het is tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
om w21 te verlaten :)

toen ik op dit acc kwam paar maanden terug was er echt een puinhoop.

front met plague stond niet gedefft .
waren amper off troepen ( gedumpt op stamgenoot)
hij had vele noobs vrienden waardoor hij zichzelf had ingesloten
hij had de skills/ de balen niet om cornellis rex aan te vallen.

ik wou het gaan proberen maar als je solo moet spelen op dit acc en je hebt nog een acc dat eerste staat dan denk je bij je eigen . Waar doe ik het eigenlijk voor . vooral als je stamgenoten fusie gaan met hap! en JOUW dan een backstabber gaan noemen ookal heb jij hier NIETS over te horen gekregen en heb je nooit een invite gehad . toen had ik solli gestuurd naar lemon . maar die likt liever de ballen van plague leden dan dat ze zin hebben in actie. toen contact gehad met cr of tie zin had om samen te rellen maar toen ik daar nee op te horen kreeg was ik te moe om verder te rellen en bedacht ik me ik kan beter concentreren op werelden waar het wel nut heeft om energie in te steken :) bij deze dus mijn afscheid van w21;)

verder wil ik iedereen succes wensen deze wereld .

massol:)
 

DeletedUser

Guest
Geowned door CR, geen schande, wel vroeg ermee gekapt :eek:

Gaat het account op delete?
 

DeletedUser61935

Guest
Nee serieus, veel geluk op GOTA, daar zul je hopelijk wel slagen. Laat het account niet op barbaar gaan, ander moet CR barbs edelen en dat wil hij niet :eek::p
 

DeletedUser

Guest
om w21 te verlaten :)

toen ik op dit acc kwam paar maanden terug was er echt een puinhoop.

front met plague stond niet gedefft .
waren amper off troepen ( gedumpt op stamgenoot)
hij had vele noobs vrienden waardoor hij zichzelf had ingesloten
hij had de skills/ de balen niet om cornellis rex aan te vallen.

ik wou het gaan proberen maar als je solo moet spelen op dit acc en je hebt nog een acc dat eerste staat dan denk je bij je eigen . Waar doe ik het eigenlijk voor . vooral als je stamgenoten fusie gaan met hap! en JOUW dan een backstabber gaan noemen ookal heb jij hier NIETS over te horen gekregen en heb je nooit een invite gehad . toen had ik solli gestuurd naar lemon . maar die likt liever de ballen van plague leden dan dat ze zin hebben in actie. toen contact gehad met cr of tie zin had om samen te rellen maar toen ik daar nee op te horen kreeg was ik te moe om verder te rellen en bedacht ik me ik kan beter concentreren op werelden waar het wel nut heeft om energie in te steken :) bij deze dus mijn afscheid van w21;)

verder wil ik iedereen succes wensen deze wereld .

massol:)

u got failed!:eek:
 

DeletedUser

Guest
u got failed!:eek:

in het tijdsbestek dat ik er heb opgezeten viel er niet veel meer te failen dan er al was gefailed . de vorige eigenaar had allang iets aan cr moeten doen nu werd hij geownt door cr kapte er mee ik kwam er op om het beste ervan te maken maar ben tot de conclussie gekomen dat het zonde van me tijd is:)
 
Reactiescore
323
in het tijdsbestek dat ik er heb opgezeten viel er niet veel meer te failen dan er al was gefailed . de vorige eigenaar had allang iets aan cr moeten doen nu werd hij geownt door cr kapte er mee ik kwam er op om het beste ervan te maken maar ben tot de conclussie gekomen dat het zonde van me tijd is:)

Zeer begrijpbare taal *kuch* :p
 

DeletedUser61935

Guest
in het tijdsbestek dat ik er heb opgezeten viel er niet veel meer te failen dan er al was gefailed . de vorige eigenaar had allang iets aan cr moeten doen nu werd hij geownt door cr kapte er mee ik kwam er op om het beste ervan te maken maar ben tot de conclussie gekomen dat het zonde van me tijd is:)

Wanneer precies kwam je er op?
 

DeletedUser

Guest
in het tijdsbestek dat ik er heb opgezeten viel er niet veel meer te failen dan er al was gefailed . de vorige eigenaar had allang iets aan cr moeten doen nu werd hij geownt door cr kapte er mee ik kwam er op om het beste ervan te maken maar ben tot de conclussie gekomen dat het zonde van me tijd is:)

och faalhaas ;) wie zou er iets gaan bewijzen tegen CR? wie riep dat ook al weer?:eek: je hebt er zelf voor gekozen om er op te gaan & dingen te gaan roepen maar jij bent de zoveelste die geen fuck waar loopt te maken maar wel wat roept (inderdaad niet veel maar wel iets;)) je kon het account op orde maken doe ik toch ook met the ducky boys terwijl ik full front ben & durf te wedden dat the ducky boys meer verkracht er uit zag als nyanoworld ;)
 

DeletedUser

Guest
och faalhaas ;) wie zou er iets gaan bewijzen tegen CR? wie riep dat ook al weer?:eek: je hebt er zelf voor gekozen om er op te gaan & dingen te gaan roepen maar jij bent de zoveelste die geen fuck waar loopt te maken maar wel wat roept (inderdaad niet veel maar wel iets;)) je kon het account op orde maken doe ik toch ook met the ducky boys terwijl ik full front ben & durf te wedden dat the ducky boys meer verkracht er uit zag als nyanoworld ;)


ja het had gekunt inderdaad maar toch wat ik zij wereld 27 heeft mijn voorkeur:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan