetst hebben, hoewel zijn reacties nog zovele malen erger waren.
Tsja dat Cornelis alweer speelde was voor mij al duidelijk. Het is gewoon triest dat Erik dat willens en wetens toestaat. Daar bestaan simpelweg geen excuses voor. Wat mij betreft is dat een valide reden voor elk zelfrespecterende stam om naast Cornelis en Wesley nu ook Erik te weren. Want het goedkeuren van zulke daden is onder geen beding niet bezwaarlijk.
Verkeerd, niemand in de stam wist ervan behalve Wesley. En daar ben ik zeker van, dus om Erik, die zoveel voor de stam betekend heeft, af te schilderen als een onbetrouwbaar iemand is volkomen onterecht en ik zie dan ook graag je bewijs tegemoet waarmee je kan bewijzen dat Erik van de aanwezigheid van Cornelis op de hoogte was.

Had niemand zien aankomen dat Wesley het ww wel zou doorschuiven naar Cornelis hoor. Moet je extreem hoogbegaafd voor zijn voor dat te zien aankomen!
Sorry? Of wat wil je horen? :p
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb er dus over getwijfeld of ik het een of het ander zou doen. Ze hebben beiden gezegd niet meer te gaan spelen, dan ga ik door. Als Wesley dan halverwege terug keert ga ik niet ineens op delete.
Ik wel en dat is het verschil tussen jou en mij. Iemand die wel over ethische waarden beschikt en iemand niet.

Accounts van mensen proberen af te pakken vind jij normaal?
Je begint op Twan te lijken.
In goed overleg natuurlijk. Doormiddel van een dialoog en zou dat niet lukken dan zou ik simpelweg zelf quiten. Omdat ik niet geassocieerd zou willen worden met zulke figuren.
 
Bovenaan