Het jaar 2012

DeletedUser23133

Guest
Jealousy is a bitch, I know ^^

Euhm,jij hebt echt niets waar ik jaloers op zou kunnen zijn......Ik heb in elk geval mijn account zelf opgebouwd en is dat niet gebeurd door andere het werk te laten doen :rolleyes:
 

DeletedUser23694

Guest
Je bent en blijft een klotewijf he Moon ,ook in het nieuwe jaar.

Jammer genoeg wel ja :D

Euhm,jij hebt echt niets waar ik jaloers op zou kunnen zijn......Ik heb in elk geval mijn account zelf opgebouwd en is dat niet gebeurd door andere het werk te laten doen :rolleyes:

Jealousy is a bitch, I know ^^

Het lijkt maar zo he meid. Btw, ik heb altijd solo op het account gespeeld, dus zou niet weten waar je laatste opmerking op zou moeten staven. Maar snap dat je tegen mij aan wilt schoppen. Doen kleine, jaloerse meisjes ook wel vaker ^^
 

DeletedUser23133

Guest
Het lijkt maar zo he meid. Btw, ik heb altijd solo op het account gespeeld, dus zou niet weten waar je laatste opmerking op zou moeten staven. Maar snap dat je tegen mij aan wilt schoppen. Doen kleine, jaloerse meisjes ook wel vaker ^^

Jij hebt altijd de kastanjes uit het vuur laten halen door anderen ;),maar zo als gezegd,jij hebt niets waar ik jaloers op ben :D,en wat dat schoppen betreft......ik ben er niet mee begonnen,die bal ligt bij jou en je vriendjes.
 

DeletedUser23694

Guest
Jij hebt altijd de kastanjes uit het vuur laten halen door anderen ;),maar zo als gezegd,jij hebt niets waar ik jaloers op ben :D,en wat dat schoppen betreft......ik ben er niet mee begonnen,die bal ligt bij jou en je vriendjes.

Lieverd toch, zit Pi en mijn persoontje jou zo dwars? Wil je erover praten? :D
 

DeletedUser37875

Guest
@reijntjes: de laatste keren ben jij het toch wel die steeds terug begint te janken heur ;)

als ik het me goed herinner is moon erbij gekomen nadat ze zich meer dan bewezen heeft al deffende tegen onze wekenlange aanvallen... je komt nu eenmaal niet zomaar erbij in P! :)
 

DeletedUser23133

Guest
@reijntjes: de laatste keren ben jij het toch wel die steeds terug begint te janken heur ;)

als ik het me goed herinner is moon erbij gekomen nadat ze zich meer dan bewezen heeft al deffende tegen onze wekenlange aanvallen... je komt nu eenmaal niet zomaar erbij in P! :)

En jij denkt dat ze dat zelf was ? :rolleyes: en PI is echt zo geweldig niet,soms zou je eens aan de achterdeur moeten luisteren ;) ,levert verrassende verhalen op, oa over de over het paard getilde Maantje.

Ik vermaak mij hoofdzakelijk hier op het moment,de rest komt vanzelf :D Moon
 

DeletedUser23694

Guest
En jij denkt dat ze dat zelf was ? :rolleyes: en PI is echt zo geweldig niet,soms zou je eens aan de achterdeur moeten luisteren ;) ,levert verrassende verhalen op, oa over de over het paard getilde Maantje.

Ik vermaak mij hoofdzakelijk hier op het moment,de rest komt vanzelf :D Moon

tumblr_m6fsxptY1l1rwcc6bo1_250.gif


En ja, ik was degene die heeft gedeft. Mijn account heeft van al die weken max. 8 uren vv gehad. Ga maar ergens anders, je leugentjes en jaloerse opmerkingen uiten ;)
 

DeletedUser23133

Guest
tumblr_m6fsxptY1l1rwcc6bo1_250.gif


En ja, ik was degene die heeft gedeft. Mijn account heeft van al die weken max. 8 uren vv gehad. Ga maar ergens anders, je leugentjes en jaloerse opmerkingen uiten ;)

Laatste keer, jij hebt niets waar iemand jaloers op kan zijn ;) ten 2de zijn dit zeker geen leugens, verhalen worden op meerdere fronten bevestigd :D
 

DeletedUser

Guest
Ik kom ook maar eens kijken:D!

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Moon28
2- Freek49
3- Dark Rainbow

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Pi
2- dM.
3- Res.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- SINT TODOR
2- Tipsy
3- Sea

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Freek49
2- Recobus
3- Mortal

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Freek49
2- Pipi
3- Mortal (Res. bestaat nog steeds)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Freek49
2- BlimZokko
3- Jagd

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Leeuwke
2- DA
3- Samy3

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Toch wel de commotie ivm onze overstap richting Pi/ExGa
2- Het deffen :p
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2012 - Met welke speler moeten in 2013 serieus rekening mee houden?
1- Moon
2- Dune
3- Dark Rainbow

Meest Veelbelovende Stam van 2012 - Met welke stam moeten we in 2013 serieus rekening mee houden?
1- Pi
2- CA
3- U.N.
 

DeletedUser37875

Guest
Laatste keer, jij hebt niets waar iemand jaloers op kan zijn ;) ten 2de zijn dit zeker geen leugens, verhalen worden op meerdere fronten bevestigd :D


Altijd leuk... die verhalen die minstens al 2 lijn zijn... die dan 2 jr na de feiten nog steeds 'n eigen leventje hebben... uiteraard nooit ergens aangedikt of gewijzigd geweest... uiterst betrouwbare bronnen! :rolleyes:

Dat ze niet alles alleen zal gedaan hebben, ben ik van overtuigd... niemand kan 24 op 24 alles alleen doen... maar dat ze grottste aandeel in had, dat dacht ik wel ;)
 

DeletedUser23133

Guest
Altijd leuk... die verhalen die minstens al 2 lijn zijn... die dan 2 jr na de feiten nog steeds 'n eigen leventje hebben... uiteraard nooit ergens aangedikt of gewijzigd geweest... uiterst betrouwbare bronnen! :rolleyes:

Dat ze niet alles alleen zal gedaan hebben, ben ik van overtuigd... niemand kan 24 op 24 alles alleen doen... maar dat ze grottste aandeel in had, dat dacht ik wel ;)

Oh,de verhalen zijn vers hoor, gaan voor een groot deel over het nu he ;) aan verhalen van jaren terug heb ik niets. Het gaat er om hoe de verhoudingen nu liggen en dat is toch een stuk minder rooskleurig dan de PI'tjes iedereen wil doen geloven ,maar kom, ik heb mijn lol weer gehad.

veel plezier er verder mee :D:p
 

DeletedUser23694

Guest
Oh,de verhalen zijn vers hoor, gaan voor een groot deel over het nu he ;) aan verhalen van jaren terug heb ik niets. Het gaat er om hoe de verhoudingen nu liggen en dat is toch een stuk minder rooskleurig dan de PI'tjes iedereen wil doen geloven ,maar kom, ik heb mijn lol weer gehad.

veel plezier er verder mee :D:p

Grappig vertel, ik houd wel van sappige Pi-roddels vers van de pers :D
 

DeletedUser37875

Guest
idd, ben in feite ook wel benieuwd wat ik (blijkbaar) gemist heb! :eek::D
 

DeletedUser52024

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Moon
2- Freek
3- DePipi

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Pi

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Tipsy
2- SINT TODOR

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Freek
2- Seasurfdude
3- Moon

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Freek

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Forum is dood

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, dankzij haar/zijn domme antwoorden, erg moeilijk gehad?
1- Reijntjes :p

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Mijlpaal van 1 miljard punten behaald door Pi

Meest Veelbelovende Speler van 2012 - Met welke speler moeten in 2013 serieus rekening mee houden?
1- Moon
2- Jagdpanzer

Meest Veelbelovende Stam van 2012 - Met welke stam moeten we in 2013 serieus rekening mee houden?
1- Pi
 

DeletedUser40815

Guest
Zo is het!

Zoals we jaarlijks doen, kunnen we ook nu weer de lijstjes maken. Ze zullen niet zo spraakmakend zijn als de spor(s)ter van het jaar, of het nieuws moment van het jaar, maar het zal zeker goed voer voor een discussie zijn. Dus maak je lijstje!

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2012 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Oponn
2-T-Rex
3-Recobus

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Pi
2-dM. (jammer dat deze prestaties nu niet meer tellen)
3-CA

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Oponn
2-SINT TODOR
3-Tipsy

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Freek49
2-Olimen

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Freek49

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
Geen idee.....

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Bijna heel FUBAR en =SAS=

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De overgang van dM. naar Pi
2- Het overlijden van Tower

Meest Veelbelovende Speler van 2012 - Met welke speler moeten in 2013 serieus rekening mee houden?
1-Eind jaar van wereld 9 - Pi gaat de wereld beheersen, dus geen speler maar een hele stam!

Meest Veelbelovende Stam van 2012 - Met welke stam moeten we in 2013 serieus rekening mee houden?
1-Pi
2-
3-

Zo is het!
 
Bovenaan