Het koninkrijk van Faith

DeletedUser

Guest
53876_large.jpg
ahh... welkom, daar zijn jullie. Ik vroeg me al behoorlijk af waar jullie bleven, waren de paarden moe? Doet er ook eigenlijk niet toe, jullie zijn er.

Ik zal mij even voorstellen, de naam is SpecialMagicKing en ik ben gevraagd om jullie voor te stellen aan het koninkrijk van wereld 47. Wacht… ik bedoel natuurlijk HET koninkrijk, die klemtoon is niet onbelangrijk. In dit koninkrijk draait alles om vertrouwen, vertrouwen in elkaar, vertrouwen in een betere toekomst en natuurlijk vertrouwen in onze koning, vandaar de naam Faith. Onze koning? Dat is ghost2408, maar hij word gelukkig bijgestaan door een aantal zeer trouwe assistenten. Dienaren dat vind hij persoonlijk te minachtend klinken, daarom heten ze assistenten, ze zijn zijn gelijken.

We hebben allemaal een lange weg gemaakt om hier te komen, velen van ons hebben ooit in een lang ver verleden zo'n kleine 40 werelden terug al hun eerste stapjes gemaakt naar een groot en machtig rijk. Maar we zijn sterke spelers, we geven niet op bij enkel tegenslagen.

Ik zelf ben officieel gezien stamleiding maar kan beter gezien worden als een soort raadsheer of klankboord van onze koning, maar als verhalenverteller van dit koninkrijk doe ik ook niet onder hoor. aapiedorp is de sociale hulp naar buiten... hij heeft het op het moment nog niet al te druk maar zal natuurlijk een cruciale rol gaan vervullen wanneer vijanden en vrienden steeds lastiger van elkaar te onderscheiden zijn.
MarvinBogaert gaat over de nieuwe aanwas... niet dat die op dit moment welkom is, elke stad binnen ons koninkrijk word al bewoont.

Wat staan we hier eigenlijk nog? Kom, geef u paard aan een van mijn stalknechten en volg mij naar binnen voor een drankje, wie weet komen we nog andere leden uit dit koninkrijk tegen, het is hier altijd een drukte van jewelste! Natuurlijk kunnen al onze leden jullie wel wat vertellen over ons koninkrijk...

Voor een ieder die later instapt. Ons berricht bestaat uit steeds kleine stukjes verhaal. Voor mensen die later zijn ingestapt en snel alle posts willen lezen:


[post=5894721]Deel 2[/post]

[post=5894829]Deel 3[/post]

[post=5894956]Deel 4[/post]

[post=5894960]Deel 5[/post]

[post=5895128]Deel 6[/post]

[post=5895260]Deel 7[/post]

[post=5895267]Deel 8[/post]

[post=5895276]Deel 9[/post]

[post=5895552]Deel 10[/post]

[post=5896540]Deel 11[/post]

[post=5898299]Deel 12[/post]

En daarmee is ons verhaal tot een einde gekomen. We hopen dat jullie ervan hebben genoten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik vind het spijtig om te zien dat jullie een stamnaam geript hebben specialmagicking. Je verhaaltje is niet onaardig maar die naam doet er wel flink aan af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73244

Guest
Misschien ben ik de enige maar ik irriteer mij mateloos aan je aandachttrekkerij. Kun je misschien lekker in de zandbak met je speelgoedriddertjes gaan spelen, de plek waar je misschien enigszins een beetje gezag hebt?

OT: Ik vind het spijtig om te zien dat jullie een stamnaam geript hebben specialmagicking. Je verhaaltje is niet onaardig maar die naam doet er wel flink aan af.

Was toch een noep stam :p
 

DeletedUser74966

Guest
het spijt me te zeggen MagicalKing, maar ik heb er niet zo veel 'faith' (woordgrap, allemaal even lachen. HA HA HA) in ;)

Wel een leuk eerste verhaaltje ^^
 

DeletedUser

Guest
Naar uitstraling naar de (buiten)wereld toe kan zo'n voorstelling wel tellen. Is een mooi stukje tekst om de stam te profileren.
Als ik dan toch eerlijk mag zijn, is deze iets tekort om een duidelijk beeld te kunnen vormen. Maar jullie zijn de eerste en dat kan wel tellen.
 

DeletedUser65921

Guest
Hou het hier maar een beetje netjes.

OT: mooie voorstelling, succes!
 

DeletedUser70161

Guest
Kom binnen! Pak een stoel en ga zitten. Ik hoorde al dat jullie langs zouden komen! Ik zie dat SpecialMagicKing jullie al heeft ontvangen! Willen jullie wat drinken? Een flink glas honingwijn misschien? Deze bar is de grootste in het koninkrijk, hij is erg bekend om zijn overheerlijke honingwijn. Barman, honingwijn voor al mijn vrienden hier!

Maar goed. Verder naar de orde van de dag. De rondleiding. SpecialMagicKing is op dit moment even een aantal dingen aan het voorbereiden. Hij komt zo terug. Tot die tijd ga ik jullie even een aantal dingen vertellen. Heeft SpecialMagicKing jullie al verteld over mij? Vast niet. Hij praat veel te veel over andere dingen!

Nou dan zal ik mijzelf maar even voorstellen. Mijn naam is Mth31. Ik ben 1 van de assistenten van Ghost2408! Ik ben dé man van de tactieken. Wanneer er wat wordt gepland, heb ik het hoogste woord!

Verder doe ik veel aan het vermaak van de stam. Samen met SpecialMagicKing vertel ik verhalen aan iedereen die het horen wil. Wij zijn eigenlijk een beetje de troubadours van het Koninkrijk! Je kunt ons in de avonduren hier veel vinden en vertellen verhalen over bijvoorbeeld de legende van de Vlaggenberg!

Ah daar zal je de honingwijn hebben! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Zoals ik al zei, overheerlijk. Deze bar staat er bekend om! Laat het jullie smaken! Proost!

Waar was ik gebleven? Oja. De Vlaggenberg! SpecialMagicKing en ik zijn er een tijdje terug achter gekomen dat we het beiden erg leuk vinden om verhalen te vertellen. Nou is het 1 ding om zelf een verhaal in elkaar te zetten, maar wij zijn nog een stapje verder gegaan. Elke avond wanneer onze plichten het toelaten, zullen wij hier in deze bar een verhaal opdragen. Eerst verzin ik een deel. Dit laat ik achter met een open einde, en binnen no-time heeft SpecialMagicKing er een volgend deel achteraan verzonnen. Zo is het een verhaal die ook onszelf elke keer in spanning laat wachten wat er nou gaat gebeuren. Dit verhaal dragen wij dan op hier in deze prachtige bar! Op dit moment is het verhaal al meer dan 10.000 woorden lang! Wie weet kunnen jullie er binnenkort ook van genieten.

Daar zal je SpecialMagicKing weer hebben. Hij zal jullie waarschijnlijk mee nemen voor het volgende deel van de rondleiding. Ik ga er nu snel vandoor. Ik heb het nog razend druk! Leuk dat jullie even langskwamen! Ik zie spreek jullie vast nog wel een keer!
 

DeletedUser70161

Guest
Zoals jullie zien zijn we nog niet klaar. SpecialMagicKing is niet de enige die zal meewerken aan dit verhaal.

Dit hadden jullie natuurlijk al kunnen weten, er staat niet voor niks in het eerste bericht "Natuurlijk kunnen al onze leden jullie wel wat vertellen over ons koninkrijk..." ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
SpecialMagicKing komt aanlopen
Excuus, excuus, ik ben er weer en excuus voor mijn afwezigheid. Ach u weet allen natuurlijk hoe dat allemaal gaat hé! Zo'n Koninkrijk draaiende houden is een dagtaak, maar we maken graag even tijd voor u. Ik hoop dat mth31 jullie keurig heeft opgevangen? Ja?! Hij is net weg, ach, wat jammer… nuja, het is ook al laat, u zult wel moe zijn. He! Lange reis achter de rug. Ik zal het voor vanavond kort houden en nog een paar van u vragen beantwoorden.

Wat de naam van de Stam betreft… ach ja, “what’s in the name” he… Je moet voor de grap eens kijken hoeveel eenmansstammen er zijn met namen als “De Beste”, “Tribalwars Makers” of namen die impliceren dat er een hele groep achter zit. Een naam zegt dus niet zo heel veel. Hoe onze koning aan de naam is gekomen dat weet ik niet precies, ik zal het eens voor u navragen maar je weet wat ze zeggen he… “Beter goed gejat dan slecht bedacht…” Nha, dat slaat ook nergens op, ik ga het voor u navragen bij onze koning. Over de koning gesproken, ik kan nog niets beloven, maar waarschijnlijk krijgen jullie de Koninklijke hoogheid zelve ook nog even te spreken in de komende week.

De naam is overigens SpecialMagicKing, daar is niets Magical aan maar ik ben blij dat u zicht tot nu toe vermaakt aan mij verhaal.

Dat waren de vragen tot nu toe? Dan stel ik voor dat u mij volgt naar het gasten verblijf? Dan kunt u dar de nacht doorbrengen en zal ik morgen bij een koninklijk ontbijt alle vragen beantwoorden die u vannacht bedenkt. Stel uw vragen vooral. Volgt u mij…

Heeft mth31 u trouwens verteld over ons troubadour-schap? Mocht u tijdens u verblijf verveeld raken, meld ons dit dan, dan geven we in den avond misschien een keer een leuk verhaaltje weg.

Kijkt u eens, we zijn er. We hebben voor het gemak u namen op de kamerdeuren gehangen, mocht u uw kamer niet kunnen vinden dan kunt u de receptionisten nog vragen. De kamers zijn van alle luxe voorzien, neemt u het er vooral van, dat heeft u wel verdient.

Ik laat u verder met rust en zie u morgen aan het ontbijt. Ik moet nu rennen, ik heb nog een late afspraak bij de koning….. TOT MORGEN!!!
SpecialMagicKing holt weg
 

DeletedUser

Guest
Goeden morgen,
U heeft op mij gewacht met het ontbijt? Wat ontzettend attent van u. Maar in dat geval zou ik willen zeggen, tast toe, anders bederft het maar.
Hoe was u nachtrust? Een beetje kunnen slapen? Fijn.

Zeg, ik heb nog eens nagevraagd bij onze koning gisteravond, of nu ja, eigenlijk vannacht. Die naam Faith heeft dus al een hele lange geschiedenis zo blijkt. Ga er maar even voor zitten, iemand nog een glas honingmelk bij het eten?

Het zit dus zo: Ooit, heel lang geleden was er eens zoiets als een wereld 1, ik weet het… ik weet het, dat is al wel eventjes geleden. Een onervaren Ghost2408 begon op deze wereld in de hoop een machtig imperium te beginnen. Toen de tijd daar kwam om een stam op te richten was hij het die kwam met de naam: Faith. http://nl.twstats.com/nl1/index.php?page=player&id=450933

Helaas is veel van de gegevens uit oudere werelden niet meer verkrijgbaar, maar het was dus onze ghost2408 die destijds Faith opzette in wereld 24, als eerbetoon aan de eerder gespeelde wereld 1. Tussendoor is onze koning een tijd op reis geweest, hij kwam in allerlei werelden, maar niet in die van TribalWars. Nu deze nieuwe wereld begon besloot hij samen met wat mensen die hij door zijn leven heen had ontmoet een stam op te zetten. Het kon natuurlijk niet anders dan dat deze stam Faith zou heten…

Smaakt het? Als katjes muizen he… Neem het er van hoor, het staat er allemaal voor u

Heeft u vannacht nog vragen bedacht? Niet?! Was u zo moe dan? Nou goed, dat geeft ook eigenlijk niet. Mocht u nog vragen bedenken stelt u die dan vooral. Zit u allen vol? Dan zou ik willen voorstellen om te gaan… moment hoor, ik moet nog even wat met de waard regelen…



Oké, we kunnen gaan. Volgt u mij? U heeft vannacht geslapen in “ ’t Veilige Nest ”, dit is HET gastenverblijf van de koning. U kunt er zelf ook reserveren hoor, maar alleen wanneer de koning niet heeft gereserveerd. Na u nachtrust snapt u vast waarom… fluweel, dons en hermelijn zorgt hier voor een heerlijk zacht matras. De marmeren vloeren en met goud in gelegde lijsten van spiegels en schilderijen zorgen dat u zich tijdens u verblijf net zo koninklijk voelt als de koning hem zelve.

Hier naar links vind u de barrakken, maar daar zullen we later nog wel eens langs gaan, men is daar op dit moment even hele druk bezig. Wij gaan naar rechts en dan weer links, daar vinden we de hoofdstraat… deze loopt van de Kathedraal naar het marktplein en is het bruisende centrum. De straat staat bekend om zijn verse producten. Vooral aan het eind van de straat zit het vol met verse bakkers, slagers, groenteboeren en (uniek in zijn soort) een vishandelaar die zijn vis elke morgen vers van zee krijgt….

Dat had u nog niet gezien? Dan ziet u dat nog wel wanneer wij in het kasteel zijn, ten noordwesten van ons kasteel licht de zee!

… oh, en dit winkeltje hier links, daar kunt u nog een leuk souvenirtje kopen voor u vertrek, dat is zeker de moeite waard om eens te bekijken. Wij lopen nu door naar het marktplein… De markt is hier elke Maandag, Dinsdag, Donderdag en zaterdag, maar ook de rest van de week is het een bruisend plein zoals u ziet…

Heej, dat is nu ook toevalig… daar zit MarvinBogaert. Kom, dan stel ik hem even aan jullie voor.
 

DeletedUser77025

Guest
SpecialMagicKing, wat leuk dat ik je hier tegen het lijf loop. Wat ben je aan het doen? Een Rondleiding he? Je verteld ze alles over ons mooie Koninkrijk? Zal ik dan ook maar wat over mijzelf vertellen?

Ik ben dus Marvinbogaert. Ik ben de gene die zorgt voor nieuwe aanwinsten voor de stam. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik hier ben. Een groot deel van de tijd loop ik rond op druk bezochte plekken zoals de kroeg, de markt, het exercitie terrein, de kerk, en ook hier. Wat ik dan eigenlijk doe is het observeren van de mensen. Zo let ik op hun houding, gedrag, eerlijkheid, verleden en of ze een mogelijke kandidaat zijn voor de stam. Er is enorm veel info te vergaren door alleen maar te observeren. Ik zal het jullie laten zien!

Even kijken. Ah daar! Zien jullie hem? Die man met die nette kleren en die hoed? Daar naast de fontein? Wat zouden jullie zeggen wanneer je hem ziet. Niet veel he? En toch is er enorm veel te zien. Ik zal het jullie vertellen.

Het feit dat hij zulke nette kleren draagt, verteld mij dat hij een goede status heeft. Maar wanneer je in zijn ogen kijkt dan zie je dat hij veel heeft meegemaakt. Hij is waarschijnlijk vroeger niet zo rijk en welvaren geweest. Misschien zelfs wel arm. Maar hij weet zijn hersenen te gebruiken. Heeft hard geknokt en staat nou hier. Wacht, hij loopt weg. Richting dat jongetje die net is gevallen. Eens kijken wat hij doet.

Hij helpt het jongetje overeind. Praat met het jongetje. Zie je zijn warme glimlach? Hij stelt het jongetje zo gerust. Nog even en… ah daar is het al. De glimlach van een klein jongetje. Hartverwarmend is het niet?

Máar, wat zegt mij dit? Dat deze nette man, een vriendelijk en hulpvaardig karakter heeft. Hij is uitermate geschikt voor in de stam. Hij zal zijn ervaring in de praktijk brengen, en wanneer het nodig is zal hij anderen helpen. Interessant is het niet?

Wat zei je SpecialMagicKing? O jullie moeten weer verder. Spijtig. Het was net zo gezellig. Succes met de rondleiding. En veel plezier vandaag!
 

DeletedUser66265

Guest
Volgens mij hoeft niemand meer iets te proberen. Dit concept zit te goed in elkaar. Waar ik eerst dacht dat jullie noobs waren die hier niets te zoeken hadden heb ik ondertussen respect voor jullie p&p. Ijzersterk verhaal, zit goed in elkaar en is veel moeite in gestoken. Bij ieder verhaal van jullie kan ik mij een beeld schetsen, het is alsof ik er zelf echt bij ben.

Waar ik eerst nog hoop had dat ik zelf een kans zou maken moet ik nu in gaan zien dat dit mij kansloos maakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij hoeft niemand meer iets te proberen. Dit concept zit te goed in elkaar. Waar ik eerst dacht dat jullie noobs waren die hier niets te zoeken hadden heb ik ondertussen respect voor jullie p&p. Ijzersterk verhaal, zit goed in elkaar en is veel moeite in gestoken. Bij ieder verhaal van jullie kan ik mij een beeld schetsen, het is alsof ik er zelf echt bij ben.

Waar ik eerst nog hoop had dat ik zelf een kans zou maken moet ik nu in gaan zien dat dit mij kansloos maakt.

Dankjewel, zo'n reactie word zeer gewardeerd! Maarhu... zelf wat proberen kan altijd toch? Je hebt niets te verliezen!
 

DeletedUser

Guest
Als u mij volgt... Tja, Marvinbogaert, hij vind het maar wat gezellig om met mensen te praten maar we moeten hem niet te veel van het werk afhouden hoor, hij heeft het stiekem best wel druk op het moment.

Als u mij kunt volgen, er is nog zoveel dat ik u wil laten zien... en zo weinig tijd. Is het u al opgevallen dat overal in de stad je boven de huizen uit altijd het kasteel kunt zien staan? Dat is nog een heel werk geweest hoor om dat voor elkaar te krijgen. Er komt een moment dat je eigenlijk niet meer veder de hoogte in kunt en dan moet je creatief zijn. Onze ontwerpers hebben gelukkig een boogconstructie ontworpen die gestapeld kan worden… het nieuwste van het nieuwste. Hoe dat precies dit moet u mij niet vragen, daar zou ik geen antwoord op weten. Ik weet eigenlijk niet waar die ontwerper tegenwoordig woont, maar het schijnt wel dat hij goed in de gaten gehouden word. We willen natuurlijk niet dat onze constructie elders gebruikt kan gaan worden.

De vlaggen die op die hoge toren wapperen die zijn zelfs nog tot ver buiten de muren van de stad te zien… verdwalen gaat je in de omgeving echt niet lukken, maar dat heeft u gister bij aankomst vast al wel gezien. Let u even op, we gaan de drukke winkelstraat weer in en het is wel zo’n beetje spitsuur…. Hier wacht, ik zal mijn mantel aan mijn staf binden, dan kunt u mij boven de massa uit volgen…

Terwijl we onderweg zijn kan ik u wel een stukje van onze mythe van de vlaggenberg vertellen…
Ik moet wel wat moeite doen hoor want het eerste deel van het verhaal was geschreven door mth31. Het ging alsvolt:


Let op! De spoilers bevatten delen van het verhaal: de Vlaggenberg. Deze verhalen zijn niet cruciaal voor het verloop van het verhaal, dit is een lang verhaal dus wanneer u weinig tijd heeft kunt u deze het beste overslaan

Op dit moment is de berg van een kluizenaar.

Ik rijd op mijn mooie witte hengst door de bossen en ineens zie ik in de verte een vlag wapperen. deze vlag staat heel hoog. ik besluit om eens te gaan kijken wat dat is.

Ik geeft mijn edele knol dus ik tik op de flank, en stuif de berg op. boven aangekomen zie ik dat de vlag het teken draagt van een heel oud verhaal.

Een man die vroeger keizer is geweest, maar is verstoten door zijn kwaardaardige zus, Ze deed een greep naar de troon en slaagde daarin.

Die is gevlucht uit zijn eigen land, en die is gaan rondzwerven op de wereld. na een paar jaar is hij een berg tegen gekomen waar hij iets vond dat hem zo gelukkig maakte dat hij vanaf dat moment besloot om op deze berg te blijven wonen. helemaal alleen. Er wordt gezegd dat, wanneer je ditgene vind, je alles krijgt wat je maar wilt.

Hij bouwde een hutje, zette wat vallen, en genoot van de stilte en eenzaamheid. er werd naast de verhalen, nooit meer iets van hem gehoord.

Zoals ik al zei zag ik die vlag. ik wist meteen wat het betekende. ik keek om mij heen, deed een volledige sweep, maar het enige wat ik vond was een klein hutje die al jaren leek leeg te staan. ik ging terug naar de vlag, en liet de vlag zakken. ik heisde mijn eigen vlag, en sinds dien ben ik the king of the hill.

My Hill!
Natuurlijk reageerde ik daar op met mijn deel van het verhaal
Het is nog vroeg, één van mijn spionen komt terug in mijn kasteel en stelt mij zeer snel te moeten spreken. Ik zit nog aan mijn ontbijt maar zodar ik klaar ben nodig ik hem uit in mijn kamer. Daar verteld hij:

"Ik ben in een aantal van u dorpen geweest om geld voor u te innen en te controleren of de burgers nog naar u luisteren, precies zoals u mij had oppgedragen. In de meeste dorpen ging dit prima, maar in het laatste dorp niet. De burgers daar zijn in opstand. In de plaatselijke kroeg kreeg ik wat meer informatie..."

Ik zat natuurlijk direct op het puntje van mijn stoel. Mijn spion stond nog steeds en was daardoor zenuwachtig aan het ijsberen geslagen dus beval ik hem te gaan zitten.

""Niet ver hier vandaan," zo melde de kroegbaas mij, "staat een berg. Op die berg is iets bijzonders gebeurt... al jaren was de berg uitgestorven, de valg van de laatste kluizenaar wapperde al jaren, maar de kluizenaar zelf was weg. Het spookt er moet je weten, 's nachts gebeuren er rare dingen. De legende leert ons dat de krijger die het aandurft de vlag te veranderen een machtig koning zal worden..." Ik keek de kroegeigenaar vraagende aan... dus? vroeg ik. "De vlag is onlangs veranderd, de vlaggenstok draagt nu de vlag van de machtige mth31. Hij zal machtig en welvarend worden dus wij volgen hem."

Geschrokken van dit feit stuurde ik mijn spion naar bed, hij had een lange nacht achter de rug. Ik kende mth1, een goed mens, maar dit kan ik toch niet laten gebeuren.

In mijn kasteel was de legende van de vlaggenberg (want zo werd de berg voor t gemak genoemd) inmiddels als een razend vuurtje gegaan. Niemand durfde mee. De grootste legers en meest angstaanjagende draken zouden geen probleem zijn, maar spoken... nee!

Ik besloot zelf op pad te gaan. Mijn trouwe hengst was wel in voor een stukje rijden. Die avond vertrok ik optijd. 's nachts reed ik de kilometers lange route zodat ik 's ochtends aankwam aan de voet van de berg... en inderdaad, tussen de boomtoppen door zag ik zijn vlag wapperen. Dit was de laatste kans om terug te gaan maar ik besloot door te zetten.

Nu geloofde in al niet echt in spoken maar eenmaal boven aangekomen was er niks gebeurt... Het bos was prachtig dooor zijn verlatenheid en had wel iets spookachtigs door de mistflarden tussen de bomen maar dat was het. Wat ik boven aantrof was echter een ramp. Het kleine hutje op de berg stond nog wat na te smeulen (of tenminste, wat er van over was). Van mth31 was geen spoor te bekennen maar de wijde omgeving van de hut was afgefikt...

Ik streek zijn vlag (haalde hem naar beneden, dat heet strijken) en vouwde deze op om als trofee mee naar huis te nemen. Mijn eigen vlag hees ik op. Er zou een hoop werk verzet moeten worden om hier weer te kunnen wonen.

Terug in het kasteel geloofde mijn mannen mij wel en zo liet ik een aantal van mijn best bouwliede naar de top van de berg om daar een klein fort te bouwen. De vlaggenmast werd verplaatst naar de top van dat fort.

Over mth31 hoorde ik later dat hij de eenzaamheid niet aan kon en was gevlucht. In de waan dat niemand boven zou kunnen komen als het zou branden heeft hij alles in de fik gestoken behalven de vlaggenmast... dat was zijn overwinning.

Sorry mth31, maar jouw overwinning is nu de mijne.

ik ben King of the Hill,

My Hill!

Het spel waarop ons verhaal is begonnen kent u wellicht wel…
Ach, je zou het kunnen zien als een soort uit de hand gelopen hobby, in de loop van de week zullen mth31 en ik u steeds wat meer van het verhaal proberen te vertellen. Mits de tijd dat toestaat uiteraard…

We zijn er, het exercitieterrein, of het oefenterrein, en daar wilde ik jullie kennis laten maken met aapiedorp. Hij is eigenlijk altijd hier te vinden. Hij is echt de vechtersbaas in ons midden.
Even kijken, Ah daar is hij! Komen jullie mee? Hij is op dit moment aan het sparren met Mth31. Die kennen jullie vast nog wel.
 

DeletedUser72524

Guest
Mis openingspost veranderen en daarin een link te zetten naar iedere update die je nu doet ;)
 

DeletedUser70161

Guest
Thanks Sander, dat is een goed idee. ik ga hier even werk van maken!
 
Bovenaan