Het jaar 2011?

DeletedUser

Guest
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt?
Na lang twijfelen tussen LawZzZ en Plague, gun ik het onze zuidelijke buren ;). Vele oorlogen aangegaan, en ze staan er nog steeds. Stam is degelijk tot heel actief en er zit een zeker continuïteit in schat ik. Dus dat beloofd. Ze hebben wel een heel comfortabel cluster. Dus als edelruimte iedereen tevreden stelt is het chill spelen voor velen ;)

Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011?
Hier treed ik Yoeri bij: 13Lad3r. Als reporter heb ik een paar keer met ze gesproken en het zijn werkelijk toppers, heel gezellig en correct. Alle skills zijn ook aanwezig. Ze laten zich wel niet of amper zien op het AF. Een beetje propaganda kan ik wel waarderen maar hiervoor kan ik ook wel respect opbrengen. Bescheiden maar alvast dodelijk om tegen te liggen ingame ;)

Verder vind ik ook dat Feyerem, Cornelis Rex en Zoeperman in aanmerking komen voor deze prijs. Feyerem en Cornelis zijn net als 13Lad3r in aanvallend opzicht zeer sterk. Het soort spelers dat perfect op zijn eentje stammen als Pirate en Lemon kan afhouden. Zelfs zonder OS van Victus ;). Zeer intelligent spelinzicht hebben ze , en daarbij kunnen ze ook heel gezellig zijn als ze daar zin in hebben, ook kunnen ze wat van propaganda (als ze daar zin in hebben;) ).
Ik zei daarnet dat ik Plague de beste stam vond van 2011. Maar dat is allesbehalve een sinecure geweest. De man die dit het meest mogelijk maakte luistert naar de naam Jack (aka Wacko Jacko aka Zoepie aka Twiki). Hij bezit skills, maar om Plague recht te houden heb je wat meer dan ingame skills nodig :D. Maar ik moest iemand kiezen, en het werd uiteindelijk 13Lad3r.:)


Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest?
Het Bondgenootschap tussen Pirate en Lemon

Sorry dat ik deze nu pas lees ;)
Maar zit nog niet zo lang op het AF:confused:

Je weet wel hoe je alles moet uitleggen.
Staat hierboven wel erg mooi verwoord.
Bedankt man, ik voel me te vereerd!!
 
Reactiescore
1.730
Welke stam heeft het meest zijn stempel op Wereld 21 gedrukt? S.inc door oorlog te verliezen van het almachtige Plague :D
Welke speler is de Speler van Wereld 21 in het jaar 2011? Zoeper mijn oude lieftallige co :D. En nu mijn leider. Hoe hij Plague gered heeft is echt super. Top leider, Top speler en gewoon THE BEST
Welke gebeurtenis van 2011 verbaasde je het meest? Sweet en Crows fusie :p haha wat was dat toch grappig XD.
Stumper van het jaar? *S
Beste moment van het Jaar Ik die niet meer groeide :)
Forumposter van het Jaar? Huipie121 en zoeperman :D
 
Bovenaan