Het ''hoeveel-heb-je-gefarmt'' topic.

DeletedUser50262

Guest
Ja maar toch..
Had wel hoger verwacht van VJ :p
KAn nu nog wel wat zeggen maar zullen ze niet blij mee wezen :p

Wij slaan soms ook een dagje over met farmen, als we allemaal beperkt online zijn en geen zin hebben. Dag erna pakken we dubbel zoveel per aanval.. wat dan verklaard waarom wij minder aanvallen hebben, waarom we meer grondstoffen hebben weet ik niet.

Dus zo zou je wel kunnen constantere dat VJ en De Buurman net zo veel farm-skills hebben.
 
Reactiescore
4
Wij slaan soms ook een dagje over met farmen, als we allemaal beperkt online zijn en geen zin hebben. Dag erna pakken we dubbel zoveel per aanval.. wat dan verklaard waarom wij minder aanvallen hebben, waarom we meer grondstoffen hebben weet ik niet.

Dus zo zou je wel kunnen constantere dat VJ en De Buurman net zo veel farm-skills hebben.

Ja , dat kunnen wij ook lolz.
Maar als je dagelijks farmt farm je meer maargoed..
Als jij het zo wilt noemen :p , heb van jullie nogal weinig Skills gezien , laatstaan farmskills :p.
 
Reactiescore
4
Reactiescore
4

DeletedUser63354

Guest
Het hoeft niet duidelijk te zijn voor jou :eek:
Zolang de persoon waarop ik reageer het maar begrijpt..;)

Ik bepaal zelf wel wanneer ik graag wil dat het duidelijk is. Of je me daarop antwoord wilt geven is iets anders, maar dat heet 'sociaal'.
 
Reactiescore
4
Laatst bewerkt:

DeletedUser63354

Guest
Vind het wel leuk dat jij spreekt over socialiteit op een spelletje :D
Dat ik iemand toch nog iets leer , nooit gedacht maargoed :) Bravo T. ;)
Word er gewoon emotioneel van op een spelletje :rolleyes::eek:



Are u Paranoia :p

Je verdraait alweer mijn woorden. Als ik iets vraag kun je daar antwoord opgeven. Dat is gewoon sociaal. Volgens mij schat jij jezelf te hoog in. Het enige wat ik van je zie is dat je mensen zit af te kraken en nooit 1 goed woord rept over iemand. (Buiten je eigen en oude w20 stam).

Grappig dat je over emotie begint, blijkbaar voel je toch de emotie om het hier neer te zetten. Ik herinnerde je toch anders.
 
Reactiescore
4
Je verdraait alweer mijn woorden. Als ik iets vraag kun je daar antwoord opgeven. Dat is gewoon sociaal. Volgens mij schat jij jezelf te hoog in. Het enige wat ik van je zie is dat je mensen zit af te kraken en nooit 1 goed woord rept over iemand. (Buiten je eigen en oude w20 stam).

Grappig dat je over emotie begint, blijkbaar voel je toch de emotie om het hier neer te zetten. Ik herinnerde je toch anders.

Jij probeerde bijdehand te doen , hou ik niet zo van ;)
Neehoor , ik weet hoe in mij/ons account zelf inschat aangezien we anders niet meer in de top stonden en allang weg waren zoals die wannabe pro`s waar je niets meer van ziet..
Nja, ik zal het je zo zeggen je kan het krijgen zoals je wilt ;) , doe jij bijdehand of dom , ga ik ook dom terug doen ;)

Was eigenlijk om jou wat bij te leren maar lukt helaas niet :(.
 

DeletedUser63354

Guest
Jij probeerde bijdehand te doen , hou ik niet zo van ;)
Neehoor , ik weet hoe in mij/ons account zelf inschat aangezien we anders niet meer in de top stonden en allang weg waren zoals die wannabe pro`s waar je niets meer van ziet..
Nja, ik zal het je zo zeggen je kan het krijgen zoals je wilt ;) , doe jij bijdehand of dom , ga ik ook dom terug doen ;)

Was eigenlijk om jou wat bij te leren maar lukt helaas niet :(.

Remco :D
 

DeletedUser

Guest
Je verdraait alweer mijn woorden. Als ik iets vraag kun je daar antwoord opgeven. Dat is gewoon sociaal. Volgens mij schat jij jezelf te hoog in. Het enige wat ik van je zie is dat je mensen zit af te kraken en nooit 1 goed woord rept over iemand. (Buiten je eigen en oude w20 stam).

Grappig dat je over emotie begint, blijkbaar voel je toch de emotie om het hier neer te zetten. Ik herinnerde je toch anders.

Jongen, hebje niks beters te doen? remco is nou eenmaal een rukeend zo doet die tegen mij ook.
 

DeletedUser

Guest
Ja , dat kunnen wij ook lolz.
Maar als je dagelijks farmt farm je meer maargoed..
Als jij het zo wilt noemen :p , heb van jullie nogal weinig Skills gezien , laatstaan farmskills :p.

Farmskills, dat is wel een heel belachelijk woord. Skill heeft absoluut niks te maken met nolife op fa knopjes drukken.
 
Reactiescore
4
Bovenaan